Bij mijn vorige menstruatie werd ik ook 12 dagen na dat slijm ongesteld. Dat zou dan de 27ste zijn. Dat klopt ook als ik een cyclus heb van 40 dagen. Het schijnt dat niet iedereen 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt, daar kan een paar dagen verschil in zitten. 14 is her gemiddelde vertelde mijn vk bij mijn vorige zwangerschap.
Thanks meiden ! Duim voor jullie dat jullie snel mogen volgen ! @emiii ja mega vaak ! Zo ook net weer een dan nu lastig kunnen slapen
Goedemorgen dames. Vanmorgen toch maar een test tegen aan gegooid omdat vl zelfs zegt dat ik zwanger ben! 😨 Omo witte test natuurlijk! 😞 Volgens app 10dpo maar die rekent zondag 12-7 als eisprong en ik maandag 13-7 Dus ik denk 9dpo. Denk dat we toch op gaan naar de volgende ronde....
Dan is dat toch nog veel te vroeg? Bij m'n vorige zwangerschap had ik een vaag lijntje 13 dpo daarvoor Omo witte testen. Innesteling kan tot 10 a 12 dagen zijn. Nog even geduld meis!
Op 9 dpo vind gemiddeld de eventuele innesteling plaats, maar kan dus ook op 10 of 11 dpo zijn. Dat ligt ook aan de lengte van je lf. Maar testen op 9 dpo is veels te vroeg. Hcg is dan niet eens meetbaar, zeker niet als de eventuele innesteling nog moet komen. Ik zou aanraden om pas vanaf 12 dpo te testen en beter gewoon nod af te wachten. Anders maak je jezelf gek met witte testen. Dus geef nog niet op, want testen kunnen eventueel ook oplopen.
Dat begrijp ik maar innesteling blijft toch rond dag 9? Of heeft iemand met 12 dgn na de eisprong haar NOD altijd een vroege innesteling? Ik blijf bij mijn mening dat je altijd pas moet testen op je NOD.... Daarvoor zegt het weinig en is het vooral de commercie die ervoor zorgt dat vrouwen veel te vroeg testen en teleurstellingen krijgen....
Gefeliciteerd Emiii en Jezzebel! Wat een heerlijk nieuws voor jullie. Ik heb vanmorgen toch maar een testje gedaan, veeeeel te vroeg natuurlijk (ik denk 9 of 10 dpo) en een tuurstreepje. Nu denk ik achteraf waarom heb ik eigenlijk getest, want dit zegt nog niks Maar iets is altijd nog beter dan niets.. We gaan gewoon weer afwachten!
Ik zit nu op dag 25 en merk dat ik het steeds slechter trek. Voel steekjes, maar dat kan dus ook op aankomende menstruatie duiden. Ik voel dat verschil niet zo goed en heb mezelf echt al twee keer schijnzwanger gedacht. Testen doe ik pas na het weekend, anders kost het me alleen maar geld.
Verschil met eerdere maanden is dat mijn man heeft aangegeven er nu ook echt voor te willen gaan. Eerder waren we er niet zo mee bezig en sloegen we een vruchtbare dag nog wel eens over, ook omdat we nog te ontdaan waren van onze eerste miskraam. Afgelopen maand hebben we het voor het eerst gericht gedaan, daarom ben ik juist extra nerveus (eerder wist ik vaak toch wel dat het niet gelukt was, en was ik daar wel oke mee)
Hier ook sinds gisteren een beurs gevoel dat voelt alsof mijn menstruatie eraan zit te komen. We zullen zien!
Ik voel ook die menstruatie steekjes opkomen. En last van mijn borsten. Terwijl de 26e pas mijn NOD is. Ik heb wel een vroege eisprong gehad, rond 10 juli. Vanochtend een test van trekpleister gedaan, deze was omo-wit -__-. Ben bang dat het niet raak is en zal mij daar zeker bij neerleggen... Maarrrr zover is het nog niet. We hebben nog 4 dagen...
Gefeliciteerd emii en Jezzebel! Hele mooie testen! Ik wens jullie een prachtige en gezonde zwangerschap toe! DNM je bent nog vroeg! Wie weet een late innesteling. Ik hoop het voor je in elk geval niet opgeven nog! Ik durf nu niet meer te testen. Zowel k2v5 als predictor geeft heeeeele kleine tuurstreepjes die niet oplopen. Denk dat ik dus of pech heb met de testen of dat het niet goed gaat. Ik ga niet eerder meer testen dan vrijdag denk ik.
Ik had mezelf voorgenomen om deze ronde een keer niet mee te doen, maar ik kan het toch niet laten. Ik zou dus graag op de lijst willen: Dalk, 33 jaar, 1e kindje, 12e ronde NOD 29 juli