NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Die buikpijn kan heel goed erbij horen hoor als je zwanger bent!

2. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Oké dank je parapluutje! Hoe voel jij je? Heb je al getest?

3. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Een dikke proficiat aan allen met positieve test!! Ik wacht nog zeker ten vroegste tot vrijdag om te testen (zal zien of het ook gebeurt) 😜 Probeer niet te veel te kijken naar de symptomen die ik heb voor de moment want kan zowel van stress zijn ook denk ik.. Vandaag zit ik op 8dpo en voel wel af en toe iets steken in de buik maar probeer er geen aandacht aan te geven. Zal vanmiddag nog een goeie boterham eten met prépare je weet nooit dat het de laatste zal zijn 😜

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier ookal zo gezellig stemmingswiselingrn waar je u tegen zegt. En Is allemaal mijn schuld.zegt man lief wordt gek van mezelf

5. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Dames er valt echt geen pijl op te trekken...hoop neemt toe en af in die wachtweken! Pffff...alleen bij mij is diarree toch een symtoom..vanmorgen weer...dus nu 1 x per dag 3 dagen op rij. Voor de rest voel mijn borsten totaal niet...voel me niet anders als anders.

Dus jah...en vind het inderdaad heel spannend hoor deze dagen! Eerst maar zien of ik echt niet ongesteld ga worden...lopen ze op bel ik maandag of dinsdag inderdaad even.

Ow en nog wat...naar mate dat je langer bezig bent hoe meer je ermee bezig bent lijkt het wel! Dus je moet het loslaten blabla...nou ik ben nog nooit zo actief geweest opt forum als deze keer...en afspraak ziekenhuis. Dus ik was er echt veel mee bezig, en dan vooral met het teleurgestelde rotgevoel.

6. Minimels

Minimels Niet meer actief

Gefeliciteerd aan alle dames met positieve testen!!!

Ik mag op paars. Nu weer afwachten tot ik kan testen. Nog iets meer dan een week!

7. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Denk morgenochtend een test al is dat nog wel wat vroeg, ja verminderde eetlust bij t avondeten had ik bij de vorige zwangerschappen ook maar zou wel vroeg zijn.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Waauw wat een roze vanmorgen zeg, gewoon 5 dames in één keer!! :) Leuk en voorzichtig gefeliciteerd alvast!

@Saar: Vreselijk dat het niet op gang komt zoals het moet. Had je een eisprong gevonden deze maand? (sorry, kan het me even niet meer herinneren!)

Hier lopen mijn testjes stilaan af; juist nog een tuurstreepje (pregnyl beïnvloedt die helaas), morgen op 12dpo en maandag nod... Dus ben benieuwd wat ze gaan doen! Vorige maand testte ik net op 12dpo negatief, maar deze maand heb ik er toch ook niet veel hoop op. Aftellen naar morgen maar!

9. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Die licht positieve test is super sunna!
    Dat bevestigd het!

Ik denk dat ik probeer om alles wat ik voel aan de kant te schuiven als PMS. Kan het niet zo rauw op mn dak vallen als de menstruatie doorbreekt.

Gadver ben echt een beetje blegh ofzo. Sorry meiden!

10. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Dora alvast succes voor morgen!

Teardrops, daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Denk dat we dat allemaal snappen. :);)

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Geen sorry zeggen Teardrops ik voel precies het zelfde wil ook alleen maar klagen We weten wat je voelt

12. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Wowww Cheerio, Loveexx, Kersje, Cathrien en Sunna87!! Ik zie ze echt duidelijk allemaal hoor, wat veel op een dag!😃

Ik heb zo'n gevoel dat we vanaf nu een prachtig mooie roze lijst krijgen!😊💝

13. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Haha geweldig, toch wel de diarree dus als symptoom😂

14. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    ik voel mijn eisprong niet. ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt want na mijn miskraam wist ik ook niet wanneer die te gebruiken. 3weken na mijn miskraam heb ik een nacontrole gehad en toen was mijn baarmoeder terug schoon en had ik een dun lijntje baarmoederslijmvlies. dat is nu 3weken geleden. misschien moet ik eventjes vanaf dan pas mijne cyclus tellen. dan zou ik pas volgende week mijn maandstonden moeten krijgen. misschien moet ik het zo even bekijken?

15. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Wat vervelend saar24! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en een duidelijkere cyclus..

16. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Nog iemand die beetje ongemakkelijk is door het feit dat de onderbuik net zo op druk staat?

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou het zo misschien idd even proberen te bekijken... Kan wel begrijpen dat al dat wachten ook eeuwig duurt nu :(

18. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam

Ja de hele morgen al wordt er gek van

19. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Vreselijk he! Mijn borsten steken ook de hele tijd. Zit op 8dpo en jij? Wetet zelf niet of ik überhaupt al iets zou kunnen voelen moest het zo zijn?

20. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Jeeeetje wat veel mooie streepjes al! Hopelijk gaan ze allemaal oplopen en volgen er nog veel meer.

Mijn ei was toch een dagje later denk ik. Had donderdag echt een MEGA knaller van een ovu-test!

Nu dus 1 of 2 DPO. Damn wat moet ik dus nog lang wachten. Ik ga proberen niet voor 12 DPO te testen. Ik val dus denk ik net buiten de lijst. Maar als jullie t goed vinden blijf ik deze lijst lekker volgen.

Spannend hoor! Ik hoop dat we allemaal roze mogen worden deze maand met mooie plakkers!

Deel Deze Pagina