Goedemorgen dames! Vanmorgen weer een knipperende smiley op m'n cb ovulatie test.. Wordt er iig naar me gelachen s ochtends haha!! Gisteravond gezellig gemaakt met manlief...we zijn vanaf 7 mei netje netjes bezig met om de dag gezellig maken... Willen we iig deze week en volgende week volhouden.. Tot nu toe voelt dat ook nog goed, beide geen "moetjes" gevoel, dus dat is belangrijk... Benieuwd of het ons helpt deze maand hihi....
@MissMarijke: Hoe gaat het bij jou? Al volop bezig met de ivf? @Teardrops: Hier dacht mijn vriend in het begin ook; 'Oh, je zal wel meteen zwanger zijn, want ik heb superzaad'... Is hij van een kale reis terug gekomen Haha! Typisch mannen denk ik! @XuonA: Nog veel plezier gewenst!
@ Dora, ah gelukkig meis dat het weer up gaat! Snap heel goed dat het met periodes moeilijk is, en als je al even bezig bent is dat heel frusterend en oneerlijk allemaal knufffffffff voor jou! @ Xuona, Ohhh een knipperende is ook gezellig , ben benieuwd wanneer de vaste smiley zich aanmeld. In ieder geval goede instelling, en doe waar jullie je goed bij voelen! Scheelt gelukkig wel dat wij vrouwen rond de vruchtbare dagen meer zin hebben @ Teardrops, ah lief van je om hem dan toch te laten slapen haha Hoop ook voor je dat het raak is, en voor ieder hier! Pffff haha tis wel wat hoor met dat zwanger willen worden...ongesteld is het balen dat het niks is. Zit je in je vruchtbare dagen ga je zitten rekenen en proberen om deze zo goed mogelijk te benutten. En dan daarna deze 2 weken haha ... Zou willen dat ik er minder mee bezig kon zijn in mijn kop . Oh ja intakegesprek bij fertiliteit is trouwens verplaatst naar de 24e...mijn nod . Laat dat maar gewoon op me afkomen, en zie wel hoe dat gaat.
Hi dames het wordt hier al weer lekker druk en een paar dagen niet gelezen, kan ik niet alles bijhouden! Haha, maar fijne wachtdagen allemaal weer he! Hier afgelopen dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad en zondag en woensdag gezellig gehad met mijn man Ik moet eerlijk zeggen dat ik er deze keer wat minder mee bezig ben...en ergens hoop ik dat het niet raak is. Heel vreemd, I know, maar ben beetje bang voor de eerste weken weer. Ik wil niet nog een keer een ma meemaken... Herkennen de dames die ook meerdere miskramen hebben gehad dit gevoel? Daarnaast gaan we 24 mei op vakantie naar zuid spanje ivm bruiloft van mijn broer en lijkt het me nou ook wel lekker om wat te kunnen drinken... Tuurlijk zou ik dolblij zijn als het wel raak is hoor, begrijp me niet verkeer
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ����[/B] 22. (4) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje FrWentel, 26 jaar, 1e rondje, 1e kindje SW1990, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (6) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Jozefien85, 31 jaar, 14e ronde, 2e ronde met utrogestan, 2e kindje R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje 24. (6) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cheerio, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Voila, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Juulx, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 25. (4) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Sunna87, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Hallo1234, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (2) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje 28. (2) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje 29. (2) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje 31. (5) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Nextstep, 37 jaar, ronde 17 (ronde 1 na mk), 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mezelf even op het wachtbankje gezet en een aantal dagen naar voren geplaatst ivm een vroege eisprong. Nu maar weer afwachten
Hee meid, Ik begrijp je wel hoor en kan je gevoel ook plaatsen. Na mijn curettage moesten we een dikke maand wachten tot ik een hysteroscopie kreeg (curettage verliep lastig en waren bang voor verklevingen). Daarom voelde het voor mij als een eeuwigheid voor we meer mochten startten, terwijl ik er wel weer aan toe was. Dit zorgde ervoor dat ik me niet direct angstig voelde. In december een spontane mk met 5,5 weken en daarna zat de angst er wel even in. Nu duurt het voor m'n gevoel veel te lang voor ik weer een positieve test in handen heb en kan als het ware niet wachten. Denk wel als dat het eenmaal zover is, dat de angst er zeker weer zal komen...
Linn81 thanks voor je reactie. Kan me voorstellen dat het nu lang duurt voor je gevoel. Ik herken het hoor, na de curretage duurde het ook wat langer voor mijn lichaam hersteld was, en daardoor was ik erg blij dat ik weer zwanger was in april. Maar de 2e keer miskraam heeft er harder ingehakt omdat ik er toch weer van aan het genieten was, daar was ik zo blij mee, dat dat me lukte. En had het ook gewoon niet verwacht, niet zien aankomen dat het fout ging... Hou mezelf nu ook maar voor dat het vast niet direct weer raak is, maar het kan natuurlijk wel en dat maakt me toch een beetje angstig. Misschien dat dat psychisch dan te snel gaat ofzo...
@Dora ja haha zo zijn mannen denk ik! Mijn man maakte gisteren een geniale opmerking, waarbij iedere vrouw op dit forum zal denken: 'Ja, dûh! ' hij zei: 'Oké, dus nu moeten 2 weken wachten? Weet je hoe lang dat duurt? Kunnen we niet op een fast forward knopje drukken? ' haha @cheerio ja natuurlijk laat ik hem dan lekker slapen. Hij had ook een lange dag (6 uur op, half 11 savonds er pas in). Hoe staat het verder met de dames? Zijn er al klachtjes en symptomen?
Hee dames! Hier vanmorgen voor de derde dag op rij de knipperende smiley en dat maakt me een tikkeltje onrustig... Ik moet nog maar 12 dagen tot m'n NOD... Als je de piek vruchtbaarheid hebt, dan een je de eisprong binnen 24-48 uur toch? Als die nu nog niet komt, wordt m'n LF wel heel kort... Dat maakt me wel wat onzeker, want zo heeft een eitje nooit genoeg tijd om in te nestelen denk ik... Dames hier ervaring met een korte LF en wat hier aan te doen is?
Waarschijnlijk schuift je NOD gewoon op als je eisprong later is blijf je vaak wel je gewone LF houden.. Overigens is je LF pas aan de korte kant onder de 10 dagen geloof ik! Je zou tarwekiemolie kunnen proberen ná je eisprong, lees er vaak positieve berichten over
Hoi mag ik erbij? Ik had gisteren mijn eisprong dus mijn NOD zou rond 26 mei moeten zijn. Ben 25 jaar en is mijn 3e ronde
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (4) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje FrWentel, 26 jaar, 1e rondje, 1e kindje SW1990, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (6) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Jozefien85, 31 jaar, 14e ronde, 2e ronde met utrogestan, 2e kindje R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje 24. (6) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cheerio, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Voila, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Juulx, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 25. (5) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Sunna87, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Hallo1234, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (3) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje EstelleA, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje 28. (2) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje 29. (2) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje 31. (5) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Nextstep, 37 jaar, ronde 17 (ronde 1 na mk), 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hmmppff.. Hier op dag van eisprong of 1 dpo wat roze bloedverlies. Ik heb vaak tussentijdse bloedingen en dat betekent bij mij meestal niet veel goeds. Maar nu dus roze waar t normaal bruin is. Ik hoop dat t een ovulatiebloeding is en niet alweer meteen t signaal dat t game over is