Baal ook best wel. Het wachten is nog op die slijmprop (excuzes ) die het begin van de menstruatie kenmerkt bij me. Wel bloedverlies maar nog geen slijm. Hoewel ik denk dat het niet lang meer gaat duren.
Heb dat nog nooit gehad ik voel me eisprong en ben altijd precies op tijd ken me klok erop gelijk zetten altijd stipt op tijd
Hier voor de rest alleen maar wit slijm en voor de rest vandaag nog niks wil niet testen vandaag dus wordt een lastige dag pff
Hee dames, Ik ga een ronde opschuiven! Gewoon ongesteld geworden zoals ik eigenlijk wel had verwacht! Het bruinverlies afgelopen 2 dagen kondigde het al wel aan... Gelukkig dus wel een LF van 11 dagen ook weer deze ronde, al blijft t vele bruinverlies me wel wat dwars zitten, ga ik maar eens secuur bijhouden... Als t zoveel blijft eens de HA bellen... Voor alle zwangere dames ik hoop op een prachtige zwangerschap voor jullie!!! Voor alle andere dames, Lets go for the next rond 💪🏻💕
Oh my god..nextop ben hier weken niet geweest..dacht even kijkn zie ik jou test...ik had je gevolgd vorige maand. Wat ggeweldig meid ik zie een duidelijke streep. Gefeliciteerd ik hoop dit keer op een voldragen zwangerschap voor je.
Aah dank je wel! Ben wederom even van slag... In positieve zin dan 😉 Hopen hopen hopen dat het nu blijft zitten!!
Gefeliciteerd!! Hele mooie test voor 10dpo! Wauw! Ik hoor niet eens in dit topic maar ik vind het gewoon heel leuk om dit soort topics te lezen en als mensen dan positief testen.. Zo leuk!!! <3
Ja logisch meid..laat het even bezinken..en geniet er even van. Ga niet weer 100 testen doen want maak je jezelf alleen gek. Bij mij verdubbelde de testen echt pas om de 2 dagen. Dus niet stressen als je morgen een test doet die er hetzelfde uit ziet. Ik duim voor je en zal je weer volgenx
Ahh jeeeej! Ik zie m ook! Wil niet vervelend zijn ...maar weet je wel zeker dat er geen hcg meer in je lichaam kan zitten meis?
Wow mooie test nextstep! Voorzichtig gefeliciteerd!! En voor de rode dames, wat balen.. Zo'n teleurstelling iedere keer. Ik ga morgen voor het eerst een testje wagen.
Heey, ik heb tussendoor een aantal testen gedaan om dat idd te checken. Die waren witter dan wit. Ik ga er dus vanuit dat er geen HCG meer aanwezig was. (Mijn testen liepen vorige keer ook zo dramatisch snel af)