Ik zie ook van allebei streepjes hoor!! 😄 Ik vandaag opgestaan als ik in mijn bed gekropen ben met rommelige darmen en nog zo moe.. Zal me maar weer door de dag sleuren denk ik.. En m'n borsten beginnen ook zo zwaar op mijn zenuwen te werken 😜
Ik zie ook tuurstreepjes korreltje en SW! Spannend! Ik durf het sinds vanochtend eindelijk hardop te zeggen; Ik ben zwanger!! Binnen n minuut zag ik al streepjes.
wat veel positieve testen al! goed zeg hier verder geen bruinverlies gehad sinds gisteravond dan, als ik op google kijk kan het zelfs dus van een innesteling zijn.. als er vanmiddag verder niks is waag ik ook weer eens een testje! ik heb nu iig last van steekjes bij het schaambot/been.
Gefeliciteerd dames! Bij mij lijkt hij negatief. Of ik ben te vroeg, of ik ben toch echt niet zwanger
Ik zie precies wel iets hoor, of kan het schaduw zijn? Heb je mss ng een andere foto? Ik denk echt iets te zien precies..
Kan ook te vroeg zijn! of nog niet voldoende hcg. Ik heb ook een negatieve cb vanochtend en gisteren ook. Ik denk dat mijn nod de 27e zal zijn. 12 mei had ik een positieve ovulatie. Bij mijn eerste was ik al een paar dagen voor nod positief dus mijn hoop is een stuk minder.
Dit is een andere foto, ik dacht zelf ook iets te zien. Maar dat dacht ik gisteren ook, dus durf eigenlijk niets te hopen. Overmorgen of vrijdag nog een testje en anders ben ik bang dat het game over is
Ik zou zeker de moed niet opgeven en overmorgen nog eens een testje wagen. Ik doe er morgen ook weer eentje om te kijken of de mijne oplopen...
Ik ga denk ik gewoon lekker mijn NOD afwachten. Als ik al zwanger ben dan zal ik wel weinig hcg aanmaken denk ik. Dus denk dat testen voor NOD dan weinig zin zal hebben. Ik hoop dat jouw testjes mooi oplopen EstelleA! Ben benieuwd Inderdaad Daphne. Jij kan morgen al testen zie ik? Nieuwsgierig!
Oeh knorretje en sw1990 ik zie de streepjes in de verte, wat spannend!! Hopelijk lopen ze nog mooi op! Teardrops ik zou gewoon de komende dagen weer de gewone kv2v5 proberen hoor, die zijn duidelijker dan deze! Ook al lijk ik ook hier iets te zien..
Mss dat ik vndg ng eentje doe maar hoelang duurt het eigenlijk als je hcg verdubbelt is dat 1 of 2 dagen?
Wat een (beginnend/licht-) roze zie ik al voorbij komen zeg!! Hopelijk zet die trend door voor de meiden die in het laatste deel van dit NOD topic zitten whahahaha!!! @EstelleA: elke 2 dagen
Zou ik vandaag al testje kunnen doen denkje? Gisteren was hij heel licht dus mss vandaag al wat donkerder?
Goedemorgen lieve meiden, ik zie toch weer tuurtestjes voorbij komen. Gaat goed hier! Duim dat ze allemaal mooi oplopen! En Teardrops...is het niet lastig vergelijken? Zijn verschillende testen he...nog even geduld meis. Wanneer is je nod nou? Lijst is ver terug denk haha. Ik zal zo nog even 1 foto plaatsen van mijn oplopende testjes...vandaag mijn nod en hij knalt nu wel vind ik . Ga het steeds meer geloven Ik volg jullie hoor en duim nog steeds hard voor ieder! Dames op rood balen weer...even balen en volgende ronde weer verder. @ Dora hoe is het met jou meis??