Jeetje balen meiden op rood!! Hopelijk de volgende ronde voor jullie. Ik denk dat ik me na het weekend bij jullie kan voegen. Test is nog steeds negatief 2 dagen voor nod.
Meiden op rood sterkte en een digitale knuffel! Voor de meiden die zwanger zijn... Hadden jullie symptomen voor jullie NOD of helemaal niets? Ben nogal nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Alvast bedankt voor jullie reactie
Ah lieve meiden op rood, wat balen voor jullie!! Hier is het een beetje vaag nog... Vannacht wel bruinverlies gehad met ook paar stolsels, vanmorgen weer niets... Dus ik wacht het nog even af, maar verwacht ergens vanavond of morgen toch wel m'n menstruatie met deze verschijnselen.... Dan maar vol goede moed door richting de volgende ronde... Kan er vandaag iets rustiger tegen aan kijken, we zijn pas 4 maanden bezig, dus er kan nog van alles gebeuren!!!
niet leuk meiden op rood, knufffel vanaf hier! Ohh zoetekoek das ook niet zo leuk, maar alles kan nog op zich he Blijf duimen!
Ik had al ruim een week voor men NOD elke dag hoofdpijn en heel erg moe daarom dat ik wat vroeger getest had en had wel contstant het gevoel dat men menstruatie ging doorbreken. En heel veel honger! 😜
Jeetje... Het blijft spannend meiden. Toch helaas weer wat rood.. Bah bah! Hier wel iets zere borsten nu, net als vorige maand rond 8 DPO. Het geeft hoop, het geeft hoop. Mss dat ik 10 DPO toch een testje waag, net als vorige maand. Al had ik me voorgenomen dat niet te doen...... 😁
Hallo! ik ben nieuw hier! Wou even me verhaal kwijt. Na gestopt te zijn met de pil ben ik de eerste keer na 2 maanden ongesteld geworden,daarna 2keer een regelmatige cyclus. Nu zou ik al 8dagen overtijd zijn maar al paar keer getest en elke keer negatief. Verder geen symptomen, ook geen gevoelige borsten die ik normaal wel week voor mijn ongesteldheid krijg. Heb alleen last van mijn buik, idee iets opgezet en soort strak trekkend gevoel van binnen, herkend iemand dit gevoel? Lijkt mij sterk zwanger te zijn na 3 negatieve testen. Maar dat gevoel in mijn buik blijft aanhouden. Ook voelt ik wat pijn hoger in mijn buik. Ik wacht nu even af met testen. Herkend iemand dit? Liefs Mir
En weet je wnr je je eisprong gehad hebt? Als je het zeker wil weten kan je altijd nr de dokter gaan om bloed te trekken he..
Veel herkenbaar ik 3 dagen overtijd en al meer dan genoeg negatieve testen. Ik wil eigenlijk niet naar de huisarts .maar de symptomen die ik normaal week voor me menstruatie heb heb ik nu ook niet. Dus herken je verhaal
Hoi lieve meiden, Voor diegene van wie de testjes mooi zijn opgelopen en nieuwe positieve testers: GEFELICITEERD!!! Zo blij voor jullie allemaal. Voor de meiden die op rood staan: Super balen. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie in de andere rondes. @Daphne: jeetje meid ik snap je onzekerheid. Ik had ook pas 3 dagen na mijn NOD een licht positieve test in handen. Alles is dus mogelijk. @kimm: heftig nieuws meid. Ik hoop dat de goede zaadjes sterker zijn dan die slechte. Ik zal voor je duimen! Ik heb woensdag met de verloskundige gebeld en heb 7 juni al een eerste echo! Ik had 19 april de eerste dag van mijn laatste menstruatie dus ben al 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik vind het zo spannend allemaal en denk dat deze 2 weken heeeeeeel langzaam voorbij zullen kruipen. @Aanee88: Ik had zeker symtompen: Ik had een opgezette buik, ontzettend moe en een vreemd gevoel. Kan het niet uitleggen maar het was wel positief. Ook heb ik last van een trillend ooglid sinds 2 weken. Heb het opgezocht en lees dus dat meerdere zwangere vrouwen hier last van hebben haha. Nu zijn mijn borsten opeens heel erg gegroeid, moet ik de hele tijd plassen en ben ik super moe. Ondanks alle kwaaltjes ben ik echt ontzettend blij. Loop de hele tijd met een giga smile. Lieve meiden die nog moeten testen: Ik duim ontzettend hard voor jullie!
Hi Daphne, Nee ik wil ook niet te snel naar ha, maar dit is ook niks, onzekerheid. Herken jij het trekkende gevoel in buik? Het zeurt nu ook wat rechts onder. Groetjes
EstellA bedankt voor je reactie. Normaal heb ik een week voordat ik ongesteld heb ook zere borsten, maar nu niets. Denk dat ik zondag een testje ga doen. Mijn vriend zegt wacht nu toch is rustig af, maar ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben.
Ja had ik ook hoor, ik wilde niet weeral van die zinloze testen doen als elke maand maar omdat ik me echt niet goed voelde al op 10dpo een licht positieve test en vndg is men NOD en vanochtend een mooie positieve test en de middag laat ik bloed trekken
Ik heb steken recht onder en opgezette en dikke buik dus ja herken ik ook. Wordt gek van zenuwen al denk ik 99 procent dat niet zwanger ben maar die 1 procent overheerst heel me dag
Ooh zo herken maar, ik denk dat ook. Test zegt van niet, maar inderdaad me buik dat gevoel en al 8dagen overtijd. Inderdaad die 1%houd je flink bezig
Ja en de testen zijn flink negatief dus nog niet eens een twijfel naar gewoon bam negatief heel irritant en me vriend krijgt steeds meer hoop pfff