Nee dat is zeker niet standaard. De luteale fase (tussen eisprong en nod) varieert meestal tussen de 10 en 15 dagen.
Het is inderdaad geen goede foto! Had meerdere foto's gemaakt omdat ik het idee had dat wanneer ik flitste met de foto maken, ik wel een streepje zag. Echt über licht. Dit is de laatste onzekerheidsspam hoor dames! Sorry! Nu maar weer back to normal. Vrijdag NOD als het goed is. Dan pas weer testen als dr geen bloed te ontdekken is
Hier negatieve test en heel weinig slijm dus zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden. Nu even een dipje
Op je foto in het negatief lijk ik toch wel heel licht iets te zien hoor!! Spannend! @dora: wat ongelofelijk balen zeg 😔!!
Balen Daphne.... Toch hoop blijven houden hoor. Meestal op de momenten dat je echt denkt dat t niets wordt lukt het juist. Ik duim voor je.
Balen meiden die al op rood staan... Hier bewust even wat afstand genomen de laatste dagen. Moest vanochtend serieus even nadenken hoeveel dpo ik vandaag ookalweer was.. Goed teken! Zag ook al wat supermooie testen voorbij komen! Super hoor meiden! geniet ervan!
Snap ik Daphne. Voor mij is dat ook een teken dat ik ongesteld ga worden. Toch nog niet helemaal de hoop opgeven hoor! Sterkte!
Wat ik overigens wel raar vind ik eet altijd chocola en nu vind het niet lekker 😂😂😂 dat Is wel gek maar blijf erbij dat ik denk ongesteld wordt
Snap ik... Ik will je ook geen valse hoop geven. Vorige maand was ik ook redelijk 'droog' en was het wel raak! Het zegt dus weinig. Je lichaam kan rare dingen doen.
Iemand nog tips om de innesteling te bevorderen haha? Drink al granaatappelsap en slik tarwekiemolie capsules En wie temperatuurt ook elke dag? Is het normaal dat na je eisprong je temperatuur steeds schommelt tussen 36.7 dan 36.5 dan 36.6 dan weer 36.5 😊😊
Dat mag je vragen. Ik was zwanger. Vorige maand was het na 15 rondes proberen eindelijk raak! Na bijna 5 weken ging het helaas toch mis. Testjes liepen af en helaas een vroege miskraam.
Hoi meiden, Hierbij mijn nieuwste test naast die van t weekend. De foto is op z'n kop, sorry Zoetekoek: rond 7dpo ha dik heel veel trek en een warm gezicht. Verder niks. De dagen daarvoor buikpijn gehad. Teardrops wat spannend dat je getest hebt! Overmorgen nog eens doen? Dan moet ie donkerder zijn als het zo is denk ik? Cheerio dat gaat goed bij jouw testen!! Dora wat balen! Ik gun het je heel erg dus hopelijk volgende maand!
Of het het ergste is weet ik niet 😉 Maar was er redelijk kapot van ja. Ondanks dat het nog zo pril was. Zodra je positief test voel je je gewoon mama.. Gelukkig is alles niet heel erg ontregelt en gaan we er deze maand weer 100% voor!