Wauw, ik zie nog meer licht positieve testen! Wat goed! Gefeliciteerd!! Ik kon mezelf vanochtend ook niet langer bedwingen, 10dpo vandaag. Maar ik zie écht n tweede streepje, zonder te turen. Zien jullie m ook?
Wauw allemaal gefeliciteerd. Hier vandaag wakker geworden met zwarehonger en lijkt met of me buik helemaal strak staat zo zeer doet het. En ook opvliegers steeds pfff
ik wil trouwens nog niet op roze ofzo hoor of oranje...wil ik pas na mijn nod ...eng zeg dit...en raar!!!
Voorzichtig gefeliciteerd lovexx en kersje!! Ik heb geen idee hoeveel dpo ik zit, volgens mijn berekening 8dpo maar volgens FF op 10dpo Ik wacht in iedergeval af tot 27 mei, als er dan nog geen ongi is dan ga ik pas testen! Heb namelijk geen positieve ov gehad, maar heb ook maar 1 keer per dag getest. Als ik uit moet gaan vanaf de donkerste test dam zou ik zeggen 10dpo.. heb wel getemperatuurd, dus dat scheeld wel..
gelukkig dank jullie! Wat een rare ervaring zeg...nu maar hopen dat ze bij ons allen goed op gaan lopen!
Oh jeetje ik heb er ook zo 1!! Wat spannend meiden! Ik had zo'n gevoel dat ik ongesteld zou worden gister, maar toch net getest...
Ja, klopt. Super fijne testen vind ik. Bij de andere foto's zie ik ook meteen n tweede streepje! Ook bij jou dus cheerio. Wat een goed begin van deze dag!