Ik zie dat er nog steeds roze dames bij komen! Van harte gefeliciteerd! Voor de dames op rood, veel succes volgende ronde! Ik duim voor jullie!
Tis altijd wel jammer als je NOD aan het einde van de lijst zit. Dan zijn de meeste mensen al verder gegaan naar een volgende ronde/ lijst of zwanger. Stuk minder gezellig 😌 Succes iedereen die nog moet testen, succes de volgende ronde, ik zit erg in spanning nog. Vandaag niet getest, meteen naar de wc gegaan en doorgespoeld.. Hopelijk is mijn test morgen donkerder.
O,nextstep. Wat een spanning en wat ontzettend knap dat je hem door hebt kunnen spoelen. Ik duim voor je dat je morgen een knaller van een test hebt! De lijst kan nog wel wat roze gebruiken. Mvm komt straks langs en mag ik ook weer testen Al begin ik er wel echt in te vertrouwen nu. Heb verder helemaal geen kwaaltjes dus merk het ook nergens aan.
Ik mag op rood! Eindelijk duidelijkheid! Sorry was niet zo actief deze ronde, wist totaal niet wanneer ik ongesteld ging worden. Gefeliciteerd aan de zwangeren! En succes voor de rest!🌷
Jaaa malibu gefeliciteerd! zo knap hoor Nextstep, ben benieuwd morgen naar je test dan! Dames op rood balen weer bleh! Hier wat onzekerheden, niet echt veel klachten..alleen last van darmkramp! Denk telkens het ergste als het op komt spelen
NOD-lijst 22 t/m 31 Mei 2016���� 22. (5) Lizzy91, 25 jaar, ronde 2 na half jaar pauze, 1e kindje FrWentel, 26 jaar, 1e rondje, 1e kindje SW1990, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje RozeNikki, 24 jaar, 7e ronde, 1e kindje juffie86, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje 23. (7) Jaydee, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 18, 1e kindje MMM R1985, 30 jaar, 1e ronde, 2 e kindje Queenie707, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 12, 2e kindje KimM09, 21 jaar, ronde ?, 1e kindje Miley1, ??, ronde 20, 1e kindje 24. (5) Kersje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje ryanne1989, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Cheerio, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Voila, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Smoothie123, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (7) Mien30, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje MvM1984, ronde 1 na 2de mk, 2e kindje Fenna87, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Sunna87, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Teardrops, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Hallo1234, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mammy27, 30 jaar, ronde ?, 2e kindje 26. (3) Loveexx, 24 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje EstelleA, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Cathrien, 36 jaar, ronde 2, 2e kindje 27. (4) Parapluutje, 34 jaar, ronde ?, 3e kindje Tammydaan, 40 jaar, ronde 1 na v.mk, 2e kindje Livoli, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Juulx, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (9) knorretje24, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Leo78, ??, ronde 5 na mk, 2e kindje Kecil, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje XuonA, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Mootje88, 27 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Brammeke, 31 jaar, ronde 25, 2e kindjeMMM Aanoniemous, 24jaar, Ronde 1, 1e kindje mamawendy3, 27 jaar, ronde 1, 4e kindje Jamie1, ??, ronde 3, 1e kindjeMMM 29. (4) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Babyloveyou, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje Mama0103, 18 jaar, ronde 3, 1e kindje Moodle, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Motheroftwo, ??, ronde 5, 3e kondje 30. (4) santjeb, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Minimels, 32 jaar, ronde 12 (6e ronde na mk), 4e kindje Kimm17 - 23 jaar - ronde 10 - 1e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 7, 2e kindje 31. (7) Angelx93, 22 jaar, ronde 2, 2de kindje Keef85, 31 jaar, ronde 6, 2de kindje Nic2910, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Danijelke, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Nextstep, 37 jaar, ronde 17 (ronde 1 na mk), 1e kindje Malibuu, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje MMM Aanne88, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos. (1) Quito, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal:57 Wachtbankje (12), Zwanger (11), Ongesteld (26), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiƫren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiƫren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nog steeds spannend hoor dames!! Nexstep, zeg je het als je op roze wil?? Snap helemaal je gevoel over het einde van de lijst.. Had ik ook vorige maand. Maar ik zie dat er nog wel dames zijn die meelezen, ik blijf kijken of jij een plakker hebt hoor
😁😁😁 Ik moet af en toe ff mijn onrust kwijt dus voer desnoods wel een discussie met mezelf hahaha... Ik hou jullie op de hoogte... Vorige keer ging t rond vandaag/morgen mis.
Misschien dat ik ook toch nog wat testen koop voor mijn gemoedsrust...vind het best een lange periode zo tot een eerste echo! Geen bloedprikken op hcg niets in de tussentijd...pffff Mijn duimen draaien hoor!
@Cheerio, dat heb ik dus ook!! Zondagavond krampen waar je u tegen zegt en daarna gelukkig diaree (sorry). Maar dat was dan weer een geruststelling. Mijn vk zei dat wanneer we geen bloed bij zit er niets aan de hand is. Moeilijk te accepteren na een miskraam. Positief denken...
@Malibuu GEFELICITEEEEERD!! @Nextstep Hoop dat we snel wat dagen verder zijn zodat je deze spannende dagen voorbij bent
Ik ben hier ook nog, paar dagen niet gekeken en toch weer wat roze erbij! En jammer voor de rode deze maand maar volgende maand nieuwe kansen! Ni opgeven! 😘
Gefeliciteerd malibuu! Mooie test hoor! Nextstep, knap dat je niet getest hebt vandaag. Ben erg benieuwd naar je test van morgen! Balen voor de meiden op rood. Volgende ronde hopelijk wel op roze!
Ik kwam nog even om de hoek kijken en zie dat je zwanger bent!!! Wat fijn dat het gelukt is! Hoop dat alles goed gaat!! Gefeliciteerd 😘😘
Bedankt allemaal!! Voor iedereen waarbij het deze maand niet gelukt is, heel veel succes aankomende maand!