Silmie: helaas hebben de meeste dames van dit forum extreem last van testdrang waaronder ik ik test al sinds 8dpo. En inderdaad geeft het even rust, tot te volgende dag in ieder geval haha
Ik probeer mijn ei niet bewust te vinden. Ik heb wel op twee verschillende dagen meer slijm gehad. En uk weet dat ik tussen de 12 en 14 dagen na mijn ei ongesteld word. Heb zowel bij een 32 en 40 dagen cyclus bij beiden vruchtbaar slijm gehad. Allebei 14 dagen voor dat ik volgens die cyclussen ongesteld zou moeten worden... maar 32 dagen klopt dus al niet meer, vandaar dat ik hier nu schrijf.
Kan iemand mij op de lijst zetten bij 27 juli? Het is mij niet gelukt. Mimi1988, 27 jaar, 2e kindje, ronde ? Ik tel de rondes niet omdat wij proberen er niet heel erg mee bezig te zijn. Het zou fijn zijn als het lukt, maar de daadwerkelijke stap is voor ons nog moeilijk. Wij zijn namelijk 9 maanden terug ons 1e kindje verloren bij 23 weken zwangerschap.
Je hebt er idd ook maar eentje nodig. Wij hadden niks, dat kwam even rauw op ons dak. We hoorden het net voor deze eisprong dus we hebben die maar meteen weer benut, aangezien er toch geen terugplaatsing komt Op dit moment is nog niks zeker of we überhaupt een tweede poging kunnen/willen doen. Woensdag gesprek met de arts, hopelijk kan zij me vertellen waarom het zo snel is fout gegaan en of een tweede poging zinvol is.
Dat zegt alleen dat de pregnyl uit je lichaam is. De (hopelijk) innesteling moet waarschijnlijk nog plaatsvinden en pas vanaf dan maakt je lichaam hcg aan. Dat kan je mss pas over een week op een zwangerschapstest zien. Ik hoop voor je dat het positief is! Huh 3e ronde en pregnyl gespoten? Bedoel je 3e ronde mmm? Sorry als ik te nieuwsgierig ben hoor
Ik had in het begin toen we in de MMM kwamen wel heel erg die testdrang maar nu niet meer probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn e er meer ontspannen in te staan
@Adriana85 ik heb 2 rondes chlomid gebruikt helaas deed dit niets. Daarna 10 dagen puregon en op dag 11 pregnyl om de eitjes te laten springen ik weet niet wat mmm is sorry ben nog een leek op dit gebied. Ja testdrang is heel erg hoop dat dit niet elke ronde zo is.
MMM staat voor medische malle molen.... Hier net ...ja...ehh...niet echt bruinverlies...meer donkerder geel.... of heel lichtbruin.... of... hihi.. Nou ja...iig lijkt mijn lijf iets te willen zeggen,aar wat van de twee??.. Spannend!
Slapeloze nacht hier.... Wat heftig mimi1988 ik kan mij voorstellen dat je het daarom ook wat los probeert te laten. Sterkte in deze onzekere tijden en hopelijk is het snel raak voor jullie. Oooh spannend SJ86, het klinkt wel weer positief is mijn gevoel althans. Ik dus gisterochtend klein beetje rood gekleurd slijm en daarna gewoon weer wit dus ik hoop echt op een innesteling. Ga vrijdag of zaterdag maar een testje wagen. Heb de kv2v5 nog liggen. Die zijn ok toch voor vroeg testen of heeft iemand met een ander merk een betere ervaring? Hopelijk val ik snel in slaap
Nou....weer zo'n vreselijke witte of tuurtest.. Ik denk weer in de verte een streepje te ontdekken....maar zoooo licht...dat ik t op niet eens op de foto kan krijgen volgens mij..! Moet de test ook wel ff heen en weer bewegen voor de perfecte lichtinval..haha!
Ohhhh neee..... net na plaatsing ontdek ik rood...en opkomend buikpijntje!ik denk dat het einde rond 6 is.... Wel exact 14 dagen na positieve ovulatietest....dat is dan weer fijn, want dan wordt mijn cyclus toch wat regelmatiger
Mimi wat heftig zeg!! Ik snap dat je er dan niet teveel mee bezig wilt zijn!! Goodlife.... klonk zeker positief....maar na de ontwikkelingen van afgelopen kwartier ben ik niet meer positief.... Ik hoop voor jou op een positieve test in het weekend!
Spannende dagen girls ben benieuwd hoeveel er op roze mogen al gun je het iedereen natuurlijk! Hier nog geen maandstonden. Testen stel ik uit omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Dus al het niet door zet misschien over een paar dagen
Wat heftig Mimi! Ik ben gisteren bij ons pas eens rondes gaan tellen, uiteindelijk toch wel blij dat ik alles voor de gyn heb genoteerd - zonder dat ik het bewust bijhield (enkel menstruatiedagen op kalender aangevinkt en pas onlangs keertje cycli en duur tellen). Eerste half jaar na onze eerste miskraam (met 13 wkn) stond mijn hoofd er sowieso niet naar en lieten mijn man en ik het op vruchtbare momenten uit angst allebei nog wel eens afweten. Heel veel sterkte voor jullie! SuusD, gefeliciteerd met je test. Balen Puupje, maar ronde 6 is echt nog niet zo lang - of haal ik nu mensen door elkaar? Ik heb geen drang om vroeg te testen, kost alleen maar geld. Vroeger wel gehad, maar paar witte testen en je begrijpt dat het zinloos is. Ik wil nu pas gaan testen als ik ook echt een paar dagen overtijd ben. Maar ik voel wel een en ander in buik borrelen, dus vermoed dat menstruatie al onderweg is
Spannend dames! Hopen op veel mooie testen hier deze week. Helaas lijkt het bij mij niet goed te gaan. Ik heb vrijdag en zaterdag positief getest met kV 2v5. Gister clearbleu digital met weekindicator gedaan, negatief. Sinds vanmorgen ook geen gespannen borsten meer. Wel wat steekjes in de onderbuik maar die zullen dan wel ergens anders vandaan komen denk ik.
Onemillion echt waar? Wat naar van de negatieve cb na posi testen! Maar misschien nog een kv2v5 proberen? Sj86 ja ik lijk ook wat te zien op je test. Zeker ongi geworden? Of is het een klein beetje? Hier vanacht gedroomd over een positieve zwangerschapstest! Dat ik wakker werd zat ik nog helemaal in m'n droom en het was logisch dat ik zo nodig moest plassen want ik was immers zwanger.. op het toilet dacht ik pas oh nee.. Pff
Sj86, dat is balen! En ook voor jou Onemillion. Maar misschien nog wat te vroeg voor cb? Wanneer is je nod?
Nou dat is het rare, ik heb geen idee wanneer m'n nod is. Eisprong heb ik vorige week zaterdag denk ik gehad (9 dagen geleden). Maar dat weet ik niet zeker en het is wel heel vreemd dat ik dan vrijdag en zaterdag (dus op 6dpo) al positief testte. Ik snap er weinig meer van. Heb dat weekend 4 tests gedaan en allemaal positief. Wel licht, maar wel goed zichtbaar. Geen tuurtesten zegmaar. Ik ging ervan uit dat m'n nod dinsdag 28 juli zou zijn. Maar in combinatie met die positieve testen van vorige week is dat eigenlijk niet mogelijk.
Nou. Hier schieten de ov testen weinig op. Ze liepen op, maar steeds halve streepjes. Dan weer iets lichter. Gisteren was ie weer aardig donker. Snap er weinig van. Enfin. We hebben afgelopen week wel lekker veel geklust. Op alle mogelijke manieren haha. Tevens goed voor onze relatie wat quality time. Maak vanmiddag mijn laatste test op en dan zie ik het wel weer. Wacht wel af of mijn NOD zich meld. Zou nu ook echt niet weten wanneer ik m kan verwachten. Sta voor nu op de 28e dag vermeld hier. Dus ja. We gaan zien. Heb overigens wel enorm last van m'n darmen en buik zeg. Bah. Maar goed, dat kan ook komen omdat ik druk bezig ben met lijnen. Inmiddels 7 kg af in ongeveer 7 weken.
Fijn dat er overigens al dames op roze mochten! Super. En Sj86, is je menstruatie doorgezet? Of vals alarm?