♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8: 9: 10: (1) Lindaatje, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 11: 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Met een cyclus van 32/33 dagen beland ik algauw in een nieuw NoD groepje 😊 Ik ben niet zo'n type die elke keer alles aanvult, dus als je t zelf wilt doen graag! Of iemand anders moet t leuk vinden om te doen 😃👍🏼 Morgen laatste school a la werkdag en dan vakantie! Heerlijke klusperiode op onze vakantie nu. En erg vind ik t niet om ongie te zijn 😊 T komt zoals t komt👍🏼
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8: 9: 10: (1) Lindaatje, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 11: (1) Danielle1987,28jaar, 7e ronde, 1e kindje 12: 13: 14: 15: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Nou ik heb ook een lange cyclus Dus kom je ook mij vergezellen. Vandaag helaas weer ongesteld geworden.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (1) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 9. (0) 10. (1) Lindaatje, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 11. (1) Danielle1987,28jaar, 7e ronde, 1e kindje 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15, (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo, ik meld me hier ook. Ik weet niet zeker of ik 8 augustus nod heb. Kan ook de 6e of 7e zijn, maar ik wil een keer niet veel te vroeg testen. Vandaar dat ik hem op de 8e zet, zit ik hopelijk goed. Ik ga wel ovulatie testen gebruiken, dus over 2 weken weet ik meer over mijn nod.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (1) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 9. (0) 10. (1) Lindaatje, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje 11. (1) Danielle1987,28jaar, 7e ronde, 1e kindje 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15, (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ook ik meld ne hier, net ongie geworden! Ronde 4 2de kindje nod 8-8 Deze maand ga ik tempe en tarwekiem olie begruiken! Heb een kortere lf van 11-12 dagen! Had dit bij de eerste zwangerschap niet! Hoop via temp meer duidelijkheid te krijgen! Ben benieuwd!!
Welkom meiden gezellig! Ik gebruik deze maand voor de 2e keer ovulatie testen. Omdat mijn cyclis nog al wisseld. Verder ben ik lekker op vakantie als ik in me vruchtbare periode zit. Dus misschien krijgen we wel een frankrijk baby😉
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (3) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 9. (1) Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 10. (1) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 11. (1) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15, (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik mag meedoen. 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 We hebben besloten, dat ik ga volgende week op maandag naar huisarts voor afspraak maken.. Omdat we zijn 1 jaar bezig voor 2e kindje!
Hoi allemaal, ik ga ook met jullie meelezen/schrijven. Ben 35 jaar, ronde 13, 1e kindje. Nod 8 augustus. Ik ga ook naar de dokter dogs84. We zijn al meer dan een jaar bezig en gezien mijn leeftijd wil ik het niet langer alleen zelf proberen. Mijn vriend heeft al laten testen en dat is super goed. Ik zelf weet door temperaturen dat ik een eisprong heb en normale LF. Ben ook al ooit zwanger geweest dus lijkt weinig aan de hand bij ons. Duurt alleen zooo lang!
Hallo meiden, wie wil mij op de lijst zetten NOD 11 augustus ronde 4 2e kindje. Ik ben 33 jaar. Bedankt alvast