parapluutje..foto? Kunnen we meespieken? Misschien toch echt wel een innestelingsbloeding hoor, hoop het zo voor je!
Moet wel zeggen dat ik veel negatieve dingen over die testen heb gehoord hopelijk is het bij jou goed nieuws!
Idd beter even een kruidvat test doen parapluutje. Ik zie op jouw test wel een streepje. Naast dat het een innesteling bloeding kan zijn.....ben je miss wel heel ff zwanger geweest maar is het innestelen toch niet goed gegaan en dat je daarom nu bloed. Het kan alle kanten op. Het enige wat je eigenlijk kan doen is wachten.
Jeetje wat spannend allemaal! Succes met de streepjes! Ik ga maandag pas testen denk ik.. @ Kimm, hoe ging het gesprek bij de dokter?
Ik heb nog steeds wat oud bruin bloed...het is niet veel. Maar ik geloof er niet in dat ik zwanger ben. Volgens mij is dit toch mn eerste ongesteldheid na miskraam. Ook al zegt de assistent gynn dat ik dit niet als ongesteldheid mag reken. Het voelt wel zo....
Meiden op rood, balen!!! altijd een rot moment op rood te zien.. maar toi toi toi in de volgende ronde! Vanmiddag had ik ineens hele erge steken in mijn onderbuik. Het leek wel op eisprong of groei van follikels. Ik denk neeh hè! Houdt mijn lichaam mij vooor de gek? Maar heb niks van vruchtbaarslijm. Het is eerder taai, dik en breek direct af. Dus ik deed een ovulatietest en die is toch wel erg donker! (Niet positief hoor, dat weet ik) maar zo donker had ik niet verwacht 2 dagen voor NOD. Temperatuur is ook nog steeds hoog!
Mootje, nou als een deskundige het zegt Mootje? Zegt ze toch niet zomaar lijkt mij... Maar snap je ongerustheid heel goed hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hierin. Enne Livoli ik zie het idd...misschien maar eens een kruidvat testje er tegen aan gooien?