NOD lijst 23-30 april 2020 -> door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preitjuh90, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Spannend! Ik merk dat als ik lekker bezig ben ik ook wat afleiding heb maar ondanks dat het de eerste ronde is denk ik er denk ik zeker 100x per dag aan haha. Ik wacht gewoon of ik rond 25e ongesteld wordt en anders test ik dan. Tenzij ik me eerder "raar" ga voelen

sedese en Daphne1002 vinden dit leuk.
  2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Het is dat wat Sedese beschrijft. Maar.. Ik had bij de jongste een dag voor m'n nod pas de volle overtuiging dat ik zwanger was en de volgende dag had ik een knaltest.

We gaan het zien.. Het is misschien ook wel zelfbescherming.

3. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Komt dus precies overeen met de app die ik gebruik.
    Word weer spannend we hebben dit keer veel geklust rond de eisprong.
    Merk wel dat ik er veel minder mee bezig ben.
    Druk de hele dag en s avonds doe ik hardlopen.
    Afgelopen maanden was er teveel mee bezig dagen leken wel maanden!

LVV117 vindt dit leuk.
  4. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Bij mijn andere zwangerschappen voelde ik juist niks terwijl ik in andere rondes van alles en nog wat voelde.

5. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Jammer dat je niet precies weet hè wanneer die springt haha! Ik heb vrijdag pas voor het eerst getest ( heb normaal pas veel later m’n eisprong maar had het vermoeden dat het deze keer eerder kwam ) en had toen gelijk een vaste smiley op de cb roze test. Zaterdag en gisteren ook nog een vaste smiley en net een leeg rondje dus ik denk zelf dat die van mij gisteren is gesprongen of vandaag. Wij hebben het ook iedere dag gedaan vanaf vrijdag ( zelf ook gewoon heel veel zin gehad haha ) maar heb nog steeds wel een beetje als ik buk dat ik links steken heb maargoed je kan er weinig over zeggen gewoon afwachten !:p

6. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hihi ok! Ben benieuwd. Het is onze 1e dus geen idee. Sinds gestopt met de pil vind ik mijn lijf sws soms raar voelen dusja. Lastig :roflmao:

7. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
  8. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Ik denk dat je hem vandaag hebt en misschien zelfs gisteren al hebt gehad. Maar uiterlijk vandaag. Aangezien je test 11 april positief was! Vanavond en als het lukt morgen eventueel nog gezellig maken en dan zit je zeker goed!

9. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Wat jij omschrijft heb ik nu ook. Ben er veel minder mee bezig en wat is dat ontzettend fijn!

10. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Hier trouwens vanmorgen temperatuur nog hoger dan de afgelopen dagen. Dus het is nu zeker dat mijn eisprong afgelopen donderdag is geweest!
    Heb wel echt hele erge hoofdpijn vandaag.. ellende! Maar goed vandaag al weer 4 DPO gaat wel lekker snel zo haha. Hoe is het met iedereen en het hele corona gebeuren? Kunnen jullie het allemaal een beetje volhouden?

11. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hihi hoe komt dat dat we er allemaal minder ee bezig zijn?! Hopelijk een goed teken. Mensen aan wie ik zeg dat zwanger worden nog niet gelukt is zeggen allemaal; niet teveel mee bezig zijn dan komt het vanzelf...
    Pff zo irritant als ze dat zeggen! Lekker makkelijk...
    Maargoed, nu ervaar ik net als jullie dat het wel fijn is. Ik denk door het mooie weertje? Lekker veel buiten en dus afleiding?

Vindjelief vindt dit leuk.
  12. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Hoi meiden,

Mag ik bij jullie op het wachtbankje?

Ik kan me alleen niet herinneren wanneer ik ongesteld ben geworden (nog steeds last van dementie geloof ik ;)), volgens mij 2 of 3 april. Dan zou 30 april mijn NOD zijn. Mijn cyclus is zeer regelmatig en zit nu vlak voor mijn eisprong.

Vriend en ik zouden vanaf juni gaan voor ons tweede kindje. Nu hebben we net een huis gekocht (extra slaapkamer enzo ;)) en gaan we 1 aug of 1 sept over. In die periode in de eerste 12 weken van een zwangerschap zitten, zie ik echt niet zitten (my god wat was ik moe en misselijk). Vandaag heel spontaan besloten de periodieke anticonceptie (condoom in vruchtbare week) overboord te gooien. Als het raak is, ben ik rond de verhuizing 16 of 20 weken. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter voelde ik me in die periode prima, maar elke zwangerschap is anders natuurlijk.

Ik merk dat ik het heel erg spannend vind! Dit zou mijn vierde zwangerschap worden van een tweede kindje, en mijn drie vorige zwangerschappen was het bij allemaal in 1x raak. Zwanger blijven is meer het issue hier... Besef me enorm goed dat het geen garanties biedt voor de toekomst natuurlijk!

Ik was heel lang nog niet klaar voor een volgende zwangerschap of een tweede kindje, maar het is zover hoor ;)

Zijn jullie ook bezig met het Coronavirus en zwanger worden? Vind het echt erg als mijn vriend er tegen die tijd nog steeds niet bij mag zijn... Dat risico is natuurlijk reeel... Even afgezien van de mooie momenten die je niet kunt delen, hebben wij een keer slecht nieuws gehad tijdens de eerste echo (lege vruchtzak) en met mijn dochter tijdens de 20 weken echo (vermoeden op ernstige afwijking, goddank vals alarm) maar was niet graag alleen geweest en elke echo vind ik erg spannend... Hoe staan jullie hier in?

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  13. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    #313 Desse, 13 apr 2020
    Laatst bewerkt: 13 apr 2020
    NOD lijst 16 tot en met 30 april

23 april (6)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4
    Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel

Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10
    Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam

Luchia - 2e kindje - ronde 2

24 april (1)
    Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8

25 april (2)

Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6

26 april (3)
    Babje17 - 24 jaar - 3e kindje -
    Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4

Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (2)

Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

Totaal (16)
    Wachtend op de eisprong (9)
    Wachtbankje (7)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡♡

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.

14. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Ik vermoed 11 april 16u haha!

15. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    @Desse
    Nou... mijn vriend en ik wilde eigelijk ( voordat de Corona ellende begon ) pas na de zomervakantie gaan beginnen, ik zag het namelijk niet zitten om zwanger op vakantie te gaan ( ook om medische redenen ) maar ineens bedacht ik me; wat nou als het dan niet lukt en we een jaar bezig zijn wat ik echt heel erg zou vinden want op dat moment zou ik er echt klaar voor zijn en ik ken mezelf dan zou ik iedere maand zoo teleurgesteld zijn als ik niet zwanger zou zijn. Dus hebben we er toch voor gekozen om het vorige maand een keer te proberen, en de dag na m’n eisprong kwam op tv dat we in slimme lockdown gingen en toen wisten we eigelijk ook al dat de vakantie waarschijnlijk niet door zou gaan dus was eigelijk wel blij dat we het geprobeerd hadden. Ik maak mezelf niet zo druk om de Corona ik weet dat een vaccinatie nog lang gaat duren en wachten met zwanger worden tot de vaccinatie er is? No way duurt veel te lang dus neem ik maar voor lief dat m’n man waarschijnlijk niet mee mag naar de eerste echo, hopelijk mag hij dan wel mee naar de 2e echo maargoed dat is afwachten !

16. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @LVV117 nou kijken of dat nog lukt deze dagen meneer voelt zich niet zo lekker.
    Wel fijn die ovulatietesten zo weet je in ieder geval dat je je eisprong niet misloopt.
    Ik heb zojuist nog een test gedaan en die was heel licht.

@Preitjuh90 haha ja grappig hè. Ik denk idd door het weer. Ben echt hele dag bezig de kinderen willen nu ook vaker naar buiten en s avonds hardlopen de dag is zo om.
    Morgen weer juffie spelen:p

sedese en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  17. Bab17

Bab17 Actief lid

22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    Hee meiden
    Ik haal mezelf van de lijst! Gister lang met m'n man gesproken maar we schuiven de kinderwens toch wat vooruit , momenteel zoveel zorgen om een van de andere kinderen wat alles best beheerst, en toch de vraag of ik/wij voldoende energie zouden hebben voor een baby..
    Dus jammer maar we hebben twee schatten en zijn jong dus in die zin kan een langere pauze goed!

Hoop voor jullie gauw roze en zal nog even meelezen en hopelijk meeturen met jullie

18. Bab17

Bab17 Actief lid

22 nov 2017
    286
    162
    43
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 30 april

23 april (6)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4
    Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel

Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10
    Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam

Luchia - 2e kindje - ronde 2

24 april (1)
    Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8

25 april (2)

Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6

26 april (2)
    Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4
    Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (2)

Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

Totaal (16)
    Wachtend op de eisprong (8)
    Wachtbankje (7)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡♡

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.

19. Rosan89

Rosan89 Actief lid

28 mrt 2020
    324
    230
    43
    Hallo allemaal,

Mag ik ook aansluiten?

Ik had op de 12e ‘s ochtends een positieve ovulatietest, dus ik verwacht dat ik gister mijn eisprong heb gehad.
    NOD op 24 april.

Wij gaan voor ons 3e kindje. Twee weken geleden spiraal laten verwijderen. Eigenlijk met de bedoeling om vanaf volgende maand te starten, maar we hebben deze maand ook niet bepaald maatregelen genomen :rolleyes:.

sedese en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  20. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    @Bab17 ach wat jammer. Maar wie weet voor de toekomst!!!

@Rosan89 welkom! Fijn dat je cyclus meteen op gang is na het verwijderen vd spiraal!!

Pfoeh ik heb een slechte dag haha. Voel me moe en futloos en ben erg prikkelbaar...oepsie...:rolleyes: hihi
    4dpo vandaag dus zal verder niks betekenen...maar we zijn wel weer een dag verder ;) haha!

Deel Deze Pagina