Klopt! Het zijn dus "gewoon" progesteron kwaaltjes. Dat hormoon stijgt altijd na een eisprong. Sommige vrouwen voelen echter wel al eerder dat ze zwanger zijn...hoe dat kan geen idee. Maar theoretisch gezien is het pas na de innesteling (7-10dpo)
Spannend! Hebben jullie de ervaring dat je vanaf 10 dpo goed kunt testen? (sorry is eerste ronde dus heb geen idee nog) Pfoe wat ben ik blij ook dat we nu met dit hele corona vaak lekker weer hebben. Moet er niet aan denken dat dit begin herfst was en er nog een lange winter achteraan moest komen. De rondjes met de hond zijn inmiddels de uitjes van de dag Dat klinkt spannend! Heb je dit normaal ook elke maand?
Ik heb net stiekem toch even getest, was zo nieuwsgierig, zien jullie wat ik zie? Heb dit wel al een keer gehad die testen liepen vervolgens af en dan werd ik alsnog ongesteld, heel erg afwachten dus!! En ik kan ook nog niet helemaal blij zijn. Ooooohw zo spannend!
Ik had dinsdag 7 april een positieve ovulatietest dus ben nog best vroeg! Vind hem ook al donker, had ik de vorige keer niet. Dank je wel! Ga jullie uiteraard op de hoogte houden, eerst maar eens zien of de menstruatie uitblijft.. En nu nog meeeeeeer roze!!!!
Hier vandaag alweer 8 DPO. Gaat best snel deze maand. Nu word het spannend.. meestal op dag 12 ongesteld! Ik heb de laatste dagen veel last van levendige dromen.. afscheiding nu bijna niks en normaal ook best veel! Nog paar dagen wachten.
Ik zie hem zeker weten! Best duidelijk ook en ik ben zo iemand die nooit een streep ziet waar anderen die wel zien. Voorzichtig gefeliciteerd!
Spannend allemaal weer! Hier gaat de tijd gelukkig ook lekker snel. Stiekem moet ik ook toegeven dat ik het helemaal niet erg zou vinden als het deze maand niet raak is Sorry! Wil hier niemand mee beledigen natuurlijk. Allereerst zou de timing (vanaf) volgende maand gewoon veel beter zijn. Daarnaast is er dan misschien iets meer zekerheid weer rondom het Corona virus en hoeven de afspraken ook niet meer alleen gedaan te worden. Vorige zwangerschap is niet vlekkeloos verlopen, dus op zich zou het fijn zijn als ik dat niet alleen hoef te doen. Én als het nu wel raak is, wordt de uitgerekende datum rond 1 januari. Ben ik de enige die dit eigenlijk echt heel vervelend zou vinden? .. Nogmaals ik wil niemand hier mee beledigen. En we zouden oprecht héél blij zijn als ik zwanger blijk! Maar ergens zou ik het ook niet erg vinden als het deze keer iets langer zou duren.
OMG en je zei nog, net als ik: denk niet dat het deze keer wat is haha! Blijft bijzonder hoe dat gaat. Maar dit ziet er goed uit joh!! Volgens mij gaan we gelijk op. Ik had mijn ovulatie op woensdag 8 of donderdag 9 april. Ik wacht tot ik ongesteld word.. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben haal ik een test. Voel me eigenlijk wel prima. Had in de nacht van woensdag op donderdag geloof ik wat een krampachtig gevoel. En nu voel ik een zacht zeurend gevoel in mijn liezen. Kan het niet anders omschrijven. Verder nergens last van. Hoe is het hier verder? De meldingen van nieuwe berichten blijven vaak uit.. Dus dan mis ik het. Onhandig.
Spannend! ik heb ook nauwelijks afscheiding nu, echt bijzonder vreemd voor mijn doen de levendige dromen heb ik dus ook wel maar dit heb ik vaker richting mijn menstruatie. Het enige wat ik niet herken is het trekkerige gevoel aan beide zijkanten van mijn buik deze ronde.
ja, hoe bizar! ja, dan gaan we zeker gelijk op. Ik weet niet zo goed wat ik aan moet houden. ik denk dat ik vandaag 9/10 dpo ben en word meestal ongesteld op dag 27. Dat zou over 6 dagen zijn..als ik volgende week vrijdag niet ongesteld ben ga ik het misschien geloven. Ik ben nu nog sceptisch omdat ik weet hoe vaak het ook fout gaat..Wat jij omschrijft heb ik overigens ook, kramp en zeurend gevoel, niet pijnlijk maar zeker aanwezig.
haha ik vind 1 januari ook echt niet de meest aantrekkelijk datum . We hebben er over nagedacht maar de wens was groter dan de datum. Corona vind ik ook een ding. Dus ik snap je heel goed! maar had ook zeker geen streep verwacht na 12 rondes proberen..haha
Ik heb ook gekke dromen. Wat ik trouwens nog niet heb gehad is knallende koppijn. Dat had ik de vorige ronde wel. Ik verwijt alles nog maar gewoon aan de normale hormonen
Jaaa ik zie het @sedese !! Hmmm hier donkerbruin.. pfff.. heeft iemand daar ervaring mee?? Is dir gelinkt aan begin menstruatie of kan het toch ook nog zijn dat ik zwanger ben? Vandaag 7dpo..
Hier helaas net helder rood bloedverlies en typische menstruatie krampjes.. Dus denk dat het zich eerder aankondigt dan normaal