NOD lijst 23 - 31 juli 2015 ♥ 23 juli: (5) jackelien, 3e kindje, 33 jaar, 4e ronde. wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Mizz Bunny, 32 jaar, ..., ronde, 2 de kindje SuusD, 25jaar, 1e ronde, 2e kindje! BDEMT, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 24 juli: (3) ladylola, 2de kindje, 31 jaar, 11e ronde (in ronde 9 mk) voetstap, 2de kindje, 35 jaar, ronde 44 izie, 28 jaar, 1ste kindje, 4e ronde 25 juli: (5) noppie87, 2e kindje, 27 jaar, 1e ronde. Dalysa, 2e kindje, 27 jaar, 4de ronde Anonima257, 1e kindje, 23 jaar, 10e ronde Juudje79, 2e kindje, 35jaar, 3e ronde SamirsVrouwtje, 1e kindje, 25 jaar, 1e ronde (Clomid) 26 juli: (2) gynn, 26jaar, 1ste kindje, 2e ronde DNM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MK 27 juli: (1) goldfishie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 28 juli: (4) Ukkie27, 31 jaar, 2 kindje, 3e ronde (IUI) NightShade, 36 jaar, ronde (veel), 4de kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Veela, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje 29 juli: (5) SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde Tsayno, 29 jaar, 1e kindje, 10e ronde Kippetje88, ? jaar, 1e kindje, 4e ronde Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, 6e ronde WeFly, 30 jaar, 1e kindje, 4e ronde 30 juli: (4) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, 9e ronde NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde. NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde na miskraam Nath91, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje 31 juli: (0) datumloos: (4) traum, 3e kindje, 30 jaar, 1e ronde (na mk) annemie, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde na 3e mk BeertjeS, 35 jaar, 2e kindje, ronde 15 Jezzebel88, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje MMM buiten de lijst: (0) totaal: 33 zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) Als je ook op de lijst wil, kun je "quote" aanklikken bij de laatste persoon die de lijst heeft geplaatst. Zoek de betreffende datum en zet hieronder je naam, leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje. Kopiëren en plakken niet doen, omdat dit niet lukt met de kleuren.
Wat ik begreep is, om de dag, het beste voor het zaad. Hier komen vandaag de ovuluatietesten binnen. 12 stuks van Sensitest, dipsticks. Ik vermoed dat ik vorige maand ook te laat ben geweest voor mijn ei. Aangezien mijn cyclus weer 25 was, en ik zelf uitging van de "normale" cyclus van 28 dagen. Enfin. Mijn rode duivelse dagen zijn gelukkig al weer bijna voorbij. Zit nu op dag 5 van mijn cyclus. Temperaturen lukt voor mij niet. Aangezien ik gemiddeld 2 a 3 vroege diensten in de week heb, en ik dan zo snel mogelijk bed uit wil. Zodat vriendlief nog even door kan slapen tot aan zijn wekker. Hopen dat we deze maand geluk hebben.
Mijn gyn heeft me vorige week nog op het hart gedrukt om tijdens de vruchtbare dagen Elke Dag te klussen. Zaadcellen liggen al weken klaar en zijn niet opeens slecht van kwaliteit als je de voorraad vaker aanspreekt. Dus ik zou zeggen: maak het gezellig!
Ah joh, mooi blond is niet lelijk Ik dacht het ook allemaal te weten maar het is bizar hoeveel geheimen de vrouwelijke cyclus in de loop der maanden toch nog bleek te hebben! Heb je je ei dus nu gevonden? Ik had vanochtend de eerste smiley. Helaas duidelijke ovulatiepijn links (waar de eileider niet doorgankelijk is). Iemand ervaring met een ei aan de verkeerde kant en wonderbaarlijk toch zwanger geworden?
ohhh hanna83... ik hoop dat het lukt bij je. Ja ik heb hem denk ik gevonden. gisteravond duidelijk een positieve test en k voel sinds vanmorgen vroeg menstruatiepijn. Ik kan alleen niet goed inschatten of het nou mijn linker of mijn rechter eierstok is. Misschiien wel allebei hahahaha. succes ladies met klussen! Wij hebben het deze dagen super gezellig en klussen ook elke avond. Maar dat komt ook omdat manlief het zowiezo wel elke dag kan doen als het aan hem ligt -__-
SJ86: doe je vandaag weer een ovulatietest? Ik ben benieuwd of ie nog donkerder kan! Zijn er nog meer met foto's van een rijtje ovutesten? Gistermiddag had ik een follikel van 12 mm. Ik moet morgenmiddag terugkomen voor de volgende meting. De iui is dus ergens volgende week. Mijn nod gaat dan ook opschuiven, maar ik weet nu nog niet naar welke datum.
Kwam even gluren en zag je vraag. Weet niet of het precies hetzelfde is maar toch 😉 Ik heb rechts helemaal geen eileider meer. Ben toch zwanger van een eitje rechts! Hersenen geven een seintje Door zodat de goede kant het overneemt 😊
Dank voor je reactie! En wat fijn en bijzonder dat je nu zwanger bent na een wonder ei vanaf de rechter kant! Kan me voorstellen dat het spannend is na een bbz. Heb je al een echo gehad? Ik had inderdaad zoiets gelezen, maar ik betwijfel of dat ook gebeurt als je je dichte eileider er nog wel hebt zitten... Mijn hersenen kunnen toch niet weten dat mijn ei rechts halverwege de route klem gaat komen te zitten? Nou we zullen het zien! De wegen van het lichaam blijven ondoorgrondelijk dus wie weet...
Hoi hoi, Ik ben nieuw hier. Heb een zoontje van ruim 2,5 jaar en mn man en ik hebben besloten voor een 2e te gaan. Ben al een tijdje gestopt met de pil dus heb nu een regelmatige cyclus van 27 a 29 dagen. Mijn NOD is 26 juli. En we gaan komend weekend dan dus eigenlijk de 1e ronde in (14 dgn voor nod). Zit op mn mobiel, kan iemand me toevoegen? Toet85 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dankjewel en succes allemaal!
Hallo, Ik kom me ook melden voor deze lijst, Trijn87, 29 jaar, 3de ronde, 1ste kindje. Mijn nod is eigenlijk 30 juli, maar ik zit precies tussen 2 nod-lijsten in. En aangezien ik deze keer ook een iets kortere cyclus had, meld ik me voor 29 juli. Iedereen veel succes!
Hoi Allemaal, Graag wil mij ook aanmelden voor de lijst. Elfi, 30 jaar, Nod 23 juli, 1ste kindje. Ik had gisteravond laat (om 22.00) een positieve ovu test en vanochtend (om 10.00) ook weer een positieve test. Ik weet niet zo goed, waar ik nu naar moet kijken en of die van vanochtend uberhaupt wel geldig is, omdat ik nog bijna niks gedronken had (2 slokjes water). De test is niet gedaan met mijn eerste urine van die dag! Daarnaast hebben we de afgelopen week helemaal niet kunnen klussen vanwege afwezigheid van mijn vriend, en is vanavond de eerste keer (als dat al gaat lukken). Ik weet dus iet of we uberhaupt wel op tijd zijn! Hoe dan ook, het zou goed kunnen dat deze maand weggegooide maand is! Maar ik hoop het natuurlijk niet!
Dat had ik idd ook gelezen in een andere forum groep, dat elke dag klussen tijdens je vruchtbare dagen echt niet meteen heel slecht is voor de kwaliteit van het zaad.
Mijn ei is laat deze cyclus, testen nog steeds wit😕 Gelukkig weet ik doordat dit al de 4e ronde is dat ik met ovu testen test. Dat mijn Eisprong nogal wisselt tussen 14-21 dagen.
Maar zaad overleeft tot zo'n 72 uur nog na de daad. Dus als je het om de dag of om de 2,5 dag doet zit je ook goed!!
Zojuist ff getest en het streepje wordt lichter... Ik ga er maar vanuit dat nu ongeveer mijn eisprong is dus ik gok op mijn NOD op de 23e....