Soms weet je idd al wanneer je wel of niet kan testen. Je kent je cyclus vaak beter dan je denkt. Hier nu op 9dpo. Heb wel het idee gehad dat er wat gebeurde in mijn buik, maar denk niet dat er een goede innesteling heeft plaats gevonden.
Dankje ladylola! Je word inderdaad onzeker als je hoort dat er veel meiden gelijk zwanger raken.. Al gun ik het ze heel erg natuurlijk maar je wilt het zelf ook zo graag he nou op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen!
En ladylola, jij ook heel veel succes is niet niks een miskraam! Hopen dat je ook snel weer mag genieten en zwanger mag worden!
Dank je wel puupje. Ben der niet zo naar van hoor. Als kinderen krijgen niet zo easy gaat, wordt je vanzelf wel hard. Ik was wel verdrietig, maar ook heel snel achja kan er ook nog wel bij. Een keer lacht het geluk je toe
Hallo allemaal, Ik las en schreef eerst bij het nod forum van 16 tm 22 juli. Nu is mijn verhaal zo dat ik een onregelmatig cyclus heb. Het is vaak een paar maanden even het zelfde en dan veranderd hij weer. Nu heb ik de vorige keer 40 dagen gehad en 2 keer daar voor 32. Vanwege die 32 schreef ik bij het bovengenoemde topic mee, maar ben niet ongesteld geworden , maar ook niet zwanger. Vandaar dat ik nu hier wil gaan meelezen en schrijven. Bij een 40 dagen cyclus is 27 juli mijn Nod namelijk. Ik wens iedereen die zwanger is een fijne zwangerschap, de dames op rood succes voor de volgende ronde en de anderen succes met wachten en testen.
Balen Puupje! Ik denk dat het een heel herkenbaar gevoel is bij veel vrouwen. Bij de eerst in ronde 10 zwanger en toen dacht ik het ook wel eens. Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt voor een positieve test! Dit forum veroorzaakt zeker die testdrang! Als je ziet dat er bij 3 vrouwen al zo vroeg een streepje ontstaat, wil je zelf ook testen! Gezellig mimi dat je hier komt meelezen/schrijven. Lastig zo'n onregelmatige cyclus! Probeer je nog je ei te vinden?
Balen zeg! Ik herken het gevoel hoor.... je hoort om je heen vaak de verhalen van dames die snel zwanger zijn geraakt. Ik ben ook wel wat onzeker.... stel dat het niet lukt... wat dan?
Heel herkenbaar hoor dat onzekere. Wij zitten inmiddels alweer in ronde 20 en nu is de vraag of het ooit nog gaat gebeuren en hoelang we nog doorgaan met proberen (met of zonder mmm) We hopen gewoon met zn allen op het beste en voor nu veel roze in de lijst!
Jeetje, Adriana. Ronde 20... Heftig hoor voor jullie.. Ooit al eens een afspraak gemaakt bij de huisarts voor advies of een doorverwijzing? Mimi... welkom!
Dat onzekere herken ik ook heb ik ook heel erg last van hier ook pas ronde 6 wel van de MMM we zijn al langer bezig mijn NOD is donderdag hoop heel hard maar denk dat t weer niet raak is en dan eierstokken laten onderzoeken mits mijn chlamidia test negatief is (die ik nu pas heb gekregen vreemd..) dus veel onzekerheid hier momenteel
Het je afvragen of het wel gaat lukken, tja dat wordt steeds meer. Tenminste bij mij. Rationeel gezien weet ik een heleboel, maar gevoelsmatig . Hier inmiddels ookal weer ronde 14/15 zucht.
Hallo dames, Ik denk dat het deze maand niet zo heeft mogen zijn. Test loopt niet op, ik zie nog wel een 2de streepje en mijn vriend ook maar lichter
hallo dames, Dag 7/8 na pregnyl getest allebei helemaal wit. Betekend dit al dat deze ronde voor mij voor bij is mag over 8 dagen testen. Iemand dit ook gehad! Groetjes ' 25 jaar /3de ronde/ eerste kindje
Zie adriana haar handtekening sj86.. Icsi mislukt! Echt serieus al die moeite voor niks en geen een cryo goed adriana?? Jeetjemina. Me vriendin had 1 goede en zwanger, maar ze had oversimulatie. Ze loopt nu tegen het einde, maar kan vanaf het begin als niks meer. Ze is goed ziek geweest ervan. Moet jij weer opnieuw aan de pil, hormonen enz?
Wat jammer bunny. Rot is dat he denk je yes eindelijk. Sterkte! Ach anneliesje onze tijd komt hopelijk nog. Heb soms wel zoiets van soms laat maar hoor. Heb jij dat niet? Ik heb nu me meisje dat eindelijk gezond is en alles loopt nu lekker. Dat ik soms denk laat dan maar. Als het weer zo moeilijk moet dan ben ik liever nu gelukkig en houden we het zoals het is. Maar ja me eerstr heb ik 7 weken in het zkh mee gezeten en nog 1,5jr drama dus ben wel toe aan een leuke zwangerschap en kraamtijd. Maar goed je hebt dan nog geen garantie...Dilemma's!
oh dames ik leef allemaal met jullie mee, iedere vrouw heeft weer een ander verhaal he met het zwanger worden... heel veel succes allemaal!! & vooral sterke voor degene die al in ronde 20 zitten en het nog niet raak is, ik duim voor jullie!!
Dit betekend dat de pregnyl uit je lichaam is. Het kan zijn dan er nig geen eventuele innesteling heeft plaatsgevonden. De gemiddelde innesteling is rond 9 dpo. En de lengte van je lf telt daarbij ook mee. Dus je hebt nog zeker kans, alleen nog even afwachten.
Ja soms, heel soms heb ik dat wel. Aan de andere kant onze T. kwam overal dwars doorheen en ik heb nooit zo'n sterk verlangen gevoeld als nu. We zien wel waar we uit komen @mizz bunny, balen, hopelijk ziet het er morgen toch anders uit. @silmie, waarom test je nu? Volgens mij duurt het behoorlijk lang voordat pregnyl uit je lichaam is, maar aangezien je nu negatief test lijkt het erop dat het nu uit je lichaam is. Je kunt er nu nog helemaal niets van zeggen. Ik zou het over een aantal dagen weer proberen.
@anneliesje het is de eerste behandeling waarbij er twee eitje gegroeid waren ik bn gewoon heel erg gespannen en wil dan gewoon testen heel erg dom maar het geeft op dat moment even rust . Hebben meer dames dit?