Ik hoop uiteraard dat het raak is voor je, maar elk lichaam herstelt er anders van. Iemand in mijn omgeving had 3 maanden geen regels om maar een voorbeeld te noemen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden!!! Als jij een test wil doen, gewoon doen. Je voelt het zelf het beste aan. Ik zal voor jou duimen!!!
Ik snap het helemaal als ik een lijntje zou zien zou ik precies het zelfde doen. Ik weet dat je je hierdoor niet beter voelt maar wilde je wel zeggen dat je niey de enige ben die dat zou doen
Hee meid, Wat naar dat je een miskraam hebt gehad.. Helaas kan je lichaam nogal ontregeld raken van een miskraam een kan een menstruatie dan ook langere tijd op zich laten wachten. Heb je een ovulatie gehad (en dit ook echt vastgesteld door ovulatietesten of de temperaturen)? Want dan weet je ook of je overtijd bent. Ik zou een test wagen. Dit kan je misschien zekerheid geven. Maar als je verder niet weet waar je in je cyclus zit, biedt dit zeker geen garanties. Succes meid!
Dames, HELP! Ik ben helemaal de kluts kwijt. Mijn cyclus is ja in de war. 16 april, ongie 5 dagen. Na 3 dagen schoon ineens weer 2 dagen 30 april, weer ongie 5 dagen, maar lichter dan normaal. Kijk ik net, zie ik gewoon dat ik weer bloed verlies, bruin. Wat is er toch aan de hand?
Waauw wat is er hier opeens veel bijgekletst zeg! En de kwaaltjes vliegen gewoon in het rond haha! Laat daar maar veel roze van komen! @Tammydaan: Veel vrouwen blijken een lagere weerstand te hebben rondom de innesteling (als ze achteraf zwanger blijken), dus het zou wel eens goed kunnen dat je je wat minder lekker voelt en dat er iets gaande is. Maar ik wil niet zeggen dat je zeker zwanger bent hƩ, want je kan je wel eens wat minder goed voelen natuurlijk! @Zoetekoek: Ik heb altijd hoofdpijn net voor en na mijn eisprong, maar heb er sinds gisteren ook weer last van. Duimen maar dat het een positief kwaaltje is @EstelleA: Misschien een infectie of een blaasontsteking... Best eens langs de huisarts passeren denk ik! Niet te lang mee wachten hoor! Stel dat het erger wordt en je aan de antibiotica moet, dat is niet zo gezond tijdens een zwangerschap! Na de seks plassen is inderdaad slim eigenlijk, maar ik doe het zelf ook amper hoor, ben altijd bang dat de zaadjes dan verloren zijn @Voila: Oooow met dove... Inderdaad helemaal niet goed! Ik was mezelf met zeep zonder zeep of gewoon met water zou blijkbaar ook al voldoende zijn! @Saar: Sorry van je miskraam... Als jij je vragen stelt, zou ik gewoon een testje wagen, dan heb je voor jezelf misschien wat meer duidelijkheid... Heb je negatief getest na je mk? Hoop dat je niet tƩ teleurgesteld zal zijn als je gevoel het toch mis heeft, want zou wel kunnen hƩ... Misschien is het een eisprong, kan misschien ook nog dat je daar klachten van hebt? Ik zou gewoon zeggen: volg je gevoel! (en hopelijk goed nieuws!) @Lizzy: Nog niet panikeren, je bent nog vroeg, alles kan nog! Hier... Ik ben ƩƩn en al monster van de hormonen zeg! Ik word constant boos, triest of ben op mijn tenen getrapt... Ik eet ook massa's! Hopelijk heeft het zijn effect aan het einde van deze cyclus
Ben een beetje sip😐 net thuisgekomen van mijn werk en nu blijkt dat ik bloed ben verloren. Het is niet veel maar wel helder. Maar mijn NOD zou pas de 23e moeten zijn...ik wil nog niet definitief op rood, maar vrees t ergste 😐 Een klein beetje in mij blijft toch hoop houden, als het morgen nog zo is dan weet ik genoeg.
Kan misschien ook een innestelingsbloeding zijn, heb je over het algemeen een 'normale' cycluslengte?.
Idd wat parapluutje zegt, de moed nog niet geheel opgeven hoor Ander vraagje...de hele week na mijn eisprong heb ik altijd een lichte zeurende pijn in mijn onderrug en wat gevoelige borsten. Als dit gevoel afneemt...dan is dat vermoed ik geen goed teken he?! Ik vermoed dan namelijk dat de hormonen weer afnemen in plaats van toe, wat je dus bij een eventuele zwangerschap wel zou hebben (toename hormonen). Mijn beredenatie klinkt logisch toch?!
queenie707 ik zou de moet nog noet opgeven echt niet kan nog alle kanten op.bij me dochter Was mijn instelbloed helder rood. En ik had een paar dagen een beetje bloed verloren maar wel was ik zwanger van een mooie meid. Hier de stekende hoofdpijn Is weg heeft plaats gemaakt voor een raar gevoel. Voel me de hele dag al raar. Niet lekker in me vel. Liefst kruip ik nu al in bed
Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus altijd 28 dagen en heel soms een uitschieter naar de 30 dagen. Het is nu 5 dagen voor NOD.
In innestelingsbloedingen heb je ook weer vele soorten, even afwachten wat er gebeurd (misschien word het snel weer minder).
Dora succes met het bedwingen van je hormonenmonster Cheerio ik weet het niet...misschien hangt het puur met je eisprong samen en zegt het verder niet zoveel? Vandaag weer heel veel trek en ik heb een warm gezicht met rode wangetjes.
@Queenie: Ik heb laatst nog iemand gesproken die dacht ongesteld te zijn geworden, maar na een week (na de menstruatie) voelde ze zich zo apart dat ze toch getest heeft en ze bleek helemaal zwanger te zijn! Het was dus een innestelingsbloeding die ze 'gelijk' met haar menstruatie leek te krijgen. Heb je ook wel eens een kortere cyclus gehad? Of dat nooit? @Cheerio: Je redenering klinkt logisch, maar helaas zit ons lichaam niet altijd logisch in mekaar Het kan echt zo hard verschillen, van vrouw tot vrouw en zelfs elke zwangerschap! Het afgelopen 1.5 jaar heb ik elke maand wel iets gevoeld waarvan ik dacht 'oh, het zou misschien kunnen dat...' en helaas nooit terecht. Er zijn ook zoveel vrouwen die helemaal niks voelen, dus daar mag je je niet op vastpinnen hoor!
Hm dacht juist de oplossing te weten whaha neemt het af is het sowieso game over en houdt het aan of krijg je klachten bij dan zit het goed .
Ik snap je beredenering compleet!!! Maar ik denk niet dat het game over is wanneer de symptomen weg trekken. Volgens mij krijg je vaak 5 weken in de zwangerschap de meeste symptomen. Er is dus absoluut hoop! Daarnaast zijn er heel veel dames die helemaal geen zere borsten hebben de eerste tijd! No worries.
Oh dames wat een spanningen allemaal. @queenie707 Hoeft echt nog geen menstruatie te betekenen, nog even afwachten! Ik heb dus zondag mijn NOD, maar ik ben zo ontzettend opgeblazen. Mijn buik voelt hard aan en het is heel onaangenaam. Verder nog geen last van mijn borsten en heel veel zin in zout eten. Heb zo een ontzettende zin in sardientjes, nou dat eet ik echt nooit! Ben nu ook al 3 nachten achter elkaar wakker geworden om te plassen midden in de nacht. Het kan allemaal toeval zijn, of ik praat het mezelf aan, of het heeft wel iets te betekenen. Ik heb nog geen testen in huis gehaald, dus wacht ''lekker'' af tot zondag! Oehhh vind het zo spannend!