Gefeliciteerd SuusD, ik ben vrij nieuw op het forum dus sorry als ik het misschien dubbel vraag. Jij heb nu 5 dagen voor je nod getest toch? Vind het zelf allemaal zooo spannend en weet gewoon niet of ik wel of niet van te voren moet testen. De 25e is mijn nod. Wat denken jullie? En vanaf welke dag zou ik dan het beste kunnen testen? Sorry als t n domme vraag is..
Als eerste natuurlijk, gefeliciteerd SuusD!!! Hopen dat ze mooi oplopen!!! Annemie, balen dat je op rood bent, succes in de volgende ronde!! En voor de tuurtesten, draaien mijn duimen!! Op naar roze! Domme vragen zijn er niet hoor!!! Het beste kun je testen vanaf je NOD omdat er daarvoor nog nog van alles kan gebeuren... Niet leuk natuurlijk, maar wel realistisch! Nu is de testdrang bij vele van ons (waaronder mezelf 😁 groter en testen we ervoor! Als je ervoor wilt testen geven de meeste testen aan dat je dat 4 dagen voor je NOD kan doen! 😉
Deel mijn mening met anonima... Ik zou ook wachten... Hier heb ik altijd 4/5 dagen voor me ongie van die vaginale borrels. Leuke nalatenschap van me dochter. Alleen tot op heden op een enkele na niks. Me buik voelt zwaar. Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, maar ter zijn een aantal dingen, die vreemd zijn. Had gister ineens honger in de middag en voor het naar bed gaan, terwijl ik dat in de afgelopen weken niet had. Geen borrels dus. En voel me niet zo bleghhh zoals ik altijd voor mijn ongie heb. Maarja...misschien na me miskraam mijn cyclus van slag?
Gefeliciteerd SuusD!! Leuk hoor!!! Nou ik heb er maar een testje aan gewaagd vanmorgen...maar niks te bekennen hoor...nu maar afwachten tot vrijdag of zaterdag... Ik ga het ook niet meer doen voor m'n NOD testen...haha ik moet gewoon geduld hebben...
` Hoezo zijn het domme vragen? Ik lees wel steeds mee, maar ik kan het niet eens van iedereen meer onthouden... zulke vragen frissen mijn geheugen ook weer een beetje op Verstandig gezien is het beter om te wachten tot op of na je NOD... de 25e dus! Het is namelijk best vaak zo dat een streepje die voor je NOD verschijnt nog uitmondt in een negatieve test + menstruatie die doorbreekt. Dat is dan natuurlijk heel vervelend. Het gaat namelijk soms nog "mis" voor je NOD.... Vanaf 10 DPO geven sommige testen al (licht) positieve testen... Succes!
Zo, van nu wachten tot vrijdag/zaterdag, dat duurt nog lang. Test je zo ver voor je NOD dan?? Ik zei het ook.. maar ik word hier gewoon aangestoken door het testvirus, hahaha!! Mijn test was ook weer wit (of misschien wel heeeeeel in de verte een wazig streepje )
Weer een beetje bijgelezen. Voor de tuurtesten, spannend meiden! Ik heb voor mijn eerste zwangerschap (ronde 9 zwanger) nooit voor NOD getest en had de drang ook niet, maar zoals andere meiden al aangeven, het is aanstekelijk en nu wil ik ook graag testen . Ik denk dat ik woensdagochtend (9dpo) ga testen. SuusD gefeliciteerd!
Vanmorgen heel misselijk opgestaan en allemaal buikkrampen. Net slijm met beetje bloed verloren, zit op 6 dpo. Kan dit een innestelingsbloeding zijn?? Hoop het zo..... nu ga ik zeker 10 dpo testen aaaaaaaaaaaah.
Goedemorgen! Wauw al een zwangere, gefeliciteerd suusd! Lastig he dat wachten pffff het lijkt wel een eeuwigheid. Ik zit pas 3 dpo dus heb nog niet zo'n last van testdrang maar dat komt vast nog wel. Vraagje; drinkt iemand van jullie ook granaatappelsap ter bevordering van de vruchtbaarheid? Ik heb er al meerdere mensen over gehoord maar wat is nu precies de werking ervan? Ik slik ook tarwekiemolie om het bms te verdikken zodat een evt innesteling makkelijker zou gaan.
SuusD, Van harte gefeliciteerd! Ze zouden eigenlijk eens onderzoek moeten doen naar het testdrang gebeuren. Op het moment dat je die drang hebt, lijkt het een fantastisch idee. En als je klaar bent en je weer bij je positieven bent denk je; hoe had ik zo stom kunnen zijn. Maar ja, dan lees je weer van iemand dat ze vroeg positief heeft getest en dan lijkt het toch weer een goed idee. Om gek van te worden. Maar heel fijn om te weten dat er meer 'testdrangers' zijn
Het eerste roze op de lijst!! Hier verder geen nieuws, het wachtbankje voelt hetzelfde als de vorige ronde. Donderdag eerst voor een weekje op vakantie. En na de vakantie is mijn nod. Daarna weten we of het gelukt is of niet.
De testdrang komt vanuit hier hoor...iedereen steekt elkaar aan Een ieder ander zonder forum...bedenkt van goh voel me gek of huh had al ongesteld moeten zijn... en doen dan de test
Haha idd Ladylola, wat doen we ons zelf aan Het gekke is wel dat hoe dichter ik bij mijn NOD kom, hoe minder last ik er van heb. De signalen van mijn lichaam zijn zo duidelijk dat ik altijd wel weet dat de ongi gaat komen. Maar zit nu op 8 DPO en nu is het heel erg sterk. Maar ik ga er vandaag niet aan toe geven.
Hahaha, ik denk dat het PRECIES zo zit! Normaal zit je iets minder in de tijd..... maar omdat je hier leest dat mensen testen + dat er zelfs positieve testen zijn.. dat zorgt er echt wel voor dat ik mij niet meer kan inhouden! Als ik uitga van het eerste piekmoment van de ovulatietesten, dan zou het morgen 14 dagen verder zijn! ... Duss..... ik ben benieuwd..!
Ik ga toch proberen vol te houden tot donderdag of vrijdag. Dan zit ik op 11/12 dpo. Afwachten of ik het effectief ga volhouden
Hoi dames, Ik mag op rood, zojuist ongesteld geworden. Ik baal echt enorm!! Ik ga zomaar bij mezelf denken: zou ik wel zwanger kunnen worden. Hebben meer meiden hier last van? Ik bedoel, dit was net ronde 6... Maarja het maakt me echt onzeker hoor telkens dat afwachten.. Bah!
Ooh puupje heel vaak heb ik zo gezeten en toch kwam daar mijn meisje na ruim 20 rondes...met veel bombarie op de wereld. Nu weer in ronde 11 en een miskraam rijker. Ik kan zeggen je zit pas in ronde 6, maar iedere ronde is er eentje teveel. Maar tis gewoon funest dat hier dames meedingen die maar een klap van de malle molen hoeven te krijgen en ze zijn al zwanger. Probeer daar doorheen te kijken al is dat heel moeilijk! Dikke knuffel!