Ik had dat maandagen gister positieve ovu test.. weet t ook niet goed wat de afscheiding betekend hihi. Vandaag wat dikkere afscheiding terwijl ik vandaag of morgen zal ovuleren...tja!
@mothertobe1 Ik denk ook bijna idd! Meestal is hij bij mij een dag voor m’n ovulatie zo. Mijn ovulatietest was vandaag niet meer positief dus mijn piek was wel gister. Ik ga mezelf op het wachtbankje zetten!
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (6) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (3) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Babje17 - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 27 april (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (13) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb gisteren en eergisteren een vaste smiley gehad op mijn roze cb. De “strip” die je in dat metertje steekt daarop zitten ook streepjes, die van eergisteren was iets lichter dan het teststreepje en die van gisteren was echt een knalstreep, wat is jullie theorie? Vandaag eisprong of morgen? Piek is normaal 2 dagen toch? Ik ga vanmiddag nog een keer testen en kijken wat voor streepje ik dan krijg als ik dan weer een vaste smiley heb kan ik er in principe vanuit gaan dat ik vandaag nog geen eisprong heb toch? Overigens heb ik normaal pas rond dag 22 een eisprong en nu onverwacht rond dag 14 dus als ik nu reken is mijn uitgerekende datum 1 januari als het zo mag zijn hihi dat word hopelijk met z’n 3en ipv met z’n 2en 2021 in
Volgens mij ovuleer je binnen 48 uur na de piek. Dat is dan dus morgen. Mijn top zou zijn om het iig vanavond gezellig te maken en morgen nog een keer als je zin hebt. Je lichaam zorgt ervoor dat je wel zin hebt, je kunt je daarin mee laten voeren. Althans, als je dat aan voelt. Anders wordt het een beetje lastig. Ik merkte dat ik woensdag nog wel in de flow zat maar donderdag niet meer. Dan is het net een biertje wat dood slaat zeg maar en je kunt het zien aan de verandering van je afscheiding.
Oké, ja gisteren avond hebben we het gezellig gemaakt en was inderdaad al van plan om dat vanavond weer te doen.. ja de zin is er altijd wel hoor rond de eisprong haha! Best mooi hoe een lichaam werkt, vruchtbaar? Hutssss we krijgen zin!
Mijn piek is altijd maar een paar uur. De test meet enkel het hormoon maar zegt niets over je eisprong (of hij springt bv ja of nee) Als je gisteren een positieve test had en je hebt gisteravond seks gehad dan zit je helemaal top deze maand!! Zou vanavond ook nog mee pakken wat goed dat je al aan het testen was! Hoop het ook voor je!
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (6) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (3) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Babje17 - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 27 april (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (13) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Niet bekend met deze testen, maar mijn tactiek is altijd door testen tot hij weer afneemt. Dan weet je dat je piek geweest is
Nou ik lag eergisteren in de bank en ik dacht wat voel ik toch allemaal kleine steekjes.. maar omdat ik er nu best wel mee bezig ben leek het me sterks dat m’n eisprong nu al zou zijn want naar mijn idee kwam die pas later altijd ( cyclus duurt rond de 35 dagen ) maargoed zo nieuwsgierig als vrouwen zijn heb ik toen toch maar even een test gedaan en inderdaad maar goed ook had gelijk een vaste smiley te pakken haha! Gisteren avond in bed wel wat fellere steken links onder dus ik hoop dat hij gaat springen !! Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd als het niet raak is, of mijn cyclus dan nu ook korter is ( ik hoop het wel des te sneller kunnen we weer aan de bak )
Yess mijn piek is donderdagavond geweest. Gisteravond geklust mer conseive+ en vanmorgen allebei giga zin (grrrr hormonen haha). Maar geklust maar zonder zijn hoogtepunt hihi is dat knap ofwat! Hahaha! Zijn cellen moeten effe bewaard worden tot vanavond
Oehhh dat vergt uiterste concentratie om op het goede moment te stoppen Ik ben benieuwd wat mijn test vanmiddag aangeeft ik hoop dat m’n piek voorbij is !
Die is wel duidelijk je ziet ook mooie oploop al van te voren. Conseive+ heb ik ook, meer omdat het wat fijner is met glij dan zonder, gaat bij mij wat minder van nature helaas. Je zou zeggen bijna, maar soms heb je ook weer afloopt daarna en heb je de piek net gemist, dus ik zou zeggen wel gezellig blijven maken rondom deze dagen. Heel knap! Hier toch vanochtend vruchtbaar slijm gespot, was afgelopen paar dagen al wat veranderd, maar ovulatietest van gisteren was een tuur, tuur, tuur test. Hopelijk vandaag dan wat of spontaan de piek, zou fijn zijn, want als eisprong twee dagen later pas springt wordt het weer een korte. Twijfel nog steeds over tarwekiemolie capsules slikken.
Hahaha ja goed he! Vond t wel sneu voor hem maarja...hij moet ook maar een steentje bijdragen hahaha @Kitbe hopelijk vandaag wat oploop te zien!! Spannend!