haha zo ontzettend grappig dit, ik heb dus altijd migraine iedere maand zo tegen mijn menstruatie..en nu..niks..
He wat balen! het zou ook heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dit gebeurt tussen 5 en 9 dpo..heb je normaal ook donkerbruin verlies?
Wat stom! hoeveel dagen eerder? oh de 23e zie ik, das 6 dagen eerder, ben benieuwd of het doorzet, innesteling zou ook kunnen.
@Preitjuh90 mogelijk is het een innestellingsbloeding? Hoop het!! @sedese haha awkward dit. Maar je zult net zien dat jij idd zwanger bent en ik helemaal niet Het is je wel van harte gegund, zeker als je al een jaar bezig bent! Laten we hopen dat dit een blijvertje is
Ik had het zelf echt top gevonden om vorige maand zwanger te zijn geraakt maar helaas haha ik dacht ook dan is de uitgerekende datum november en ik zit zelf nu dus ook met een uitgerekende datum van 1/2 januari als het raak zou zijn alleen mijn gedachten was: stel nou dat het deze maand raak zou zijn, maar we slaan hem over ivm de datum en daarna lukt het een jaar niet meer? Haha noop dat was geen optie in mijn gedachte dus we zijn er toch voor gegaan, en dan is het maar een jaartje lastiger, daarna kun je er altijd voor kiezen om de verjaardag later of vroeger te vieren !!
Nee begrijpelijk toch! Als je al zolang bezig bent, maakt zo’n ‘onhandige’ datum natuurlijk helemaal niets meer uit! Ik begrijp dat de wens dan groter is dan het praktische en dat je niet een maand gaat wachten. Ik was beide zwangerschappen de 1e maand zwanger, allebei winter kindjes. Eigenlijk hoop ik nu stiekem op een lente kindje, maar de wens is nu ook heel groot! Daarom wachten we niet nog langer. En het verleden biedt natuurlijk zéker geen garantie voor de toekomst, daar zijn wij ons absoluut heel hard van bewust.
Onze oudste is in het najaar jarig en de jongste in de zomer Er mag van mij best een winterkindje bij. Als ik nu zwanger ben ben ik oudjaarsdag uitgerekend.
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (6) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (4) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (0) 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (16) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Ik heb mezelf er toch maar weer bijgezet. Ik hoop gewoon dat het toch zo mag zijn. Inmiddels al een positieve ovulatietest gehad (wel later dan normaal), dat gaf me een een beetje hoop. Nu is het afwachten. Mocht het niet zo zijn, dan heb ik weer een controle in het ziekenhuis. Hopelijk veel roze deze maand
Ja zou kunnen..maar heb t tot nu toe elke cyclus gehad behalve vorige, toen pas op 10dpo. Dus ben bang dat het toch weer een aanloop naar menstruatie is.
@sedese ik zeker wat! ik ga maandag testen ben dan 9-10dpo zoiets en dan moet streep gewoon zijn of niet.. heb goede hoop dus wie weet! Ik krijgt btw keizersnede dus kan de datum kiezen
Zo ik lig uitgeteld in bed! Ben kapot! Vandaag erg gevoelig/snel aangebrand. Emotioneel verdrietig en boos alles tegelijk haha! Erg zeg...dit is weer iets waar ik nooit last van heb in mijn normale cyclus...geeft weer een sprankje hoop!
Lief dat je het vraagt! Heb het alleen bij afvegen dat het wat bruinig is..andere keren ook meer in ondergoed, dus dat nu gelukkig nog niet! Hoe is het met jou? Wij lopen gelijk toch?
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (6) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (4) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 26 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (0) 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (17) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.[/QUOTE]
Ik zit nu 7dpo en heb wat steken in borsten En vaag gevoel in buik. Meer niet echt symptomen mocht het raak zijn. Ben benieuwd!
Oooh @sedese wat een mooie test voor 10 dpo! Ik duim met je mee dat het een plakker is en alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Wat de datum betreft: ik denk ook (teveel) na over zulke dingen, zou december ook niet ideaal vinden. Vooral voor een kind om met sinterklaas of kerst jarig te zijn en is het daar tussen, dan zitten die 'cadeaumomenten' zo dicht op elkaar... Maar 1 januari lijkt me ook een minder leuke dag om jarig te zijn, iedereen gaar. Moet er overigens ook niet aan denken om halsoverkop temidden van vuurwerk naar het ziekenhuis te moeten racen Gelukkig komen de meeste kindjes niet op de uitgerekende datum. Ik had bij mijn dochter een olifantendracht dus ik reken er alvast 2 weken bij haha. Hier geen gekke dingen, wel moe afgelopen 2 dagen.