NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Dat is zeker een rijtje om trots op te zijn Cheerio! Heel mooi!!

2. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Waaw die loopt mooi op hoor! 😄

3. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Cheerio dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd! :)

4. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ooooh wat een mooie testen meid!

Mijn NOD is de 26ste. Daarom zei ik net, ik ga maar gewoon afwachten tot vrijdag. Idd tis moeilijk vergelijken zo, had deze testjes op aanraden van een vriendin gekocht.

5. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Zit nog met een vraagje, weet iemand als je positief test voor je NOD hoeveel kans je hebt dat hij positief blijft?

6. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Ik word heel erg blij van de positieve testen. Hopelijk komen er nog veeeeeeeel meer :)!

Voor de meiden met negatieve testen, houdt de moed erin! Dames op rood, heel erg jammer.

Hier nog zeker een week wachten. Ik vind de laatste week wachten altijd het moeilijkste.

EstelleA goede vraag, ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord.

7. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Vandaag 10 dpo maar nog geen testen in huis. Morgen slaap ik niet thuis en kan ik dus niet testen. Dus ik moet verplicht wachten tot 12 hahahahaha misschien maar beter

Word wel zenuwachtig Door alle langskomende Tuurtest jes

8. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Meid!!!!! Wat een prachtige testen!!!! Zo blij voor je 💕

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Jullie zijn lief! :) Tnx, ben er ook blij mee dat ze zo gaan...
    Hm en dan komt nu al een vraagje hahaha
    Weten jullie misschien of voorverpakte sla nou serieus schadelijk kan zijn of niet? Eet dat smiddags namelijk altijd...maar je leest er zulke verschillende dingen over allemaal :(. Ok veel valt mee, maar op de ene site doen ze er panisch over en andere sites zeggen dat het allemaal wel meevalt..

Iemand een antwoord hierop?

10. EstelleA

EstelleA Actief lid

12 jun 2015
    352
    77
    28
    Ik zou ze toch gwn nog eens wassen hoor, doe ik ook zoiezo altijd :)

11. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Joehoe, vrolijkheid alom hier met die mooie testjes!

Ik heb gisterenmiddag (op dag 25) een test gedaan en deze was negatief. In derde ronde en cyclus nog onregelmatig (29 en 24), en ook nog eens geen idee wanneer ovualatie was. Haha.

Ik testte omdat ik nu al bijna een week menstruatiekrampen heb ( soms echt heftige), maar menstruatie niet doorzet. De andere twee cyclussen kwam de menstruatie wel vrij snel meteen op gang na de krampen.

En ben ongelooflijk moe! Kan de hele dag wel slapen. Maar dat heb ik meestal ook vlak voor menstruatie. Maar die zet nu dus niet door.

Iemand hier ervaring mee? Te vroeg getest wellicht? Drie jaar geleden onverwacht zwanger geraakt (werd miskraam), en toen testte ik toen ik bijna vijf weken zwanger was en toen was het streepje al minimaal te zien. Dus het kan zijn dat ik langzaam hgc aanmaak?

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland

ik ben het de vorige keer ook blijven eten, en nu eet ik het ook gewoon. Die sla wordt echt wel goed gewassen in de fabriek heb ik gezien en niemand die het daarna nog met zijn handen aanraakt voor het verpakt is. . (ik heb eens een rondleiding gehad bij de leverancier bij appie)

als je het echt zeker wilt weten kun je het altijd zelf nog wassen.

13. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Ik dacht dat ik ongesteld geworden was. Maar het is alleen maar bruin oud bloed. Testje gedaan...licht positief. Maar dat is die na de miskraam altijd nog geweest ondanks dat ik helemaal schoon ben. Net de afdeling gynn gebeld. Assistent zei bruinverlies kun je niet als ongesteldheid rekenen. Doe over een paar dagen nog maar een test. Ik word echt GEK nu!!

Bijgevoegde bestanden:

14. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    En wat een mooie (tuur) testjes weer! Gaat de goede kant op.

Er zit echt wel verschil in de merken hoor. Ik heb nu echt knaltesten (kruidvat 2v5 en clearblue digital) en op die van de action moet ik hem echt zoeken.

15. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    En nog een.

Dit is wel de meest rose maand hoor

16. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    wow! Dat is geen tuurtest hoor! Heel duidelijk. Gefeliciteerd!

17. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Maar zo is die na de miskraam nog altijd geweest. Dus ik weet het even niet meer. Of dit nou nog steeds een restje hcg is of dat dit van een nieuwe zwangerschap is.

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat is wel verwarrend dan. Kan die zo lang positief zijn dan? Kan het dan ook niet zo zijn dat je 1 vruchtje van een tweeling bent verloren? (Ik zoek ook maar naar een verklaring)

19. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Het was echt maar 1 kindje. En na de curettage was ik helemaal schoon. Er is toen bloed geprikt en hcg waarde was 191. En dat was al heel laag en een prima waarde volgens de gynn. In de dagen die volgden werden de testen ook wel wat lichter. Het is echt vreemd. Het enige wat ik kan doen is wachten. En over een paar dagen nog eens testen.

20. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Frustrerend zeg en spannend tegelijk. Ik hoop dat je test mooi zal gaan oplopen.

Deel Deze Pagina