voetstap: klote seg! mamavanmenno200: dat is duidelijk een kruisje, dikke proficiat! Hoeveel dpo zit je?
Mijn wifi is erg slecht op vakantie, daardoor kan ik niet alles terug lezen. Voor de zwangeren: gefeliciteerd! Dames op rood: heel erg balen! Hopelijk de volgende ronde! Omdat mijn cyclus ongerelmatig is weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was. Een cyclus van 32 had ik niet. 38 blijkbaar ook niet, ben niet ongesteld geworden. Misschien dan zoals de laatste keer 40 dagen? Dan zou ik maandag ongesteld moeten worden. Ik merk nog niks van een naderende ongesteldheid. Wel heb ik de volgende 'klachten ' die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had: -puistjes in gezicht en decolleté - in de middag erg moe, kan dan echt even een dutje doen. Ondanks de hitte hier. - rommelen de darmen - soms ineens veel afscheiding en dan weer en dag niks. We wachten rustig af. Ik wens de dames die nog gaan testen veel roze!!
Ik durf nu wel te zeggen dat ik zwanger ben geloof ik Links 9/10 dpo, midden 10-11 dpo en rechts verwachte NOD (vandaag)
Ja toet wat leuk !!! Ik denk zelf dat ik een vroege innesteling gehad heb. Heb vanaf 6dpo krampen en ik had op nod een test waarbij de test streep donkerder was dan de controle streep ook de cb weken was 2-3 manlief roept elke keer 2 2 2 2 2. Ik weet uit de echo's dat ik maar 1 eicel had dus dat dat heel onwaarschijnlijk is.
GijsB: om goed te testen kun je het beste op NOD of na NOD testen. Op z'n vroegst kun je testen op 9dpo. Meeste vrouwen is NOD 14dpo dus je zou een heel licht lijntje kunnen zien vanaf 25/26 juli. Helaas gaan veel zwangerschappen mis nog voor NOD dus ookal heb je een licht lijntje kan het nog zo zijn dat je vrouw ongesteld wordt.ook kan het zijn dat je bij vroeg testen geen lijn krijgt terwijl de vrouw wel zwanger is. Beste is dus echt de NOD af te wachten Toet:gefeliciteerd!ziet er goed uit!
DNM, klote seg! Hier eindelijk 4 weken in mijn banner! Is het normaal, in een prille zwangerschap, om zo vaak al te moeten plassen? Echt niet normaal bij mij. Ben vannacht ook moeten opstaan omdat mijn blaas op springen stond!
Geen idee, heb wel idee ook meer te moeten plassen maar gelukkig niet 's nachts tot nu toe Heb een onderwerp aangemaakt bij Zwangeren clubs voor uitgerekend tussen 1 en 15 april. Zie ik je daar?
Gefeliciteerd Toet en alle andere die ik vergeet. Heb niet alles teruggelezen want was al even niet meer geweest. Balen voor iedereen op rood ook! We komen bijna weer aan het einde van deze lijst. Ik mag morgen officieel op rood vermoed ik. Al wat bruin bloedverlies vandaag en alles voelt als naderende ongesteldheid. Balen. Op naar ronde 7.
Morgen is mijn NOD... merk dat ik het nu wel spannend begin te vinden. Hoe dichter we er bij komem, hoe meer kans. Je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig 😉 was de vorige keer ook in 1 keer zwanger. Toch zegt mijn gevoel dat ik niet zwanger ben. Voel me niet zoals de vorige keer. Het plassen is heel normaal, dat had ik bij de 1e ook.
NOD lijst 23 - 31 juli 2015 ♥ 23 juli: (9) jackelien, 3e kindje, 33 jaar, 4e ronde. wens86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ?? ronde SuusD, 25jaar, 2e kindje, 1e ronde BDEMT, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, 7e ronde Elfi, 30 jaar, 1e kindje, 7e ronde puupje, 21 jaar, 1e kindje, 6e ronde Krimpie, 28 jaar, 1e kindje, 4e ronde Emii, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde (IUI) 24 juli: (4) ladylola, 2de kindje, 31 jaar, 11e ronde (in ronde 9 mk) voetstap, 2de kindje, 35 jaar, 44e ronde izie, 28 jaar, 1e kindje, 4e ronde diaaan, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 25 juli: (7) Dalysa, 27 jaar, 2e kindje, 4e ronde Anonima257, 24 jaar, 1e kindje, 10e ronde Juudje79, 35jaar, 2e kindje, 3e ronde SamirsVrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde (Clomid) water27, 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde Mariette, 34 jaar, ?e kindje, 9e ronde Firstgirl, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde (clomid 50mg) 26 juli: (8) gynn, 26jaar, 1ste kindje, 2e ronde DNM, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde na MK Toet85, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Kolibri, 3e kindje, 5e ronde LauraBB, 30 jaar, 1e kindje, 3e ronde na tweede MK Miszy, 26 jaar, 1e kindje, ? Ronde (Clomid) Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde (van mmm) lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, 20e ronde 27 juli: (4) Mollyfarouche, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 puregon Loolaa, 39 jaar, ? kindje, 14e ronde Mimi1988, 27 jaar, 2e kindje, ? ronde noppie87, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde. 28 juli: (7) Ukkie27, 31 jaar, 2 kindje, 3e ronde (IUI) NightShade, 36 jaar, 4e kindje, ?? ronde (veel), LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Veela, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde anneliesje, 33 jaar, 2de kindje, 8e ronde na bbz (ronde 14) Silmie, 25 jaar, 1e kindje 3e ronde 1e ronde (puregon/prygnyl) Adriana85, 29 jaar, 2e kindje, 20e ronde 29 juli: (10) SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Tsayno, 29 jaar, 1e kindje, 10e ronde Kippetje88, ? jaar, 1e kindje, 4e ronde Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, 6e ronde WeFly, 30 jaar, 1e kindje, 4e ronde Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Loesje6, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sharontjh, 23jaar, 2de kindje, 1e ronde Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Dalk, 33 jaar, 1e kindje, 12e ronde 30 juli: (5) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, 9e ronde NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde. NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde na miskraam Tbtje, 23 jaar, 2e kindje, 5e ronde Leo78, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 31 juli: (4) Goldfishie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 mamavanmenno200, 32 jaar, 3 kindje, 2e ronde (1e na ma) Mirte85, 29 jaar, 1e kindje, ronde 15 chicabelgica, ?? jaar, 2e kindje, 2e ronde datumloos: (4) traum, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na mk) annemie, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde na 3e mk BeertjeS, 35 jaar, 2e kindje, 15e ronde Ik87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 30 buiten de lijst: (0) totaal: 62 zwanger (8), ongesteld (13), mmm (11), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (3) Als je ook op de lijst wil, kun je "quote" aanklikken bij de laatste persoon die de lijst heeft geplaatst. Zoek de betreffende datum en zet hieronder je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde (naam, leeftijd, .. kindje, ..e ronde) Kopiëren en plakken niet doen, omdat dit niet lukt met de kleuren.
Hier ook een negatieve test. Voel mijn ongi denk ik ookal aankomen. Op naar ronde 15 en een bezoekje huisarts voor een verwijzing naar de gyn.
Hier ook nog negatieve test en 3 dagen over tijd maar voel mijn ongi niet aankomen en heb wel wat klachten die op een zwangerschap duiden dus duimen en hopen nog hier
Wens86: ik heb hetzelfde als jou, alleen paar heeeele lichte positieve testen. Durf nu niet meer te testen en elke keer maar kijken of er al rood doorkomt. Moet ook de hele tijd naar de w.c. Ik snap m'n lichaam even niet meer.