NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016���� 22. (4) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje FrWentel, 26 jaar, 1e rondje, 1e kindje SW1990, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje RozeNikki, 24 jaar, 7e ronde, 1e kindje 23. (6) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje KimM09, 21 jaar, ronde ?, 1e kindje 24. (6) Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cheerio, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Voila, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Juulx, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Smoothie123, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (7) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Sunna87, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Hallo1234, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mammy27, 30 jaar, ronde ?, 2e kindje 26. (2) Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje EstelleA, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (3) Parapluutje, 34 jaar, ronde ?, 3e kindje Tammydaan, 40 jaar, ronde 1 na v.mk, 2e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 28. (6) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje Kecil, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Mootje88, 27 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Brammeke, 31 jaar, ronde 25, 2e kindjeMMM 29. (3) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje Mama0103, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje 30. (4) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje Aanoniemous, 24jaar, Ronde 1, 1e kindje Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje 31. (7) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Nextstep, 37 jaar, ronde 17 (ronde 1 na mk), 1e kindje Malibuu, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Aanne88, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 48 Wachtbankje (39), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Queenie balen meis! veel geluk voor de volgende ronde! haha die mr teardrops mijn vriend kookt ook vaak (niet van woede ), wel makkelijke dingen hoor en in het weekend (als ik wat meer tijd heb) vind ik het leuk om dingen uit te proberen!
Jammer Queenie! Ik wil graag op het menu iets dat de tijd sneller doet laten gaan! Wat duren die wachtweken lang zeg!
Balen Queenie veel succes de volgende ronde!! Ik krijg hongerrrr van al dat geklets over eten hiero🍽😋
Nou hier een beetje onzeker.. Gister op 4 dpo 1 bloeding gehad. Ik zag toen ik naar de wc ging, mijn onderbroekje rood/bruin was. Ik heb gelijk een tampon in gedaan, maar was schoon gebleven. Daarna een maandverbandje gedaan en die was ook schoon. Vandaag 5 dpo en ik heb opeens dikke afscheiding (sorry).. Herkent iemand dit misschien?
Hallo lieve dames, Bij mij zijn vandaag de rode duivels doorgebroken helaaaas..... Ik kan dus ook op rood! Ik ga sowieso duimen voor jullie dat jullie meer geluk heb deze ronde!
Ohneeee!! Wat balen! Sterkte en succes de volgende ronde. Echt shit dat de eerste dames alweer op rood staan..
@Linn: Verdorie, jammer zeg! Maar wel goed dat ze het nu eens gaan nakijken! Hopelijk snel duidelijkheid en een oplossing! @Kimmm: Hier ook hoor en begrijpelijk toch... Je wil zelf ondertussen ook wel héél graag! @Queenie en FrWentel: Pfff jullie ook al op rood, jammer! @Kecil: Was het rood of bruin bloed? Misschien nog van een ovulatiebloeding of innesteling ofzo? Zou misschien nog wat vroeg zijn voor 4dpo, maar ben je zeker van je eisprong (ovulatietesten en temperaturen?) Hier voorlopig veel last van vermoeidheid, hoofdpijn en veel eten, lijk ook wat grieperig (last van neus, spierpijn en hoesten)... Maar of dat nog van de hormonen is of misschien ziek... Pfff afwachten maar!
Ik voel mijn ovulatie altijd veel duidelijk en dat was de 14de. Lijkt mij een beetje laat voor een ovulatiebloeding 😳 Vervelend dat je ook grieperig bent zeg! Wachten duurt zo lang ook he
He verdorie voor de dames op rood! Ik zit in twijfel: zal ik mijn man gewoon zijn zin geven en morgen die ultra gevoelige test van zwanger en Kids uitvoeren, of ga ik dit niet doen.
Is dat niet veel te vroeg dan? Ook al staat het wel in de bijsluiter dat het kan, lees toch veel verhalen dat vrouwen het afkeuren
Dora, vervelend van het grieperig gevoel meid! Een goede vriendin van me vertelde me pas terug dat zij dacht dat ze een griepje te pakken had, toen bleek gewoon zwanger te zijn! Hopelijk is day bij jou ook het geval 😃
Ik zeg altijd als je het een goed gevoel geeft om te testen dan moet je het gewoon doen. De kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig. Na mn miskraam heb ik nog een heel klein restje hcg en dat ding blijft nog steeds licht positief aangeven.