NOD lijst 23-30 april 2020 -> door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preitjuh90, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FryskeFrou

18 feb 2020
    42
    24
    8
    Vrouw

2. FryskeFrou

18 feb 2020
    42
    24
    8
    Vrouw
    Haha dan ben i dus niet de enige die zich dat afvraagt.

Op je banden vraag heb ik helaas geen antwoord. Zag dat we beide 5 dpo zijn en daardoor besefte ik ook dat ik fout op de lijst stond. Maar even aangepast dus

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  3. Rosan89

Rosan89 Actief lid

28 mrt 2020
    324
    230
    43
    @Luchia ; Hoeveel dpo ben je nu? Als ik bij mijn 2 vorige zwangerschappen terug kijk kreeg ik bij allebei rond de 4-5 dpo klachten. Bij allebei ook wel vrij dezelfde klachten.

@Preitjuh90 ; Ik ken het ook niet. Ik geloof persoonlijk niet zo erg in de werking ervan, maar ik kan mij wel voorstellen dat je het misschien wilt proberen als het langer duurt.

Hier vandaag wel allemaal vage klachten weer, die mij heel erg doen denken aan mijn vorige zwangerschappen. Maar eigenlijk kan dat nog helemaal niet, dus ik hoop vooral dat mijn cyclus deze maand niet helemaal in de war is o_O We zullen zien.
    Ik voel trouwens ook nooit iets van mijn eisprong of groei pijnen.

4. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Van me korte cyclus uitgaande nu 11 DPO, Gisteren ook alweer een enorme emo dag gehad Me vriend hoefde maar boe te roepen en ik ging al.

Wat voor klachten heb jij nu?

5. Kitbe

Kitbe Niet meer actief

#345 Kitbe, 16 apr 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2020
    NOD lijst 16 tot en met 30 april

23 april (6)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4
    Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel

Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10
    Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam

Luchia - 2e kindje - ronde 2

24 april (2)
    Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1

25 april (2)

Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6
    Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8

26 april (2)
    Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4
    Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (2)

Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

Totaal (17)
    Wachtend op de eisprong (5)
    Wachtbankje (10)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡♡

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.

6. Rosan89

Rosan89 Actief lid

28 mrt 2020
    324
    230
    43
    Spannend! Ga je wachten tot je NOD met testen?
    En heb je nog andere klachten?

Ik heb een heel gek trekkerig gevoel in mijn buik, veel steken onderin. Heel erge honger steeds, waardoor ik misselijk word (heb dit alleen tijdens zwangerschap gehad). Pijnlijke tepels.

Allemaal klachten die ik alleen tijdens de zwangerschappen heb gehad, maar het is nu nog véél te vroeg, dus dat kan helemaal niet. Ga er maar vanuit dat mijn darmen gewoon erg van slag zijn ofzo.

BloemNH vindt dit leuk.
  7. Kitbe

Kitbe Niet meer actief

Wat gaan jullie weer super snel!
    Ik heb eergisteren denk ik mijn eisprong gehad en anders uiterlijk gisteren, maar maandag temperatuurdip en gisteren iets oploop en vandaag flinke oploop temperatuur. Betekend voor mij wel weer een LF van waarschijnlijk 9/10 dagen. Toch maar aan de tarwekiemolie gegaan..

Ik zag bij @Vindjelief de vraag over slijmverlies. Ik zie ook nooit ander dan wittig slijmverlies, nog nooit echt helder mee gemaakt, wel draden te trekken van het wittige dus denk dat, dat het bij mij dan ook is?

Zag wat over wanneer testen. Ik test na NOD, want ik vind de tuurstreepjes geweldig, maar zou zelf heel bang zijn bij toch ongesteld worden, dat zie je toch vaak.

Ik ben zelf ook vrij veel mee bezig vind ik, het is niet iets wat je pats boem kan los laten. Ook al denk je bij je zelf moet er niet teveel mee bezig zijn, maar tjah dat kun je zeggen, maar je hoofd doet toch wat anders haha ;)

Betreft de "kwaaltjes" lees vaak mee bij symptomen per DPO en lees je al vrij snel vaak dingen die ze voelen, maar zijn volgens mij typische progesteron kwaaltjes. Ik heb idd ook wel wat gevoeld 1e ronde, 2e ronde, 3e ronde echt niks helemaal niks, maar volgens mij kan je dit soort ook krijgen ook al probeer je niet zwanger te worden, omdat je progesteron na eisprong stijgt.

Hier gaat het prima ondanks Corona, maar ik heb dan ook nog geen kinderen. Wel pas zelfstandig ondernemerschap begonnen en in een sector die toerisme gevoelig is, dus hoop dat zomervakantie wel doorgaat, daar maak ik me een klein beetje zorgen over. Ik vind het wel spannend mbt zwanger worden, maar niet heel erg spannend. Er kan zo altijd wel wat zijn, het lijkt me vervelender om nu te bevallen zeg maar en voor het zelfde stel je het nu uit, en is er later tijdens de bevalling e.a. virus. Natuurlijk kleine kans, maar je weet het niet, wie had nou ooit gedacht dat dit überhaupt zou voor komen?

@Bab17 Ach jeetje wat vervelend, maar dat snap ik. Je bent nog jong, het komt zeker als het er de tijd voor is. Sterkte met de zorgen.

@Rosan89 Welkom!

@Vindjelief Ik denk dat ik niks voel van mijn eierstokken, al moet ik zeggen dat ik deze cyclus rond het weekend wel een paar hele lichte steekjes voelde, maar waar vandaan of waar het zit? Geen idee en was ook zo weer weg ;)

@Luchia Ach al val je eventueel niet in deze lijst, mag best blijven hoor is toch gezellig ;)

@Preitjuh90 Ken ik niet, maar in jouw geval zou ik zeggen baat het niet, dan schaadt het vast ook niet?

@Desse Ik voel helemaal niks van de eisprong. Lijkt me vervelend als het zo'n pijn doet. Ik dacht altijd dat de pijntjes groeipijn waren van het ei en nog niet de eisprong zelf?

Volgens mij ben ik nu weer redelijk bij en zal ik proberen wat vaker weer te kijken. Al is het ook een stukje zelfbescherming om niet te veel er mee bezig te zijn.

sedese, Desse, FryskeFrou en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Heb stiekem gisteren wel een testje gedaan met een sensitest maar had al gedacht dat het misschien nog wat te vroeg zou zijn om te testen Kon het niet laten hahaha, Ga nu wel proberen zo lang mogelijk tot me NOD te wachten.

Dat trekkerig gevoel herken ik ook wel!
    Hoeveel DPO ben jij nu?

FryskeFrou en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  9. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Hahaha gelukkig! Altijd in voor wat gezelligheid:)

10. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Spannend allemaal dames!!

Vandaag 6dpo. Voel het trekkerige gevoel minder. Gek genoeg wel echt het gevoel dat t raak is...geen idee maar t voelt zo!!
    Normaal op 7dpo de eerste bruine afscheiding. Vorige maand niet dus dat was valse hoop...benieuwd hoe het deze cyclus verloopt!

FryskeFrou vindt dit leuk.
  11. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Ik ben altijd heel slecht in de namen onthouden waar ik op wil reageren haha dus doe het even zo:

Wat vervelend om ZZPer te zijn in deze periode! Hopelijk valt het mee voor je. Heeft je partner wel een stabiel inkomen? Mijn vriend werkt ook in een sector die nu gesloten is, maar gelukkig heeft hij een vast contract en wordt hij doorbetaald. Ze gaan het redden als het goed is maarja niemand weet hoelang dit nog gaat duren he, zo lastig! Liever iets langer deze maatregelen dan te vroeg opheffen en over een maand weer van voren af aan beginnen natuurlijk, maar wanneer het einde in zicht is???

Mijn eisprong is qua pijn net zo intens als wanneer ik ongesteld word tegenwoordig. Dus is niet te missen (al heb je ook meiden die geen pijn hebben als ze ongesteld worden ;)). Het is idd anders sinds mijn bevalling. Voor mijn bevalling had ik niet elke eisprong pijn, maar als ik het wel had was het intenser en korter. Nu is het idd de 'groeipijn' maar ook ongesteldheidskrampen en duurt het soms 1 maar soms ook 3 dagen. Ik ga er altijd vanuit dat de sprong is geweest als de pijn minder / weg is, zou idd de groeipijn moeten zijn. Die was bij mij dus op de 14e.

Hier ook altijd duidelijk vruchtbaar slijm. Lijkt me vervelend als je zwanger wilt worden en je weinig signalen hebt over je eisprong hoor! Prijs mezelf wat dat betreft ook gelukkig. Maar gelukkig zijn er dan ovulatietesten :)

Vandaag had ik een gevoel in mijn baarmoeder wat ik bij mijn beide zwangerschappen ook had, alsof mijn baarmoeder koud werd. Heel gek! Ik was het vergeten maar toen ik het voelde, herinnerde ik me dat gevoel en dacht ik... zou het? Oh ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou... ik had de vorige zwangerschappen tot ongeveer 9 dpo verder weinig klachten gehad, toen begon de misselijkheid met kleine vlaagjes. Heb wel nog steeds wat krampen in mijn baarmoeder. Vreselijk spannend! Afwachten maar. Duurt lang!

Stiekem vind ik het wel ideaal als het raak zou zijn, zo met thuis werken. Vond het vreselijk om kotsmisselijk in vergaderingen te zitten of bij mensen op huisbezoek te moeten. Heb een beetje overgeefangst, voel dat niet goed aankomen als het daadwerkelijk gebeurt. En in de pauze even snel je bed in kunnen kruipen voor een powernapje, poeh! Vorige zwangerschap ben ik regelmatig naar huis gegaan om een half uurtje te kunnen slapen in de pauze (dan werkte ik wat langer door, voordeel van je eigen agenda kunnen indelen) maar had dat de eerste 12 weken echt nodig.

Komende weken spannende dagen, ons huis de verkoop in en alles regelen voor de hypotheek van het nieuwe huis. Op onze vrije dagen druk bezig met poetsen en opruimen. Zo gaat de tijd gelukkig wel snel! De 25e testen als ik vage klachten krijg :) de vorige zwangerschappen slikte ik tarwekiemolie, las dat iemand dit net ook zei. Is buiten de langere lf sowieso goed voor de vruchtbaarheid door de hoge concentratie vitamine e en voor het baarmoederslijmvlies toch? Ik ga nu alleen liever niet de stad in om het te halen en weet niet of het nu nog zin heeft...

12. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @Preitjuh90 hoop dat je gevoel goed is.
    Ik heb nergens last van net even wat steken in me linker borst.
    Vandaag 3dpo.
    Met dit weer vliegen de dagen voorbij heerlijk. Vorige maand was ik er teveel mee bezig werd er niet goed van.

sedese en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  13. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93

23 april (6)

24 april (2)

25 april (2)

26 april (2)

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (2)

Totaal (17)
    Wachtend op de eisprong (5)
    Wachtbankje (10)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡♡

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.

14. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Same here! Morgen gewoon alweer 7dpo. Vorige maand deed ik toen al een test...denk er nu niet eens over na om dat morgen al te doen.

15. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63

23 april (6)

24 april (2)

25 april (2)

26 april (2)

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (2)

Totaal (17)
    Wachtend op de eisprong (3)
    Wachtbankje (12)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

♡♡♡♡♡

16. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63

Ik ga dit keer echt 1 dag na NOD proberen te testen als het zo ver komt.
    Ik stond vandaag in de action dacht zal ik alvast testen meenemen maar heb mezelf kunnen bedwingen!
    Voorlopig blijft het nog lekker weer dus lekker van genieten!

17. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Hihi knap hoor!! Ik denk dat ik 10dpo ga proberen...als t dat wit is is de teleurstelling bij minder op de nod als t dus geen nod is hihi.

sedese vindt dit leuk.
  18. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

Vandaag 9 dpo en het begint wel te kriebelen. Ik was vandaag en gisteren s ochtends bij het opstaan wat misselijk maar dit heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Progesteron is duidelijk aanwezig :).

Denk dat ik morgen of zondag een testje ga proberen.

Hoe gaat het met jullie? Ik ga zo de kinderen weer les geven :cool: en zelf ook nog iets aan werk proberen te doen. Ik probeer de schooltijden een beetje aan yr houden dus wij zijn gewooon vroeg op haha Het lekkere weer doet ons wel erg goed moet ik zeggen.

FryskeFrou en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Hier ook progesteron!! Pfoehh mn borsten zijn strak, flinke aders en als ik op mn buik lig is dat niet prettig! Maar dat had ik idd ook als ik ongesteld werd...al lijkt t nu extremer. Verder nog geen donkerbruin maar t is nog vroeg;) (normaal rond 7 dpo bruin). Ik weet ook niet of dat wat zou betekenen als het er niet is..of dat ik ook zwanger kan zijn met donkerbruin....noooo idea!

Verder voel ik mn baarmoeder. Niet dat t pijn is oid, maar wel dat je merkt dat je hem hebt.:roflmao:

@sedese bij jou schiet het al lekker op!! Spannend!!

20. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Goedemorgen! Vandaag 5 dpo :p of misschien al wel 6!
    Even een vraagje, in principe veranderd er nog helemaal niks aan je hormoonhuishouden tot aan de innesteling toch? Ik zie allemaal kwaaltjes staan maar dit kan toch nog niet ?:p

Deel Deze Pagina