Hopen dat we deze maand meer geluk hebben dames, dat hebben we wel nodig en verdient 😊🍀🍀 Ik ga woensdag naar de ha omdat we al langer dan 1 jaar bezig zijn dus ben benieuwd. Ben de komende weken heel druk met werken, dus neem een beetje afstand van dit forum. Ben er anders ook veelste veel mee bezig haha 😂
Jeeeeee! Na een cyclus van 113 dagen ben ik nu net eindelijk ongesteld geworden & ik heb gehuild van blijdschap... Ik voelde me zo onzeker. Mag ik gezellig met jullie mee kletsen... Geen idee of het klopt, maar uitgaande van 31 dagen (wat ik hiervoor gewoon altijd had) is 31 mei m'n NOD... 26 jaar - 1ste kindje - NOD 31 mei - ronde 2
Prima!! Hopelijk vandaag of morgen mijn piek en dan kan het wachten weer beginnen hopelijk roze deze maand!
Hee dames! Ik zie ineens dat ik van de lijst af ben! Wil iemand mij er weer op zetten? XuonA, 28 jaar, eerste kindje, 4de ronde. NOD op 26 mei. Alvast bedankt dames! En hopelijk wordt dit een roze maand voor ons...
Gisteren nog blij dat ik ongesteld dacht te worden, denk ik nu weer ; huh? Gisteren heb ik een klein beetje oud bloed verloren & gisteravond een beetje roze afscheiding & dat was het... Krampen ook gisteravond. Zou dit toch een innesteling kunnen zijn geweest? Kun je dan ook echt menstruatie krampen erbij hebben?
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (3) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje 24. (1) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (1) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1ste kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo, ik heb XuonA en mezelf erop gezet. Balen hier weer zoveel bekenden te zien, al is het wel gezellig natuurlijk! Hoop dat mei heeeeeeel veeeeeeeeel geluk gaat brengen!
Balen he meid? En dankjewel voor t op de lijst zetten!!! Hoop dat je pendels geluk brengen!! Hopelijk veel roze voor ons allemaal deze maand 💕
Hallo meiden! Ook ik lees gezellig mee. Vandaag ongesteld geworden dus ik zal 31 mei mijn nod hebben. Ronde 2 lets go Kan iemand mij op de lijst zetten aub, ik ben daar niet zo goed in hihi.. dankje! Angel, 22 jaar, 2e ronde, 2e kindje love x.
Wil iemand mij ook nog op de lijst zetten : Mvm1984, 1e ronde na 2e miskraam, 2e kindje, nod denk ik 25 mei
Gistermiddag wat oud bloed verloren & gisteravond en vanmorgen wat roze afscheiding... Gisteravond en vanochtend menstruatie krampen & vanmiddag hoofdpijn. En dat was het... Zou dit een innesteling kunnen zijn? Zijn hier meiden bekend mee? (Het is geen eisprong, heb getest)
Hoi! Ik zal me even kort voorstellen Een paar jaar geleden heb ik hier op het forum mee gekletst en helaas een miskraam gekregen. Veel gebeurd en nu helemaal klaar voor de toekomst. Wil graag weer meekletsen en er opnieuw voor gaan. In lijstjes kopiëren - plakken ben ik helemaal niet goed, wil iemand mij erbij zetten? NOD waarschijnlijk 28 mei, soms een dag eerder of later. Knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Hopen op een mooie maand mei!
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (3) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje 24. (2) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (2) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje 26. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje 28. (1) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (0) 30. (0) 31. (1) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja... het zou kunnen in theorie! Heb zelf echter al zoveel gekke dingen meegemaakt, dat ik mezelf inmiddels niet meer blij probeer te maken met zulke gedachtes Wanneer had je ongesteld moeten worden? Kun je geen test doen?
Dank je wel meis! Ik ben erg benieuwd. In principe hecht ik niet aan alle pendels heel veel waarde, maar er zit er eentje tussen die ik wel "hoog" heb staan omdat zij het bij mijn dochter en de miskraam die ik gehad heb ook goed voorspeld had Maar goed, probeer er geen hoge verwachtingen van te hebben Ik vind mei in ieder geval een mooie maand voor veeeeeel roze Iedereen staat op de lijst hoor, succes allemaal!
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (3) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje 24. (2) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (2) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje 26. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje 28. (1) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 29. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 30. (0) 31. (1) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)