Ja 48 uur erna kan natuurlijk ook nog gewoon.hm misschien waag ik vrijdag ook nog wel een poging ik voel wel ovulatiepijn en dat is meestal dezelfde dag als mijn positieve test maar ja dat kan ook meerdere dingen betekenen,dat zegt natuurlijk ook niks..Bedankt voor het inzicht zo op de vroege morgen
Ik denk dat mij ei eerder komt dan zondag! Zie foto...vanavond weer testen! Meestal knalt hij savonds bij mij
Ik denk vanavond piek..gister al gezellig gemaakt, morgenavond en dan zaterdagavond weer hahaha! Vanavond nog even een aperolletje in de zon en dan gaat het alcoholvrije leven hopelijk 9 maanden duren <3 hihi!
Haha dat willen wij! Perfecte timing zo net voor het weekend! Spannend, dan zitten we ook toch wel dicht bij elkaar allemaal. Dat wordt een spannend weekje over 10-14 dagen hoe lang is jullie LF meestal? Die van mij meestal 11 dagen dus ik val eigenlijk net niet in dit lijstje besef ik me nu Haha
Nou hier nu net toch nog een test gedaan en nu heb ik alweer een rondje. Pfff ik snap het even niet. Dat betekend dus dat ik vandaag mijn eisprong heb hoogstwaarschijnlijk toch? Normaal altijd 2 of 3 dagen een smiley en nu maar 1 dag haha.. Wat denken jullie? Vandaag dan eisprong of toch morgen? Dus of toch nog vanavond nog maar keer? Morgenavond is dan wel heel erg laat niet? Als het nu alweer een rondje is..
Die ovu tests meten de lh piek toch? Pas daarna heb je je eisprong, niet op het moment van het positieve testen dacht ik.. Ik had gisterenavond en vanmorgen een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik. Toch wel middenpijn, dan was het maandag wat anders vermoed ik.. Dus ik heb vandaag waarschijnlijk mijn ovulatie. Komt prachtig uit met de sessie van gisteravond.
Ik zou dan vanavond nog doen als ik jou was! Dan zwemmen ze in ieder geval het duurt even voordat ze er zijn
Hihi tja zo met corona geen idee meer van door de week en weekend...hihi! Vorige cyclussen begon op 7dpo ong donker bruin bloed. Afgelopen cyclus pas op 10/11dpo (echt een gemeen iets want dacht dus jaaa tis raak...) en menstruatie iedere keer op ong 13/14. Dus beetje zoals in het "boekje". Benieuwd wat ik vanavond test!! Idd de test geef een LH piek aan. Binnen dan en 48 u heb je eisprong...dus nu heb je nog genoeg kansen hoor!!
Overigens had ik vanmiddag echt een zeurend gevoel in mn buik rechtsonder. Misschien psychisch..maar heb dat nooit eerder zo gevoeld! Gezien mn licht positieve ovu test....tja...
Noujaaa wat ik nou meemaak, zit op dag 13 en ik voelde allemaal steekjes links en rechts onderin m’n buik dus ik dacht ga toch eens even voor de “grap” een ovulatietest doen ( ik heb die roze van cb ) heb ik gelijk een vaste smiley! Terwijl mijn ei normaal pas rond dag 22 komt zou mij cyclus dan deze maand misschien ook korter zijn? Ik ben ff helemaal flabberguestedzou het ook een false test kunnen zijn? Heb het om 19:45 gedaan dus ook geen ochtendurine ofzo
Oeww dat zou wel fijn zijn!! Volgens mij is CB toch wel betrouwbaar? Wat een geluk dat je even een test gedaan hebt!
Heb vandaag positieve ovu test! Dus morgen komt er eisprong na verwachting. We hebben eergisteren en vandaag gezellig gemaakt haha dus nu afwachten...
Hoeveelste ronde zit je nu? En wat voor anticonceptie had je? Soms duurt het een poos voordat je lichaam optimaal hersteld is van hormonale anticonceptie. Verschilt ook per middel. Oh en ik merk dat mijn lichaam met koperspiraal ook anders was dan nu zonder. Of dat dan door het koper komt of door de spiraal zelf in je baarmoeder is mij even onduidelijk. Ik ga zo maar even hard lopen. Probeer dat 3 keer per week te doen om fit te blijven. Gaat best goed, zeker met dit mooie weer! Wij wonen overigens in een dunbevolkt gebied waardoor ik me prima kan houden aan alle regels omtrent Corona
M’n spiraal is er nu al een tijdje uit ( ik dacht een half jaar maar bleek toch al wel wat langer 3 kwart jaar ongeveer ) maar ben sinds 2 maanden met ovulatietesten begonnen, daarvoor hield ik me er niet heel erg mee bezig maar voelde wel altijd m’n eisprong ( of dat dacht ik dan misschien ) Ah fijn dat je het op kan brengen om te gaan hardlopen, ik sportte altijd 2 keer per week ( trampoline en EMS training ) maar doe dat nu allebei niet meer door Corona en ik kan het dus echt niet opbrengen om zelf oefeningen te gaan doen..
Hallo allemaa! Hoe gaat het met iedereen? Ben niet zo heel aanwezig geweest de laatste dagen want we hebben het erg druk met in de tuin werken en heb ‘s avonds dan meestal geen zin meer Ik heb denk gister of vandaag mijn ovulatie, had gister een positieve ovulatie test en eind van de middag opeens mega veel elastisch eiwit achtig slijm... Op sommige sites lees ik dat je dat voor je ovulatie hebt en op andere weer op de dag van je ovulatie?
Jullie zijn allemaal lekker bezig! Hier nog verre van een positieve ovulatietest helaas, hopelijk morgen of overmorgen toch dat ik niet weer een redelijk korte LF heb (ook al is 10 dagen mogelijk, het voelt wel erg kort en heb al het gevoel dat ik een dun baarmoederslijmvlies heb met een ongesteldheid van prut).
Gisteravond piek gehad! (Op foto zie je minder goed verschilen) begin vd avond een test die weer afgenomen is. Zojuist gemeenschap gehad met conseive+ dus duimen maar weer!! Ik denk morgenavond nog eens...en dan misschien zondag weer...of beter alleen zondagochtend bijvoorbeeld weer?? (Vriend heeft mindere kwaliteit zaad..)