Toet: de streep lijkt inderdaad op te lopen! Voorzichtig gefeliciteerd! Veldmuisje: ik heb geen ervaring met ovitrelle en wanneer je ongesteld zou moeten worden. Geloof dat innestelingbloeding best wat bloed kan zijn dus het zou kunnen. Spannend! Wanneer kun je testen ? Suusd bedankt voor de tip. Als ik morgen weer zon ellendig streepje heb zal ik die test eens proberen!
Naar mijn weten is dan de ongesteldheid ook gewoon 14-16 dagen na de spuit (na zo'n spuit springt het eitjes of de eitjes met zo'n 12-36u geloof ik. Zelf heb ik het idee dat het bloeden terugloopt maar ik roep nog niet te hard. Ik kan officieel woensdag testen. En echt.. Dit is zenuwslopend! Vooral ook omdat het helderrood bloed is.
Veldmuisje, ik heb vorige ronde pregnyl gespoten en werd 13 dagen erna ongesteld (11 dpo). Mijn lf is altijd 11 dagen dus dat was netjes. De bloeding kan van de innesteling komen maar het hoeft natuurlijk niet.... Succes met nog even wachten! Toet85, je test is duidelijker en mooi roze! Gefeliciteerd! Missbunny, balen dat je ongesteld bent geworden. Succes volgende ronde!
Oke een vraag... Vandaag mag ik testen...had me alleen super verslapen vanmorgen dus ook niet aan testen toegekomen... Zal een test eind van de middag ook betrouwbaar zijn? Ik word helemaal gek van nieuwsgierigheid
Hier vandaag 7 dpo, de eerste week zit er weer op. Testdrang begint nu wel een beetje te komen hoor. Maar het is natuurlijk nog veeeeeeeel te vroeg Zondag is mijn man jarig dus wilde eigenlijk die dag testen. Maar ik moet dan ook een hele dag werken. En maandag ook. Dus denk dat ik toch maar wacht tot dinsdag (nod)
Als het vandaag je nod is kun je ook met middagurine testen. Zou wel even niet te veel van te voren drinken. Succes! Laat je het even weten?
Jaaa loopt zeker mooi op Suus! Ik kan niet wachten tot het morgen is om te kijken of hij opgelopen is! Spannend!! Ben ook benieuwd of je al symptomen hebt!
Erge opgezette buik lijk wel 8 week zwanger hah Misselijk duizelig vaak naar wc en vermoeid.. Best veel dus had ik niet bij mijn eerste had toen alleen vermoeid en opgezette buik Ik zit dus al in de positie broeken ....
Hallo iedereen, Wij zijn in ronde 2 voor ons tweede kindje, NOD 31 juli 2015! Mag ik ook in het lijstje? Alvast een dikke proficiat aan de roze dames en hopelijk snel beter nieuws voor de rode dames. Groetjes
klopt...en dat had ik ook bedacht...alleen als je vergeet er 1 mee te nemen naar je werk gaat het lastig
Gefeliciteerd suusd! Mooie test! Diaaan ben erg benieuwd naar jouw test Siesa niet leuk! Dikke knuffel en ik hoop volgende ronde een mooie test voor jou! Chicabelgica: deze lijst is tot 29 juli. Natuurlijk altijd gezellig als je blijft mee kletsten maar jouw datum zit niet bij deze lijst. Veel succes deze ronde!