Spannend hoor! Ik heb mijn NOD op 23 april. Er van uitgaande dat ik een cyclus heb van 28 dagen. Jij hebt em op de 25e toch? We lopen dus ongeveer gelijk Heb nog geen typische zwangerschapskwaaltjes. Het gevoel in mijn liezen is er wel nog steeds maar mijn borsten doen niet zeer. Misselijk word ik sowieso pas na 6 weken. Ben wel nieuwsgierig
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (7) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (4) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (0) 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (16) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Hallo dames, Ik heb mijzelf op de lijst gezet. Mijn exacte cyclus weet ik niet, heb het gemiddelde gepakt en kwam op de 23e uit. Vanmorgen heb ik een test gedaan, ik zou graag jullie mening er over horen.
Ik zal duimen voor je! Heel spannend. Wij lopen ook gelijk volgens mij. Zou maandag al een duidelijke test op kunnen leveren? Wat spannend! Ik sinds gister ook steken in borsten en buik terwijl ik er juist even niet mee bezig was overviel het me ineens. Ben ook eerder naar bed gegaan omdat ik me zo raar voelde en nu nog steeds. Ga jij voor nod al testen of wacht je die eerst af?
Ik zou eigelijk vanaf dinsdag kunnen testen maar ik denk dat ik het uitstel tot vrijdag, ben vrijdag altijd vrij en mijn vriend werkt nu thuis.. stel dat er dan een streepje te zien is kan ik hem heel de dag lastig vallen met m’n blijheid wel in mijn achterhoofd houdend dat het nog mis kan gaan uiteraard als ik dinsdag ochtend een streepje zou hebben dan ben ik heel de dag van slag af op m’n werk denk
Ik vind dat je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt en je helemaal niet schuldig moet voelen, vind het altijd zo jammer als ik meiden/vrouwen elkaar aan zie vallen op forums omdat ze net even een andere visie over bepaalde dingen hebben! Jouw leven jouw beslissingen
Als ik mijn ogen een beetje dichtknijp en mijn helderheid omhoog zet van m’n telefoon en dan heel lang blijf kijken zie ik iets !! Streep is streep zeggen ze !!!
Hier begint het nu spannend te worden. Sinds gisteren last van mijn borsten (wel vaker voor menstruatie), gisteren heel de dag hele erge honger en wat misselijk en voelde me zo slap! En ik droom zo levendig al paar dagen pfoe best heftig soms haha! Wachten wachten... ik denk dat ik woensdag ga testen.
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (7) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (4) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 26 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (0) 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (16) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.[/QUOTE]
Dank voor jullie reacties! Ik dacht het zelf ook te zien. Kon het niet laten om nog een test te doen. Hierop is het nog wat duidelijker volgens mij. Hoop dat het bij de rest van de dames positief is de aankomende dagen!
Tja..niet persé duidelijk maar ik hoop wel een tuur. Maar als ie wit is, kan hij alsnog een paar dagen erna tuur worden He shit!!! Balen zeg Geen donkerbruin meer te zien....gek!