Heb al tijdje buikpijn en ben extreem misselijk had ik bij mijn dochtertje niet dus kon me niet inhouden haha
Suusd spannend!! Als ik jou test zie wil ik ook testen. Hier ziek denk ik. Dacht nog aan hooikoorts maar voel nu ook de klieren in m'n keel. Vanochtend was m'n temp 37.2 en dat zou volgende week kunnen maar voor nu een beetje hoog. En heb heel slecht geslapen. Bleeggh
Hallo dames, Mag ik ook op de lijst? Gisteren een positieve ovutest gehad dus als het goed is vandaag mijn ei (dag 22). Vorige cyclus heb ik ICSI gedaan dus ik weet niet wat mijn cyclus nu precies gaat doen. Mijn lf is meestal 11 dus zet mij maar op 28/7 Adriana, 29 jaar, ronde 20, 2e kindje, NOD 28/7 Succes allemaal!
SuusD, wat spannend! Hier ook eindelijk op het wachtbankje. Gisteren en vandaag positieve ovulatietest gehad.
SuusD, wat spannend! Hier eindelijk op het wachtbankje beland, ik had positieve ovulatietesten gisteren en vandaag. Mijn probleem is alleen dat ik op mijn NOD een weekje bij mijn ouders in Frankrijk zit (vanaf 9 dpo tot 16 dpo), zonder mijn vriend! Dus ik moet of heel vroeg testen of laat testen...
Spannend suus. Ik zou nog 1 dagje wachten. HCG bouwt op per 48u. maar snap als je al iets gezien hebt, je door wilt testen Hier al op 4 dpo ongie gevoel...dat had ik bij mijn laatste zwangerschap ook, waardoor ik al dagen dacht eerder ongesteld te worden. Krijg zelf het idee dat het misschien wel raak kan zijn, maar tis vaker niet raak geweest dan wel...dus heb er weinig hoop in. En dan was de vorige keer ook geen succes.. Ik zit nu op 6 dpo. Nog 6 dagen dan weten we het. Wordt altijd uiterlijk ongesteld op 12 dpo.
Leuk Suus, ik ben benieuwd hoe snel het op gaat lopen good luck! Iemand verstand hier van FF? Ik krijg normaal altijd een rode stippellijn te zien en dan de dagen na dpo maar volgens mij istie in de war. Ik heb 14-07 positieve ovulatietest gehad en volgens de grafiek is dan toch ook m'n eisprong geweest? Of denkt iemand er anders over? Twijfel twijfel.....
Het ziet er wel naar uit dat je een ovulatie hebt gehad. Alleen geeft FF bij mij een rode stippellijn als ik niet consequent ben geweest met temperaturen op zelfde tijdstip. Wanneer ik dit wel goed doe, krijg ik een dik rood kruis in mijn grafiek. Het grote kruis komt bij mij wel altijd pas vanaf 4 DPO! Dit omdat je een aantal dagen een tempratuursverhoging moet hebben. Misschien komt het morgen pas!
ik zag een positieve zwangerschaps test ❤️❤️❤️ Suus, ik hoop dat hij doorzet. Ik voel me deze maand erg goed. Geen last van m'n hormonen. Dus stiekum heb ik een beetje hoop, rondje 44.... Dan mag het toch wel eindelijk he??!! Maar durf ook niet te erg te hopen, bang voor teleurstelling. Sowieso test ik niet eerder dan dat ik echt over tijd ben. Zondag de 26e 😁 Verder lees ik veel lijntjes van verhalen door elkaar. Ik heb weinig op het forum gezeten deze cyclus, ik heb dus veel gemist. Dus kan ook niet antwoorden op iedereen. Voor de cyclusweek 4 mensen, toitoitoi
@voetstap: ronde 44?! Pfff... Wat een traject heb jij dan al achter de rug zeg. Ik ga heel hard voor je duimen!
Hier voel ik niks bijzonders. Af en toe een klein steekje in mijn buik, maar ik geloof niet dat er wat is. Jammer Ga proberen te wachten met testen tot dinsdag ongeveer... Ik heb geprobeerd om de lijst te kopiëren en aan te vullen, maar de test staat dan heel apart in het vak, dus het lukt nu niet. Als iemand anders het even wil aanvullen, graag..: Voetstap is 27 jaar. 26/7: Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, 20e ronde 28/7: Adriana, 29 jaar, 2e kindje, 20e ronde Volgens mij hebben we dan iedereen weer goed in de lijst staan... Oh, wat spannend Loesje! Het aftellen is begonnen! Lovelot inderdaad. Dat wacht duurt altijd zoooooo lang! Lijntje.. wat vervelend zeg! Zeker dat het ook allemaal zo onduidelijk is.. 20e ronde ook alweer.. gats . Ik wens je gauw een positieve test toe! Suus wat spannend. En wat test je vroeg. Ik heb bijna de neiging om ook te gaan testen.. hihi! Maar ik probeer het nog even vol te houden. Ik zie het streepje helaas niet, maar toch.. We blijven je volgen.. Je kunt maar zo de eerste roze zijn in de lijst!Succes! Voetstap ik gun het je zo!! Hopelijk is het zover deze ronde!!
Ik heb alles al gevoeld en toen bleek ik meestal toch niet zwanger. Ik vind het maar stom. We hebben al een jaar ellende en ik ben er zo klaar mee... Ik zou zo blij zijn als er ooit een kleintje in m'n armen ligt. Vrienden van ons trouwden 9wkn terug en ja hoor, zwanger tijdens de huwelijksreis. Hele lieve mensen, daar niet van, maar het voelt zo oneerlijk soms
Ja.....ik begrijp je gevoel. Je gunt het ze vaak ook best wel,,maar je gunt het jezelf ook en je weet hoe graag je het wilt!