Dank jullie wel! Ik hoop ook op een hele vruchtbare maand voor ons allemaal! heb vandaag megaveel steken links maar ei moet pas over 1,5e week komen... Zo irritant, ga morgen maar met testen beginnen!
Veel plezier gewenst aan de dames waarbij een eitje op komst is! Ik ga vanavond nog een testje wagen om te kijken hoever het staat... Ik veronderstel dinsdag of woensdag mijn eisprong te hebben, maar aangezien ik maandag opnieuw fm heb, wil ik het toch een beetje in de gaten houden!
Spannend dat er alweer eitjes in zicht zijn meiden, ik wens jullie heel veel klusplezier! Ik mag nog een weekje wachten denk ik
Gefeliciteerd met je verjaardag Xuona!! Vandaag moederdag en terwijl ik onze dochter met haar papa in de keuken hoor rommelen, sta ik ook even stil bij de mama's die zo naar een kindje verlangen maar waarbij hun geduld nog even op de proef wordt gesteld. Toch fijne moederdag, ook voor alle toekomstige mama's!!
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (2) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (5) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Jozefien85, 31 jaar, 14e ronde, 2e ronde met utrogestan, 2e kindje R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 24. (3) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 25. (3) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (2) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje 28. (2) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje 29. (2) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje 31. (3) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Datumloos. (1) Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd XnuoA! 😘 En voor de mama's onder ons, fijne moederdag Ik vind het zo'n domper had nu rond de 30 weken zwanger moet zijn bleh. Ook nog niet echt moederdag maar toch wel een beetje toekomstige-moederdag. Ach, volgend jaar is het moederdag voor ons allemaal Zo ik heb weer even mogen klagen haha
Fijne moederdag aan alle mama's! Kan ik mij helemaal in vinden loveexx, ik denk daar nu ook best vaak aan, dan zou ik inmiddels toch al zo'n 33/34 wkn geweest zijn en met verlof gaan! Zuur is het... maar niks aan te doen, en niet te lang bij stil staan. Hier heb ik de voorgaande maanden (na de curretage) minder van mijn eisprong gevoeld, en nu heb ik weer ouderwetse pijntjes aan de zijkant! Heel fijn is dat... nu hoef ik niet perse mijn ovu testen te doen (heb ze dus doe ze wel ) Nu heerlijk van het zonnetje genieten!
Super mooi gezegd meis. Het flitste idd ook door mijn hoofd hoe gezegend we toch al zijn met een klein gezond meisje. Ook voor jou een fijne Moederdag!
@Jaydee: Heel lief! Voor de rest aan alle mama's ook een fijne Moederdag gewenst! En aan alle wensmama's: een hele dikke knuffel en hopelijk mogen we snel mee Moederdag vieren! Hier daarnet helaas nog geen positieve ovulatietest, zelfs nog heel licht, ik hoooop zo erg dat hij vanavond of morgen alweer wat opgelopen is! Dan kan de iui dinsdag misschien toch doorgaan! VL ligt nu helaas ook helemaal strijk van oververmoeidheid... Hopelijk knapt hij snel weer een beetje op ocharme, heb echt wel met hem te doen!
De ovulatietesten lopen hier alweer mooi op! Hopelijk dinsdag een top dag! Ook ik wens alle mama's een hele fijne moederdag! 🌷
Hier helaas vanavond nog steeds geen vooruitgang op de ovulatietesten, hopelijk morgen weer wat donkerder!
Natuurlijk! We zijn deze ronde precies een jaar bezig om zwanger te raken. En na zoveel maanden is het ons mentaal echt aan het opbreken. We hebben gemerkt dat het zo veel invloed heeft op onze stemming en het dagelijks leven dat het ons beter lijkt als we er mee stoppen. Ik wil mijn andere kinderen niet tekort doen en als ik elke maand weer zo bezig ben met zwanger worden kan ik niet optimaal van hun genieten.
Ik kan je gevoel heel goed begrijpen. Ik heb onlangs ook aangegeven dat ik t soms té moeilijk vind. Nu ook iets meer dan een jaar bezig voor de tweede. Maar de wens is nog te groot ☺️ Ik hoop heel erg dat dit jullie maand wordt meis. Heel veel succes en hopelijk veel roze 💕
Hallo allemaal, Aangezien ik alleen een ipad heb is mijn vraag of iemand mij in de lijst wil toevoegen? Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje. Alvast bedankt !! Fijne avond!
���� NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016 ���� 22. (2) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (5) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM Jozefien85, 31 jaar, 14e ronde, 2e ronde met utrogestan, 2e kindje R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 24. (3) Teardrops, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje 25. (3) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 26. (1) XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (2) Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje 28. (2) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje 29. (2) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje 31. (4) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos. (1) Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Xuona van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad. Voor alle moeders: ook voor jullie hoop ik dat jullie een fijne moederdag hebben gehad en voor de toekomstige moeders: volgend jaar vieren we het gezellig mee😊 xx Het mooie weer heeft wel lekker geholpen om er niet aan te denken.. Ik denk dat ik woensdag weer ga beginnen met ovutesten op cd 10 en dan ook maar vast beginnen met om de dag klussen. Pff ik hoop toch zo dat het deze keer raak is meiden!! 🍀🙏