NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18
    Hoi Dames,

Mag ik op de valreep nog even met jullie meekletsen? Wilde er niet aldoor mee bezig zijn dus even twee maanden nauwelijks op het forum geweest. Nu begint het toch weer te kriebelen en ben ik mezelf weer lekker gek aan het maken 😊 Ook zo leuk om mee te kijken met de testen. Dus ik praat weer graag mee als het mag!
    Ik heb mezelf op datumloos gezet omdat ik een super onregelmatige cyclus heb, tussen de 32 en de 43 dagen. Denk wel dat ik in deze periode al dan niet ongesteld ga worden.

Gefeliciteerd voor alle roze dames! Wat geweldig!!

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Welkom quito

3. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Jeeej hier wordt lekker gekletst. Leuk om die positieve testen voorbij te zien komen, gefeliciteerd!!

Dames die NOD op 30/31 mei hebben wanneer zijn jullie van plan om te gaan testen??

4. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    EstelleA ik zie het tweede streepje ook hoor. Spannend!

En op die laatste test van jou teardrops lijk ik ook in n vaag tuurstreepje te zien. Maarja, pas ver na de 5 minuten.. dat vind ik n wel beetje eng hoor. Ik hoop heeeeeeel erg dat de volgende test gewoon netjes na 5 minuten een tweede streepje geeft!

Voor iedereen op rood een dikke knuffel. Hopelijk hebben jullie ook snel die felbegeerde test met twee streepjes in handen!
    Voor de meiden nog in onzekerheid; geen bloed geeft moed.
    Ik duim voor n knalroze meimaand!

5. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Ik ben ng heel onzeker hierover denk als ik overtijd ben dat ik beetje meer moed zal krijgen :)

6. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Jullie zijn lief!

Ik heb in het forum onderdeel voor ovulatie en zwangerschapstesten een topic geopend daar zijn de meningen verdeeld. Er zijn meer vrouwen die veel later een streepje zagen en ook zwanger bleken te zijn.

Inderdaad Cheerio dat is ook zo! Die van jou was een dag later positief... en nu ben je zwanger! Ik hoop zo dat ik niet teleurgesteld wordt morgen. Las net in een tabel dat die 2 voor 5 euro vanaf 50 ugl ( is dat de afkorting?) Meten. Die early van kruidvat meet vanaf 25. Ben nieuwsgierig! Hopelijk wordt ik niet weer wakker om te plassen vanacht.

7. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Dag daarna heb ik niet getest, had er ff een dag tussen gelaten. Omdat ik mezelf veel te gek maakte, was t even beu en nam een dagje "rust" haha 😜

8. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Welkom 😀

9. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Ik word de laatste dagen elke nacht wakker om te plassen😜

10. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Lieve teardrops, als ik je nou nog een keer sorry "hoor zeggen" dan geloof me, ik vind je om je even helemaal flink door elkaar te rammelen... En ja hoor, ergens zal ik mnr en mevr teardrops vinden..
    Je bent een schat en helemaal niet awkward!! Gewoon lekker doen hier op t forum, daar zijn we voor!!!!
    Ik ga duimen voor je 💞

11. lizzy91

lizzy91 Lid

5 apr 2015
    79
    1
    8
    Hey lieve dames. Er wordt druk gekletst zie ik haha. Gefeliciteerd voor de dames die positief hebben getest. Ik zou 22 mei m'n NOD hebben, maar nog steeds niet ongesteld en ik test negatief. Ga er van uit dat het gewoon wat later komt deze maand. Zucht!!

12. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Aangezien ik IVF doe; en ik dus pregnyl gespoten heb ga ik denk ik pas vanaf dag 12 na m'n terugplaatsing testen. Dit zal dan zondag zijn.. Misschien doe ik van de week wel testen om te kijken of de pregnyl al uit m'n lichaam is..

13. SW1990

SW1990 Lid

10 feb 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    @teardropsIk zie ook vaag een streepje hoor. Hoop dat het streepje heeeeeel snel gaat oplopen!

Bij de andere dames lopen de testen mooi op. Zo ontzettend leuk!

@lizzy91 Ik heb precies hetzelfde. 22e was ook mijn NOD, nog geen druppeltje bloed of ander teken van een menstruatie te bekennen. Wel heb ik hoofdpijn, opgeblazen, obstipatie en enoooooorrrrrm veel afscheiding, word er helemaal gek van. Had gister ook negatieve test en echt even een enorme baaldag. Ik verwacht dus ook gewoon dat mijn menstruatie te laat zal komen. Toch hoop ik stiekem op ander nieuws hihi. Geen bloed, houdt moed toch;)

14. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn NOD zal ook 30/31mei of 1 juni zijn dus ga miss zaterdag testen 10 dpo of verstandig zijn en maandag testen als ik 12 dpo ben 😋

15. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dankjewel dames! Jullie geven mijn blegh dag weer wat kleur.
    Moet er bijna van huilen, zo lief!

*group hug!*

16. lizzy91

lizzy91 Lid

5 apr 2015
    79
    1
    8
    Frustrerend ofniet! Ik hoop het ook stiekem natuurlijk nog! Ik dacht echt dat het raak zou zijn, want ik ben 1,5 week kots misselijk geweest. En nog een heleboel andere "symptomen", maar de misselijkheid is nu weg en ik heb wel zo'n gevoel dat ik ongesteld moet worden nu.. Ohhhhh wat een spanning haha. Hoop dat het voor jou ook gewoon hartstikke raak is! Succes:)

17. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Lizzy en SW wat rot die onduidelijkheid! Ik duim voor jullie meiden!

18. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Kimm17 ik weet het inderdaad ook nog niet. Het liefst wil ik testen maar de andere kant denk ik wacht gewoon tot na je NOD maar het is makkelijker gezegd dan gedaan ;)

19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Aanne: Haha ja wachten is echt niet te doen vooral niet als je hier allemaal positieve testen ziet. En idd te vroeg testen heeft ook geen nut.

20. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hier net opeens al bruinverlies terwijl mijn cyclus normaal altijd regelmatig verloopt maar het zal dan wel doorzetten :(

Deel Deze Pagina