NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Dank je Daphne. Te spannend om blij te zijn haha in het echt wel duidelijker dan de foto..

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie het hoor Sunna! :D

De test van big bazar is duidelijker dan gisteravond... moet gewoon goed gaan deze keer :D

3. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Gaat de goede kant op!! :D

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ja nog 1 🎉 voorzichtig gefeliciteerd!

5. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle dames met een posi test gefeliciteerd, ik word er helemaal vrolijk van..Ik heb vanmorgen getest maar die kwam negatief te staan mn nod is woensdag, dus heb ik nog een beetje hoop dat ik te vroeg heb getest.

6. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Jij ook! Ik voel me er gek onder , niet een gat in de lucht..meer eerst zien dan geloven ;)

7. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Mammy ik hoop het ook, duim voor je!

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier durf niet te testen terwijl ik me wel anders voel. Woensdag me nod normaal heb ik geen probleem met testen maar deze maand ben ik bang.

Die pijn lijkt wel banden pij n maar dat kan helemaal niet

9. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    hier zit ik op dag 44 na de miskraam. vanmorgen een testje gedaan maar negatief. pffffffffffff wanneer komt die cyclus toch weer op gang?? ik zal volgende week nog maar is proberen dan zeker?

10. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ja ook dat! Maar gezien we dinsdag een afspraak in het ziekenhuis hebben/hadden staan...moet ik misschien maar afbellen :(.
    Wel heel blij dat we dus wel vruchtbaar zijn jah....

11. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Voor alle dames met een positieve test; gefeliciteerd, dat ze maar mooi mogen oplopen! :D;)

12. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dames dames! Van een mooie berichten zie ik voorbij komen!
    Van harte gefeliciteerd meiden!

Ik werd vanochtend emotioneel. Dacht ineens dat ik me steeds meer zo ga voelen als anders voor mn nod en dat ik misschien de klachtjes wel daaraan moet wijten. Toch even tranen gelaten, nog een week wachten!

13. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wow dames met mooie testen gefeliciteerd!

Herkenbaar teardrops we voelen vanalles maar als het toch niet raak zou zijn valt het weer tegen hè, maar we houden hoop :).
    Gisteren tijdens het avondeten al niet veel trek en niet veel gegeten.

Fijn weekend allemaal!

14. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Frustrerend he! Ik denk ook de ene keer voel ik wat en de andere keer niet! Na mijn eisprong voelde ik van alles en nu niet meer! Nog wachten tot 27 mei. Bereid me maar voor dat we weer voor een volgende ronde gaan

15. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Misschien maandag bellen om te overleggen?

16. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Teardrops gister voelde ik me precies zo! 2x gehuild om niks..en buikpijn..het wachten is spannend maar het kan nog! Sterkte deze week!

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Vind zo leuk al best veel licht positieve testen. En voor iedereen nog even volhouden dan weten We alles zeker

18. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Heel frustrerend inderdaad. Ben vooral bang dat ik mezelf gek praat ofzo. Heb gelukkig geen testjes meer in huis, nu lekker afwachten.

Oh dan zijn we dus samen lekker emotioneel? Ik had ook buikpijn, maar dat kwam omdat ik niet naar de wc kon!

19. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Mijn buikpijn voelt als menstruatie pijn, ook vandaag, dus die lichte positieve test vind ik nog erg spannend..

20. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook herkenbaar hoor, word er zelfs chagrijnig van..Ik heb al dagen misselijkheid en volle pijnlijke borsten, en samen met die nega test van vanmorgen lijken me borsten opeens ingezakt. Heb wel last van me darmen al dagen en voel me als een teletubbie als ik loop, ben niet dik ofzo maar toch voel ik me zo opgeblazen.

Deel Deze Pagina