NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kimm17, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Niet twijfelen! ;):D
    Er zijn zoooooveel vrouwen die jou (en alle anderen) dankbaar zijn als je meedoet en waardoor zij de mogelijkheid hebben om ook een wonder op de wereld te zetten!

Ikzelf heb de eerste keer ook meegedaan; spontane zwangerschap.. Nu bleken m'n man en ik drager te zijn van een genetische afwijking waardoor we (lichtelijk gedwongen ivm kans op gezond kindje) voor ivf (met PGD) hebben gekozen en ikzelf dus ook afhankelijk ben van dit medicijn..

Mocht ik zwanger zijn; is er geen haar op m'n hoofd die zal twijfelen.. :)

Succes met je keuze! X

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland

Ik woon in Nederland in elk geval. Je kunt anders even op de site kijken.

3. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hoelang is je LF? Anders grote kans dat je nod pas rond de 29e is :)

4. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Jammer voor de dames die ongesteld zijn echt balen zeg.
    En degene met een tuurtest hopen dat die snel een knaller word!!
    En de zwangere natuurlijk gefeliciteerd super zeg!!

Mijn vriend kreeg de uitslag en zn sperma was matig groot deel deed niks en een klein deel zat wel leven in en deden het wel goed om zo maar te verwoorden haha ;).
    Dus er is gelukkig nog hoop hij moet over 3 weken weer een potje inleveren dan gaan ze weer naar de waardes kijken en als het hetzelfde is of slechter dan naar de gynaecoloog. Dus erg spannend 😊

Zit zelf nu pas op 7 Dpo dus ben benieuwd of ik zwanger ben of niet....
    Geen geduld meer haha 😆

5. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel! X

6. LisaGreen

LisaGreen Lid

25 mei 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow spannend! Heb je daarna geen testen meer gedaan? Ik heb afgelopen dagen elke dag een test gedaan. Weggegooid geld maar de spanning vind ik zo moeilijk. Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer testen.

7. LisaGreen

LisaGreen Lid

25 mei 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lf? Ik heb geen idee. Weet alleen dat mijn cyclus altijd 26 dagen is en ik nu op dag 30 zit. De 29e is dan dag 34. Kan natuurlijk maar is wel apart dan toch? Nooit zo lang gehad.
    Kortom zondag pas meten weer?

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    LF = Luteale fase :) periode tussen eisprong en menstruatie, als je eisprong later is geweest schuift je NOD mee op.. zou inderdaad opnieuw testen dit weekend

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Als ik dit soort verhalen lees wil ik natuurlijk graag helpen! Ik vraag me alleen af of ik het sowieso aankan, kan 's ochtends echt geen urinegeur verdragen :p
    Hoe gaat het als je fulltime werkt? En is het opvallend? :)

10. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Ik verzamelde bij mijn eerste zwangerschap alleen thuis. Alle beetjes helpen zeggen ze. Vond de geur van de vloeistof in de flessen ook erger dan de urinegeur.

11. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Het is geen lekker geurtje.. Maar daar kan je je vast overheen zetten.. ;)
    Gewoon piesen in de meegeleverde kan :D; grote hap lucht -->adem inhouden --> deksel openen --> snel overgieten in de pot en deksel dicht..
    (Desnoods laat je je vriend/man het overgieten)

Ik werkte ook fulltime dus ving ook alleen thuis op.. Had niet de behoefte om met die potten heen en weer te zeulen.. Als ik laat op de middag moest plassen probeerde ik 't wel op te houden tot thuis.. En in ochtend urine zit de hoogste concentratie hcg; dus die is het meest 'belangrijk' (alle beetjes helpen natuurlijk)

Hoe opvallend het is is denk ik afhankelijk van waar je woont en of MvM het bij je thuis komt wisselen of je ook zelf naar een verzamelpunt kunt om het te wisselen.
    Ik zelf woonde in een appartementencomplex; zette het beneden buiten bij de brievenbussen op maandagochtend (zijn vaste dagen) en vriend nam als hij thuis was de lege kannen weer mee naar boven.

12. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Grrr buikpijn. Voelt als menstruatiepijn!

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Pfffff meiden.. Ben het wachten zo zat.
    Voel steeds een vol gevoel in mijn onderbuik, had ik ook toen ik zwanger was maar weet niet meer precies of ik dat voor NOD toen ook had. Was er vorige maand bewust iets minder mee bezig.

Zit nu steeds te voelen of mijn borsten al zeer gaan doen.

Grrrr maak mezelf veel te gek.

14. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Zijn er ook dames die in de mmm zitten/zaten die weten vanaf wanneer je kunt testen of de pregnyl al uit je lichaam is?
    Heb vorige week dinsdag de terugplaatsing gehad; mag dinsdag de 31e testen.. Op hoeveel dpo zit ik nu?

Heb me nog nooit zo verdiept in dit soort dingen haha, en omdat t een terugplaatsing is weet ik niet vanaf wanneer je dan moet tellen.. :):)

15. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Konden we de tijd maar vooruit zetten! Hier ook ben er veels te veel
    Mee bezig! Voel alles en ook weer niets

16. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Mvm is echt top! Waarom zou je twijfelen. Je plast tm week 14 in een fles en je maakt daar iig 1 moeder blij mee. Die weet ik niet hoeveel moeite doet om zwanger te worden en teleurstelling op teleursteling moet ondergaan.
    Snap het wel hoor
    Bij sommige wordt het thuis opgehaald en dat moet je wel willen. De geur is verschrikkelijk. Maar als ik mij dan zou verplaatsen in een vrouw die afhankelijk van het hormoon is dan stap ik daar wel overheen.

Ik had gehoopt dat ik wat blijer kon zijn vandaag. Testen van zondag en maandag waren al positief, maar vandaag getest en het loopt niet op. Morgen mijn officiele nod. Ik probeer tot zaterdag te wachten. Mijn ovu testen knallen van het stripje. Nu de zwangerschapstest ook knallen en dan kan ik pas weer ademen.

Links is zondag, middelste maandag en de rechts vandaag

Bijgevoegde bestanden:

17. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    @bolliewollie ik snap wat je bedoelt meis maar ik zie wel een miniem verschil hoor. Tussen de buitenste 2 dan. Gewoon blijven testen, het hcg verdubbelt om de dag maar stijgt niet bij iedereen even snel he.

18. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ik word echt gek van mezelf, ik heb vandaag wel 20x gedacht ja het is raak! En ook 20x nee het is zeker weten niet raak. Belachelijk, ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn haha!! Ik ga morgen toch maar een testje wagen.

19. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Goedenavond meiden. Iedereen zo onzeker. Hier nog een Nog steeds geen rood en geen twee streepjes of een + pff snap er niks van en weet Is maar een dagmaar ik ben altijd stip kan er donder op zeggen een dag van te voren slijm en bloed verlies dag daarna ongesteld. En nu nog niks helemaal niks ja vreetbuien haha

20. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    En herkenbaar zoetekoek

Deel Deze Pagina