NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Ja ik nooit met shampoo maar mijn vriend wel misschien is het daardoor dan? Want is eigenlijk sinds we moesten klussen voor men eisprong dat ik het heb😜 Ik heb een branderig gevoel en jeuk en is echt contstant heel de dag zo 😔En wat moet je er nu voor doen dan?

2. Voila

Voila Niet meer actief

Klinkt als een schimmel inderdaad. Die kan je van alles oplopen en is vrij normaal om eens in de zoveeltijd te krijgen. Zolang het niet gek ruikt zou ik inderdaad zoals de andere meiden al zeiden gewoon zo'n bruistablet kopen bij de drogist. Die zijn veilig tijdens zwangerschap! En als het wel gek begint te ruiken even naar de dokter ;) succes!

3. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Wat een bruistablet? 😅

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    lig dubbel hier om jullie conversatie hahaha
    Zon bruistablet/ei denk dat ze bedoelt idd :p
    Moet zeggen dat ik er al even geen last van heb *ff afkloppen*

5. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Denk dat ik misschien maar beter naar de apotheek ga voor het zekerste 😜 Ja ik durf alleen maar hier te vragen daarover, we zijn tenslotte allemaal vrouwen he ☺️

6. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ik zit nu op 7dpo, maar heb ontzettende buikpijn. Zitten is ook niet fijn, alles zit in de weg. Iemand suggesties wat het kan zijn?

7. Voila

Voila Niet meer actief

Haha nee van de dokter krijg je een ei en in de winkel koop je een canesten gyno tablet (die bruist soort van) haha echt hoor maak geen grappen met jullie 😂
    Maar sowieso raad ik je aan als je iets zeker wilt weten naar de apotheek of naar de dokter te gaan!

8. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ga je altijd plassen nadat jullie seks hebben gehad? Ip is dat het beste om blaasontstekingen ed te voorkomen (ik geef hier lessen over op een mbo :p). Er komt soms wat zaad in je plasbuis (loopt er na de daad wat zaad uit de vagina en kan ook in je plasbuis komen) en dat kan irritaties/ontstekingen veroorzaken.
    Maar omdat we allemaal een beebje willen, blijven we vaak langere tijd even in bed liggen en dat kan dus ontstekingen/irritaties veroorzaken. Ik blijf zelf ook altijd minimaal 10 min liggen hoor, ondanks dat ik dit weet... Maar misch verklaard het je klachten?

9. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Oops! 🙊 Ik blijf altijd liggen en val dan in slaap 😜 Heb gelezen dat het meestal vanzelf overgaat dus zal nog eventjes afwachten 😂

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat idd vanzelf weer over, maar persoonlijk vind ik die jeuk ondraaglijk! Zon tabletje helpt goed en vrij snel is mijn ervaring.

11. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Voor de moment valt het nog mee 😜 Zal zien he kan dan nog altijd naar de dokter gaan he 😊 Bedankt voor alle tips hoor! Ben al blij dat ik niet de enige ben ☺️

12. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gebeurt mij zelf ook weleens hoor. En meestal levert t geen klachten op, maar t kan de oorzaak zijn. Je gaat t vast wel overleven :p

13. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Haha mag ik het hopen 😂

14. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens oproep voor een uitstrijkje, maar denk dat ik maar even m'n nod afwacht. Wat zouden jullie doen? Ik verwacht niet zwanger te zijn, maar kan nog wel uitstellen tot na m'n menstruatie toch?

15. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Ja ik zou wachten hoor, zal niet op die paar dagen steken he?

16. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    ja gewoon uitstellen. Zou ik ook doen.

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam

Ik zou ook wachten die paar dagen kunne weinig kwaad denk ik

18. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Zou het idd uitstellen tot erna ;)

19. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    dag dames

ik zit nu op dag 40 na miskraam. ik heb al lichte hoofdpijn gehad en al 5 dagen een beetje last in mijn onderrug. dezelfde symptonen als toen ik vorige keer zwanger testte.

bij nacontrole bij de gyn zei me ze dat alles schoon is en dat ik een dunne streep baarmoederslijmvlies had en dat het dan nog 4 weken zou duren eer ik mijn regels zou terug hebben.

de nacontrole was 3 weken na mijn miskraam. deze komende vrijdag zou het dan 6 weken geleden zijn toen ik de miskraam kreeg. de nacontrole was bijna 3 weken geleden (ook op een vrijdag) dus als ik de gyn mag geloven zou pas ten vroegste volgende week vrijdag mijn regels moeten komen. dat is 7 weken na de miskraam dan. is dat niet wat lang? wat denken jullie? of zou ik toch een testje wagen? :D

20. lizzy91

lizzy91 Lid

5 apr 2015
    79
    1
    8
    Ohhhh even frustratie van me afschrijven. Wat ben ik een domme doos! Gisteren een vroege test gedaan en ik dacht steeds een lijntje te zien, maar mijn vriend niet. Nou prima, wacht ik nog een dag of 2 en dan test ik weer (NOD 22 mei). Ben ik vergeten de test weg te gooien gisteren avond en wat denk je? Een lijntje vanochtend op die test van gisteren.. Ik weet dat het niet meer geldt, waarschijnlijk een indroog lijntje, maar ik dacht bij mijzelf laat ik dan toch nog maar een test doen. Niets te zien uiteraard. Vind mijzelf zoooo'n ontiegelijke sukkel nu, want ik weet beter! Als je iets met heel je hart wenst is het soms echt frustrerend...

Deel Deze Pagina