Wat gezellig!! Het wordt hier steeds drukker... Nieuwe dames: Welkom! Nath91... ik zou inderdaad ook rond dag 10 beginnen met het testen.. knutselsmurf.. dat denk ik dan ook! Open dat je een goed klusmomentje had .. en dat je een positieve test hebt over 2 weekjes Mijn LH-piek was eergisteren al zichtbaar op de test.. gisterochtend was de test nog steeds positief en gisteravond was de test ineens NOG-positiever.. Pf... lastig hoor.. want wanneer klus je dan he? Vanmorgen nog maar even een keertje extra gedaan.. Spannenddd!
Iedereen al lekker bezig om de eisprongen op te sporen? Ik heb vanmiddag de eerste follikelmeting van deze ronde. Ben benieuwd hoe groot mijn ei is.
Hier nu bijna positieve test ik denk vanavond mijn ei aangezien ik erge buikpijn heb en moe ben en het straalt naar mijn benen moet hij nu wel echt komen
Goudvisje: ik hoop op een mooie follikel voor jou! Hier nog geen ei in zicht. Vanochtend nog steeds geen lachende CB smiley. Ik voel wel van alles in mijn buik, en hoop maar heel hard dat er rechts een mooi ei rijpt. Als ie links springt is deze ronde al meteen weer verloren
Hi Ladies, mag ik ook op de lijst? Siesa 31 jaar, eerste kindje ronde 4. Nod is voor mij nog onbekend.< Dit omdat ik er vandaag achter kwam dat ik vandaag mijn ovu dag heb. terwijl ik zaterdag pas klaar was met ongesteldheid!!!! Zijn er mensen die dit herkennen? 4 dagen na je menstruatie al een eisprong? Ik kreeg ook bloed na het klussen gisteravond. Heb onderzoeken gehad maar geen enge dingen. Morgen naar ziekenhuis voor een onderzoek. ben benieuwd. Wie heeft er ervaring met een te vroege eisprong? is dit raar en minder goed voor het zwanger raken?
Welkom Siesa! Op welke cyclusdag zit je? Dus vanaf eerste dag menstruatie tot ovulatie? Als je een lange menstruatie hebt kan het maar zo zijn dat je ovulatie snel na het einde van de rode duivels komt. Zolang je lf niet te kort is, is dit niet ongunstig!
Hoe gezellig ik het hier ook vond, ik ga verhuizen naar een week eerder. Mijn eisprong was twee dagen eerder dus mijn nod gaat naar de 21e... Ik duim voor veel roze in deze groep! Succes Allemaal!
Ik heb altijd een week lang bloedingen als in ongie ben. soms zelfs 9 dagen. Dus vanaf dag 1 cyclus tot aan ovulatie is dan 12 dagen. Dus denk jij dat ik al die tijd veel te laat heb geklust????? zou wat zijn zeg...
Volgens mij ben ik erachter. Ik heb een luteale fase van wel 19 dagen!!! dus de apps die ik volg kloppen niet...
Hier gisterochtend de donkerste test gehad. Meest rechtse is van nu net. Al goed geklust de afgelopen dagen
Meiden, correct me if I'm wrong, maar Siesa: de cyclus begint te tellen op de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus 12 dagen is helemaal niet zo gek. Bij mij wordt de ovulatietest meestal ook positief op dag 12, en rond dag 14 springt mijn ei.
Goeie vraag. Uiteindelijk met echo en temperaturen. Ik dacht altijd mijn eisprong te voelen (aan het eind van de 2e positieve ovulatietest-dag). Maar obv bovenstaande bleek dat mijn ei dan pas een dag later echt gesprongen was. Al die maanden mogelijk te kort geklust! Ps die pijn die je voelt schijnt ook het groeien van de follikel te zijn voor de ovulatie, niet de salto zelf
Ohhh wat zijn er al veel meiden die de eisprong hebben/ hebben gehad of waar die eraan zit te komen!! Hier zo toch maar weer even testen... Steeds als ik denk dat de streep niet donkerder kan, wordt het toch donkerder..! Ik ga er vanuit dat ik zometeen een lichtere streep heb. Heeft iemand daar ervaring mee? Meerdere dagen achtereen een positieve ovulatietest? Ik vind het maar vreemd. Vorige keer heb ik hem gemist...en nu is de LHpiek wel erg lang aanwezig. Dan denk ik ook meteen: wat is nou de beste dag om seks te hebben?
Dan maar even elke dag klussen, mis je je ei in ieder geval niet! Mijn testen zijn nog wit... Maar mijn Eisprong wisselt heel erg de ene keer op dag 14 maar ook wel op dag 20. Dus het zal waarschijnlijk deze keer ook wel wat later zijn. Voel wel steeds van alles in mijn onderbuik , afwachten maar.
Jaaaaaa ik voel mij zoooo blond hanna! Hahah echt stom. Ik telde vanaf de laatste dag van mijn menstruatie, maar dat komt ook omdat die stomme app dat aangeeft. Ik heb hem btw gedelete net.. Heb er toch niks aan. Ga gewoon voor de ovu testjes. Succes ladies!
Die van 7 en 8 lijken me idd positief. Bij mij blijven ze vaak ook wel ruim 24 uur donker. Wat betreft de zaadkwaliteit die minder zou worden, zijn al Genoeg sites waarop staat dat je het wel elke dag kan doen. Wij doen t nu ook mooi dagelijks weet ik zeker dat er toch wel iets over moet komen.. Als ze zwemmen natuurlijk