Ik deed deze morgen een Ovulatietest maar die was zeker niet positief.. Terwijl ik deze middag wel een positieve zwangerschapstest had van Clearbleu. Ik denk niet dat je er kan op vertrouwen hoor.. Ik zit nu 1 dag voor men NOD
Dit was mijn ovu-testje van gisteren. Niet positief maar wel duidelijker dan normaal. Hopelijk een goed teken maar met 6 a 7dpo kan dat echt nog niet komen van een zwangerschap lijkt me. Veeeeeel te vroeg. Toen mijn zw testjes positief waren waren mijn ovu- testjes dat btw ook wel. Er is ws dan toch iets gaande wat die test soort van positief maakt hoop ik maar 😉😜 Maar ik zou me er niet teveel op vastpinnen. Anders had t wel zw test geheten 😉 (Zegt iemand ook gewoon hoopt dat het een goed teken is 😉 )
EstelleA nu officieel van harte gefeliciteerd meid! Daphne, hopelijk heb je snel een positieve test! Quito, een vriendin van me testte steeds positief met haar ovulatietest, ze snapte er niks van, dacht dat de teststreep donkerder moest zijn dan de controlestreep maar vergat dat dezelfde kleur ook positief was. Zo is ze dus de hele maand druk aan de slag geweest, flink balende dat 'dr testen niet donkerder dan de controlestreep' werden. Tot ik zei doe eens een zwangerschapstest...boem positief! Hopelijk voor jou hetzelfde verhaal. Ik weet niet meer zeker wie nu vroeg wanneer ik ging testen, Malibu geloof ik? Voor jou is het ook spannend zeg! Hopelijk is 'het project' geluk, gun het je zo! Cheerio, nee niet 9 maanden slapen, zou ook raar zijn om ineens wakker te worden met "gefeliciteerd u heeft een baby" 😂 Ik denk dat ik misschien morgenvroeg ga testen. Mn lieve man vraagt elke dag zo'n beetje: 'Had je niet al es moeten bloeden?' Heerlijk lomp 😑
Teardrops herkenbaar mijn vriend zegt het ook zo bot Haha. En die krijgt dan hoop terwijl ik die hoop helemaal niet meer heb zit er Door heen me menstruatie zal wel gewoon later komen
Dankje voor het vragen 😊 Ja mijn vriend zit er echt heel erg mee. Heb hem condensyl besteld vitamine pillen voor de man voor de sperma kwaliteit. Misschien gaat dat helpen. En natuurlijk hopen dat ik gewoon zwanger ben nu haha zit alleen nu pas 8dpo na het weekend testen. Ben ook echt super moe kan zo wel gaan slapen maar helaas moet een lange dag werken van half 12 tot vanavond half 11/11 uur (horeca). Dus ik hoop heel erg op een wondertje 😊💗
Bij mijn eerste zwangerschap was ik net voor het eerst bezig met ovu testen. Bleven continu licht positief. Ik snapte er niks van. Toen op dag 24 van mijn cyclus een zwangerschapstest gedaan en later bleek dat ik op dat moment al 4 weken en 2 dagen zwanger was. Dus voor mij was het toen wel een teken.
Ik heb na twee zwangerschapstesten ook een ovu test gedaan voor de grap een ja hoor was ook knalpositief!
zie je wel estelea haha nogmaals gefeliciteerd! hahah Teardrops...ja mannen kunnen zo heerlijk lomp reageren. Al heb je vrouwen die ook niet heel tactisch reageren hoor...ik ken er zo een. Ze is hartstikke lief maar af en toe de reacties :x Mijn ovulatietest knalde gisteren ook idd, was toch ook nieuwsgierig haha. Ah kimm ok dat kan idd al veel helpen vitaminepillen voor je mannetje, dat hoor ik vaker! En hoop natuurlijk dat het allemaal niet meer nodig en en dat je positief test , afwachten is een schone zaak Mijn duimen draaien zich nog steeds gek voor jullie!
Zoals jullie weten is dit (voorlopig) onze laatste ronde en heb ik nog veel testen liggen, dus ik kan lekker veel testen 😁 En dus vanochtend een vroege test gedaan.... En geloof het of niet maar ik zie écht een streepje!!!! Natuurlijk ga ik nog doortesten want ik zit nog niet eens op NOD maar dit geeft me wel echt hoop!
He meiden, Ik geef de moed een beetje op deze ronde... Vandaag echt veel bruin verlies, tampon toch echt vol.. Dus dat betekend vaak dan morgen of overmorgen ongesteld... Wil het niet 😞... Maar baart me toch zorgen dat m'n LF zo kort is... Ik had 15 mei s ochtends vroeg m'n positieve ovulatie test, denk 16 mei s avonds gesprongen. Dus reken vanaf 17 mei, dan morgen pas 10 dpo en vandaag al bruinverlies... Zo wordt ik toch nooit zwanger 🙄... Je hoort het, ik ben even negatief vandaag....
Wat rot dat je je zo voelt. Ik zit eerlijk gezegd ook te janken op de bank. Deze maand ook hele andere cyclus. Mijn nod is waarschijnlijk een week verschoven maar toch hele week hoop maar negatieve testen. Nu zit ik hier met kramp in mijn buik. De hoop vervliegt zo'n beetje. Ik mag misschien niet zeuren maar bij mijn eerste zwangerschap was het de tweede maand raak. Nu sinds september bezig. In januari een miskraam bij 7 weken. Zo frustrerend dat alles in het leven maakbaar is behalve wat ik het liefste zou willen. Kortom ook negatief hier.
Wauw, wat geweldig dat er zo veel zwanger zijn! Gefeliciteerd!! Succes voor diegene die nog even geduld moeten hebben of weer verder moeten.. Ik mag op rood. Vandaag ongesteld geworden. We zien het maar als een oefenrondje! Met goede moed verder.
lieve meiden, hier helaas een negatieve kruidvattest en echt meer bloed dus helaas, ik weet niet hoeveel rondes we het nog proberen aangezien we toch al wat ouder zijn, maar ik hoop jullie niet te zien in de volgende ronde gewoon nu allemaal mooie positieve testjes! ik blijf af en toe even langskomen om te spieken hoor! liefs Parapluutje
Nou meiden het is definitief. Ik mag ook op rood em heftig ook. Better luck next time zullen we maar weer zeggen.
Ik mag ook op rood...😔 Ik duim voor de meiden die nog gaan testen, hopelijk mogen jullie allemaal op roze! 💕