♥ NOD lijst 23 - 29 juli 2015 ♥ 23 juli: (0) 24 juli: (0) 25 juli: (0) 26 juli: (0) 27 juli: (0) 28 juli: (0) 29 juli: (0) SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Als je ook op de lijst wil, kun je "quote" aanklikken bij de laatste persoon die de lijst heeft geplaatst. Zoek de betreffende datum en zet hieronder je naam, leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje. Kopiëren en plakken niet doen, omdat dit niet lukt met de kleuren.
Het duurt nog even, maar toch vast een NOD-lijstje aangemaakt. Vandaag is na 60(!) dagen mijn menstruatie doorgebroken. Vorige week zondag + maandag had ik nog lichte tuurstreepjes, maar helaas... het mocht toch niet zo zijn! Op naar de volgende ronde, waarin ik volgens het gemiddelde op 29 juli mijn NOD heb... Succes voor iedereen die hier de komende tijd bij in het lijstje komen! Laten we voor en mooie roze lijst gaan!
Ik mag me ook melden!! Moet deze week ongesteld worden en deze ronde nog met condooms gedaan dus volgende ronde word ronde 1 HMT , 26 jaar , 2de kindje , 1ste ronde Verwacht mijn nod op 20 juli (al weet ik dit niet zeker want is pas mn 3de cyclus na de bevalling
Wat vervelend zeg dat het toch niet zo mocht zijn!!! We gaan voor een mooie roze lijst idd! Hoop dat je er zelf weer volle moed tegen aan kan! Is je menstruatie ook anders dan normaal?
Welkom HMT! Jaa... moet weer vooruit kijken he..maar was wel ff teleurstellend! Menstruatie is wel gewoon helderrood maar wel erg veel vandaag! Pff
Wor ik nou gek hahaa Heb ik me nu serieus bij de verkeerde lijst aangemeld met mn nod op 20 juli. 😅
Hai ik brabbel ook graag mee Zie dames die ik al eerder in een nod heb gehad...wat jammer zeg! Ze zeggen juli en augustus zijn de vruchtbaarste maanden....dus we gaan ervoor! Heb zelf nog een enorm lange nasleep van me mk. Dus wacht nog steeds op me ongie. Normaal voel ik mijn ei enorm, maar mijn cyclus is echt van de rel momenteel. Me laatste menstruatie was 29mrt, mk 8 mei en doorbraak de 14de, stop met vloeien 4 juni (althans laatste paar dagen oud bruin). Verwacht binnen nu en 6 dagen me ongie, dus denk dat me volgende NOD rond 28 juli is.
Ik weet m'n nod nog niet, aangezien ik nog spotting heb voor de start van deze cyclus. Wij zijn in ronde 44 beland 😇
Mag ik mij ook aanmelden, ik weet nog niet precies wanneer ik mijn menstruatie heb, heb vorige week donderdag een miskraam gehad na 9 weken,missed abortion, willen er meteen weer voor gaan. Traum, 3e kindje, 30 jaar, eerste ronde na miskraam.
LadyLola gezellig dat je mee babbelt . Volgens mij heb ik jou inderdaad al eens in een ander NOD-forum gezien. Wat naar dat je nu nog zo in die nasleep zit..! Hopelijk gauw duidelijkheid voor jou en na je NOD een positieve test? Voetstap ronde 44 dat lijkt mij echt vreselijk! Ben je ook onder controle of een andere vorm in de medische malle molen?? Ik hoop voor jou dat dit een roze ronde voor jou mag zijn! Heftig hoor Traum! Hopelijk heb je gauw weer een positieve test!
♥ NOD lijst 23 - 29 juli 2015 ♥ 23 juli: (0) 24 juli: (0) 25 juli: (0) 26 juli: (0) 27 juli: (0) 28 juli: (1) LadyLola, ? kindje, ? jaar, 10e ronde 29 juli: (1) SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Datumloos: (2) Traum, 3e kindje, 30 jaar, 1e ronde (na MK) Voetstap, ? kindje, ? jaar, ronde 44 Buiten de lijst: (0) Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Als je ook op de lijst wil, kun je "quote" aanklikken bij de laatste persoon die de lijst heeft geplaatst. Zoek de betreffende datum en zet hieronder je naam, leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje. Kopiëren en plakken niet doen, omdat dit niet lukt met de kleuren.
Sj86 dat klopt herken jou van zeker een paar maanden terug. Nou zo te zien ben je al 8 maanden verder. Weet je of je echt een eisprong hebt? Dat je zulke lange cyclussen hebt, kan het maybe pcos zijn? Vervelend dat het zo lang duurt zeg Voetstap jeetjemina 44 rondes! Bij me dochter ook pas in ronde 26 zoiets, was net op eerste afspraak geweest in het zkh. Ben je al geweest? Wat klote traum! Hier wacht ik nog steeds op me eerste ongie na me mk op 8 mei. Hoop dat jij je cyclus weer sneller op de rit hebt. Tis al rot genoeg dat je mk hebt gehad. Ik baalde er enorm van en nu nog met vlagen. Maar kan er weinig aan doen, dus laat het maar zo snel mogelijk langs me heen gaan.
SJ: Dat is wel balen zeg na heel wat tuurstreepjes toch ongesteld geworden en dat na 60 dagen Ladylola, ik hoop ook dat mijn menstruatie sneller op de rit zal zijn, eerst het bloeden afwachten ben ik bang, had gedacht dat het wel snel minder zou zijn maar ben bang dat het nog wel even kan duren. Hoop dat die van jou ook snel weer op de rit is, zodat jullie ook verder kunnen. Ik snap dat jij baalmomenten hebt, heb ik ook. Ben je eindelijk zwanger en dan alsnog een miskraam . Maar helaas heb je het totaal niet in de hand.
Voetstap, ook heel erg heftig ronde 44 alweer, zou er helemaal wanhopig van raken. Hebben jullie al wel allerlei onderzoeken enz gehad of helemaal niks?
♥ NOD lijst 23 - 29 juli 2015 ♥ 23 juli: (0) 24 juli: (0) 25 juli: (0) 26 juli: (0) 27 juli: (0) 28 juli: (1) LadyLola, ? kindje, ? jaar, 10e ronde 29 juli: (1) SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Datumloos: (3) Traum, 3e kindje, 30 jaar, 1e ronde (na MK) Voetstap, ? kindje, ? jaar, ronde 44 Annemie, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde na 3e mk Buiten de lijst: (0) Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Als je ook op de lijst wil, kun je "quote" aanklikken bij de laatste persoon die de lijst heeft geplaatst. Zoek de betreffende datum en zet hieronder je naam, leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje. Kopiëren en plakken niet doen, omdat dit niet lukt met de kleuren.
Toch maar zachtjes weer eens afmelden voor een lijst. Net een cyclus gehad van 57 dagen zonder eisprong ivm een cyste. Hopen dat nu alles en keer normaal mag gaan. Succes iedereen! xx