💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 💖💙 22. (2) Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 24. (1) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 25. (1) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (0) 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1ste kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Livoli xuona & loveexx.... grrr echt kl#te meiden... ik blijf jullie volgen... zitten helaas niet meer in het zelfde groepje! Dikke knuff schatten! ♡♡
Mijn NOD is niet helemaal duidelijk, dus ik volg 2 groepjes haha we zetten onze goede moed gewoon door naar volgende maand, moet wel goedkomen!
Helaas wil ik me ook aanmelden bij dit NOD groepje. Afgelopen zondag helaas mijn 2e miskraam gehad, na 6+3 weken. Ik verwacht dan ergens eind mei wel weer mijn menstruatie. Het kan natuurlijk anders verlopen, maar heb ook al vast ovulatie testen besteld! Hopen op direct een nieuwe, vooral goede zwangerschap! 32 jaar, ronde 1 na 2e miskraam, 2e kindje, NOD nu op 25 mei Succes allen!
Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1ste kindje MMM NOD is 23 mei (ongeveer, kan nog veranderen afhankelijk van de iui)!
Nee dora jou wou ik hier niet zien! 😠 Maar nu je hier toch bent ga ik kei hard voor je duimen deze ronde! 👍😙
Ik wil me ook aansluiten bij dit clubje, Wil iemand mij op de lijst zetten? Nod 24 mei Kersje, ronde 2, 2e kindje
Thanks... Eerst even dit een plekje geven... Ben wel bang voor de volgende keer. Gelukkig van we 24 mei op vakantie, dat leidt ook af
Kan ik begrijpen... Hopelijk hoef je dit niet nog een keer mee te maken en mag je snel een gezonde uk in je armen sluiten! Hopelijk brengt de vakantie ook weer wat rust en ontspanning!
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 💖💙[/B] 22. (2) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (0) 24. (1) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (1) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (0) 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1ste kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
hier ook een miskraam . ik moet ook 4 weken afwachten tot ik terug een menstruatie heb. pfff ik zet mijn nod voorlopig op 30mei. hopelijk komen ze er toch iets vroeger door zodat we terug kunnen starten.
Hier ook een derde mk. Ik denk dat wij het weer proberen. Rond nod een onderzoek in het zh naar een mogelijke oorzaak. Twijfel nog of ik mee wil schrijven deze keer. Is er ook een NOD club mei voor vrouwen met (meerdere) mk?
Niet zo zeer een nod groep maar bij zwanger worden clubs zijn er een aantal clubjes over zwanger worden na een mk
Hoi Dora, zoals het er nu naar uitziet hebben we dezelfde NOD (al weet ik het nog niet zeker) Jozefien85, 31 jaar, 14e ronde tweede kindje, tweede ronde met utrogestan, NOD 23 mei