Meen je niet! Balen suusD! Update: vind toch maar raar ben al 2 weken misselijk maar sinds 3 dagen geleden voel ik steeds wat borrelen zoon 3 vingers onder mijn navel. Met daarbij steken links en rechts onder in mijn buik. Daar voelt ook gespannen (bandenpijn) ken dit gevoel niet. Vind allemaal maar gek en twijfel over mijn vorige menstruatie of dat wel een menetruatie was. Vooral omdat mijn man nu ook steeds zegt "ik denk dat je zwanger bent" terwijl de 20 ronde daarvoor hij eingelijk heel nuchter was van wacht nou maar af. Waarschijnlijk wor je gewoon ongesteld blabla. Maarja miss is het een buikvirusje dat kan ook nog.
@DNM om eerlijk te zijn is het al een lange tijd geleden dat mijn test drang zo groot was. Maar wil toch echt wachten tot mijn NOD over 8 dagen. Weet alleen niet of ik dat volhou hihi
Dankje Sj86. Ja ronde 20 is erg lang. Mocht het nu niet raak zijn ga ik toch maar naar de huisarts. Whauw voor de dames die een positieve test hebben gefeliciteerd. En mensen op de wachtbank nog ff duimen. Voor de rode dames wens ik veel geluk in de volgende ronde!
Mijn nod valt zo ergens tussen 23-30 juli. Dat is net de week dat we op vakantie zijn. Ik heb me maar voor genomen om als ik niet in onze vakantie ongesteld wordt, pas na onze vakantie te gaan testen... En proberen te genieten van onze vakantie en niet te veel te gaan denken wat er zich in mijn buik afspeelt.
Net getest.. 9 DPO... Dacht eerst een tuurstreepje te zien, maar nee de inkt was nog niet goed opgedroogd... Na een paar minuten was het tuurstreepje weg. Ik weet dat het niet handig is, eind vd avond te testen... Maar jah.... Kon t niet laten hahaha. Ik hooooop zoooo dat het lukt...
Nou ik schuif denk ik door naar een andere groep. Ik heb m'n ei nog steeds niet gevonden. Dus vermoed dat ik deze maand weer een langere cyclus heb. Zit nu op dag 14 van mijn cyclus. Test iedere dag.
Hoop twijfeltestjes dus! Spannend! Hier test ik nooit vroeg, pas op nod als ik denk huh waar blijft het. Dat is maar 3x gebeurd van intotaal nu denk 35 rondes bij nummer 1 en 2. En de derde keer werd ik een dag later ongesteld... Vorige week rond deze tijd zwakte me eipijn af. Had vrijdagavond geklust. In theorie zitten we goed, maar ja het menselijk lichaam is een raar biologisch experiment. Succes met afwachten dames. En suusd of je test was slecht en anders misschien innestelbloeding? Of een vmk. Lastig te zeggen als je vroeg test. Sterkte!
Ik heb toch ook maar getest. Maar mijn vorige menstruatie was dus toch een menstruatie. Over 7 dagen is mijn nod en een omo witte test
Annemie .wat jammer!! Veel succes in de volgende ronde gewenst! SuusD .. aah! Balen zeg . Jammer hoor! Ben je bekend met zulke korte cyclussen? Ooooh wat spannend, Lijntje! 2 vriendinnen van mij ontdekten het juist door het borrelende gevoel. Dus het zou maar zoo kunnen! Testen is inderdaad spannend J zeker voor jou, na zoveel rondes! Spannend zeg! Succes hoor!! Ik lees nu ook dat je wel getest hebt.. 7 dagen voor NOD is dus 7DPO (gemiddeld gezien), dat is vroeg voor nu.. maar als je al zwanger zou zijn, dan had het positief moeten zijn inderdaad. Nu maar duimen voor deze ronde!! Jackelien ohh wat spannend! Tot NOD wachten lukt mij steeds al niet, laat staan tot na de NOD. Zeker op vakantie, zou ik het toch wel willen weten. Dan geniet ik wat minder van al dat lekkers, wat niet goed is voor een vruchtje Siesa . Avond is inderdaad niet echt heel handig, maarrrr ik begrijp je! Ik werd gisteren echt aangestoken hier door het testvirus. Had mij voorgenomen tot minimaal dinsdag te wachten, maar toen zag ik al die testen en heb ik ook een test gedaan, haha! Nath wat vervelend! Het kan natuurlijk ook zijn dat je je ei gemist hebt. Ik heb dat vorige ronde ook gehad! Je kunt natuurlijk gerust hier blijven, maar mijn ervaring is dat op een gegeven moment niemand mee meeleest & schrijft, dat is natuurlijk ook niet leuk! LadyLola dat vind ik zoooo knap! Ik wil het ook echt niet doen, maar het gebeurt gewoon, hahaha!! Ik kan mijzelf dan niet beheersen ook omdat ik allerlei etentjes en feestjes heb . En hou van een wijntje, biefstuk, carpaccio, vis . En dat zou ik dan moeten laten staan..! Even een update van mijn eigen situatie Vanmorgen dacht ik met mijn net-wakkere-en-nog-zeer-slaperige- hoofd dat ik een tuurtestje zag heeeeeeeel erg in de verte . Ik denk dan ook: misschien wil ik het wel gewoon zien, haha! Even laten liggen en later was het tuurlijntje nettt iets duidelijker kan ook een indroger zijn, maar jullie begrijpen wel dat ik het superrrrrspannend vind!! Ik heb ook besloten mijn man het niet te vertellen tot ik zeker weten een duidelijk positieve test heb of als mijn menstruatie doorbreekt. Hij was vorige ronde zoooo blij, maar omdat het lijntje zo licht was ook niet echt overtuigd. Toen daarna de testen wit werden, was hij erg teleurgesteld. Dus even geheim houden en met jullie over kletsen!
Nou Sj86. Ik test al vanaf dag 8 op aanraden van Sensitest zelf. Dus gemist lijkt me sterk. Testjes zijn met de dag heel ietsjes donkerder. Dus zou toch snel moeten komen lijkt me. Voor jou erg spannend! Je wilt zo graag wat zien! Snap je volkomen.
' Oké... de testjes lopen dus wel op! Dat is goed.. Ik bedoelde meer, dat je de piek wel kunt missen ooor één keer per dag te testen. In de vorige ronde testte ik ook op het goede moment.. Hij liep iets op... en de volgende dag was het ineens weer heel licht.. Ik had het dus gemist ...
Daarom test ik dus niet vroeg. Maar ik heb al heel wat rondes doorgemaakt. Je went er aan om het niet te doen. Zeker aangezien je weet dat het zo snelniet gaat. Maar van je gezelligheid kan ik begrijpen hoor! Hier heb ik vorige maand ook getest, dus ik lieg. 4x voor nod. Ik had een festival. En ik ben zo bang dat het nog mis gaat, maar goed kan erna ook weet ik uit ervaring... Hier voelt me buik kneuzig alsof ik ongesteld ga worden. Lage weeiige rugpijn. Als sinds 3 dpo heb ik die vlagen. Normaliter nooit zo vroeg al. Voor me vorige mk had ik dat ook zoveel dat ik al dagen dacht ik word ongesteld. Ik zit nu op 8dpo... Juli en augustus zijn vruchtbare maanden zeggen ze. Me vorige nod groep is ruim 1/3de zwanger, bijna de helft. Dus julli en aug kom maar op
Ik snap het niet meer test boven gisteren test onder vandaag Ik had alleen bruin verlies ik word er gek van
LadyLola.... vorige ronde was ik niet te vroeg.Was ruim een week over tijd (misschien wel 2)... had de LHpiek ongeveer gevonden Dus..... ik denk dat ik niet voor mijn NOD was.... SuusD....als je het mij vraagt os de test van vandaag toch echt positief... bruinverlies is oud bloed he..... zolang het niet helderrood is, kan het alle kanten op! 😊
Ik werd net wakker... En keek op mijn nachtkastje. Toen zag ik de test van gister nog liggen. Na het testen gister dachten mijn man en ik een tuurstreepje te zien.... Maar na een kwartier was deze weg... Nu zie ik duidelijk een 2e streepje! Na googlen kom ik erachter dat deze niet betrouwbaar is. Indroger kan verkeerde uitslag geven toch? Nog een test vanochtend gedaan weer het zelfde resultaat.... Heeft er iemand ervaring met indrogers? Op internet zijn er goede en slechte ervaringen mee.... Ik word hier moe van hahahahhahwwhwh ps. ik ben nu 10 dpo. Kan niet wachten tot NOD!