Dames goedemorgen!!! Ik kon niet meer slapen en had toch echt de drang om te testen. Dit heb ik gedeen en jeetje ik zie volgens mij toch echt een tuuratreepje. Kijken jullie even met mij mee???
Je ziet het in het echt veel beter en als ik er een lichtje achter houdnzelfs duidelijkS misschien had ik mijn NOD wel helemaal verkeerd.of test ik laat!
Ik lijk wel wat te zien! Zo jammer dat streepjes bijna niet opvallen na uploaden Hoeveel DPO ben je nu?
Ja echt jammer! Want is in echt zo veel duidelijker. Ik weet het dus niet. Ik dacht dat mijn NOD 22 mei was, maar heb mijn eisprong niet bijgehouden. Mijn cyclus schommelt heel erg dus zou het dan eigenlijk toch niet weten. Pff ben stiekem toch beetje blij, maar durf niet echt blij te zijn!
Goedemorgen lieve dames, Help! Ik zie een streepje of ik zie ze vliegen?? Ziet iemand anders het ook?
Omg!!! Ja op de foto is hij niet zo duidelijk als dat hij hier voor me ligt.. Maar binnen de 5 min! Whaaaaaa!! Nu maar hopen dat het goed gaat en morgen nog steeds aangeeft! Duimen maar vandaag!!
Ik heb urine opgevangen in een bekertje en even in de koelkast gezet. Ik heb de gebruiksaanwijzing nog in het doosje zitten, doosje ligt in een kast op de slaapkamer en mn mannetje slaapt nog. Wil hem niet wakker rommelen haha. Ga straks even een testje doen
Spannend Knorretje en sw1990!!! Ik zie inderdaad ook tuurstreepjes.... Door jullie allemaal wordt m'n testdrang haast nog aan gewakkerd, hahahha
Spannend die testjes! ! Hopelijk lopen ze mooi op! Ben benieuwd of de menstruatie komt vandaag.. had gelezen over innestelingsbloeding 4 dagen voor nod dus misschien nog een beetje hoop.
Knorretje en SW ik zie een licht streepje bij jullie!! Fijn en spannend! Teardrops succes met je test zo! Parapluutje ik duim voor je...! Hopelijk zet het niet door.
Ik had het ook een beetje opgeheven, door alle testen hier kon ik het niet laten en toch even proberen. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap (mk) dat het toen op m'n NOD een zelfde streepje was.. Nou sw1990 fingers crossed!! Teardrops, hoop dat je mee doet
Oh vind het zo spannend Knorretje! Bedankt lieve dames, ik hoop het zo! @teardrops ik ben zo benieuwd naar jouw testje, ik duim voor je! @parapluutje ik ben voor jou ook aan het duimen!!