ik ben ook echt onzeker. heb geen idee wat ik kan verwachten, ik heb wel dingetjes dat ik denk ja dit is het maar aan de andere kant denk ik gewoon dat ik me voor de gek hou. ik ga morgen ochtend testen dan zit ik op 11of12 dpo. ben niet 100% zeker hoeveel dpo ik ben voelde me eisprong dacht ik een dag te vroeg.
Spannend he Aanoniemous.. Ik doe met je mee morgenochtend. Vind het wel een beetje eng, ben toch wel bang voor de teleurstelling van een omowitte test...
ik ook heel erg hoor zoetekoek. En ook juist omdat er al zoveel roze is heb ik zo een idee van dat alles al vergeven is haha. iemand die dit gevoel snapt?
Haha ik ben meer van de kansberekening.. Als ik kijk naar voorgaande lijsten en zie dat ongeveer een derde roze staat, dan denk ik ach het kan nog! Alle rozen zitten echt gewoon verdeeld en niet alleen maar tot halverwege de lijst Dus ook voor jou zit er gewoon een reële kans in hoor!
Oke ik ben van de onzekerheid af... Kan me ook zo vinden in wat jullie schrijven.. Dat wachten, killing gewoon! Maar blijven denken dat het goed komt! Zie hier:
Meiden succes met testen morgen! Ik duim voor jullie! Hier begint de vermoeidheid wel toe te slaan. En soort onoverzichtelijkheid en chaos in m'n hoofd blijf t erg spannend vinden, nog een lange weg te gaan!
rose bruinige afscheiding.. ben bang dat het gewoon doorzet. bah heb nooit zo vroeg in me cyclus rose afscheiding
Hey dames ik lees al een tijdje mee, mag ik mee praten? Ik heb aanstaande zaterdag mn nod. Zit in de 3e ronde van de mmm met clomid, en vind het nu ontzettend spannend! Soms voel en zie ik dingen (andere afscheiding dan normaal) dat ik denk ja het kan wel eens raak zijn. Aan de andere kant durf ik niet zo goed te hopen. Maar van mn man mag ik echt pas zaterdag testen! Hij zegt als het positief is wil ik dat nog even samen vieren, en als het negatief is wil ik wel met elkaar even de teleurstelling kunnen bespreken. En niet dat we daarna snel naar ons werk moeten. Hoe lief.. hihi. Maar goed, nog 2 nachtjes slapen dus voor mij...
Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! Ik heb niet geprofiteerd van de goede maanstand . Ik ben vannacht ongesteld geworden. Op 10 dpo. balen de vorige ronde al op 8dpo. Iemand ervaring met zo'n korte lf? Meiden die nog niks weten, ik ga duimen en hopelijk hebben jullie gauw een mooi roze streepje.
goedemorgen, Ik had mij voor het eerst aangemeld, maar vanwege privé gebeurtenissen niet veel gelezen en niet zoals de 2 andere maanden geklust rondom de juiste periode. Wel geklust maar spontaan zeg maar. Oftewel er niet zo mee bezig geweest deze maand. Alleen sinds gisteren heeeeeeel klein beetje bloedverlies, zojuist iets meer.. Stiekem aan het denken aan een innestelingsbloeding. Nod is op 31 mei, qua tijd zou het kunnen. Dus nu toch weer erg spannend !! Groetjes
Goedemorgen dames hier nog steeds niet ongesteld en nog steeds negatieve test ik snap er echt niks meer van
Goedemorgen dames! Gisteren even een dagje voor mezelf gehad, lekker op stap met mijn moeder, later met mn beste vriendin naar de bios geweest. Heerlijk, ff gedachten verzetten. Hier geen menstruatie, maar weet nu niet precies wanneer dit moet komen. De eisprong is 12 mei geweest, dan zou ik uiterlijk 27 mei mijn NOD hebben denk ik? Ik heb 2 apps, de ene geeft morgen aan de andere overmorgen, heel handig!
Goedemorgen dames! Volgens m'n app vandaag m'n NOD, heb hem zelf twee dagen verplaatst (dus zaterdag), want m'n eisprong was ergens de 16e/17e denk ik.. Had de 15e positieve ovulatietest... Dus ik wacht nog steeds af. Heb al wel twee dagen vage pijn in m'n onderbuik, dus ik reken op een menstruatie (zo voelt het)... Geen testen in huis, dat scheelt wel... Alleen vandaag ook genoeg kans om ze te halen, dus dat is minder haha!! Hopelijk is nog niet al t roze vergeven voor deze maand en zit er nog wat bij voor de dames die nog moeten afwachten deze ronde!
Dat heb ik dus ook, af en aan eens wat krampjes. Werd ook wakker met spierpijn in mijn nek grrr! Hou je sterk, geen testjes halen! Ik hoop niet dat al het roze is vergeven, zoveel dames die er nog op moeten staan