Leuk! Begin steeds meer te snappen als je niet kan wachten haha. Voel hetzelfde. Wel extra spannend doordat het bruin weer gestopt is
@Ellen1989 het streepje is heel duidelijk! alvast voorzichtig gefeliciteerd. @sedese ik zie een licht streepje! Spannend! Vandaag 5DPO voel niks. Vorige maand had ik 5DPO veel last van menstruatiepijn hield de hele dag aan.
“Toevallig” Lag hier sensitest haha dus getest 8dpo helaas echt negatief.. heb nu 50% minder vertrouwen.. bij mij was toch echt 4x op 8 dpo ini mini streepje altijd ...
Haha echt hoor! Hopelijk lukt het je haha. Ik had bij mijn dochter me dus voorgenomen om op woensdag te testen, dan ben ik vrij. Maar ik was het weekend en maandag zooo moe en misselijk dat ik dinsdagochtend gewoon wilde weten of ik ziek was of zwanger. Gevolg? Positieve test, snel mijn vriend wakker gemaakt en geroepen dat ik zwanver was en halsoverkop naar werk moeten, vergadering in. Niks van meegekregen. Ik rookte daarvoor nog en in de pauze verwachtten mijn collega's dat ik mee ging. Ik had nog helemaal geen smoes verzonnen waarom ik niet mee ging roken en stamelde met een rood hoofd iets over snel wat printen. Een collega had het gelijk door, ik was nog geen 4 weken zwanger... was ook echt niet leuk, zeker omdat ik 3,5 weken ervoor een miskraam had gehad. Gelukkig heeft ze het op 1 persoon na voor zich gehouden en ging alles goed
Oooh @Ellen1989 op die laatste foto is een duidelijk streepje te zien hoor vind ik! Voorzichtig gefeliciteerd!!! Dat begint goed dames
@Preitjuh90 ja echt een leuk groepje idd. Toch zegt een stemmetje in me hoofd dat het niet raak is deze maand. @Lieverding het kan nog alle kanten op.. zolang je geen bloed ziet is er nog hoop
Hmmm als jij zegt 8 dpo soms al een licht streepje... dat is morgen denk ik voor mij ( kan ook 7 dpo zijn namelijk ) misschien dan toch morgen alvast ff checken.... aaahhh neeee dit wilde ik juist niet doen
@Ellen1989 ooh oploop!! Hij is echt duidelijk zichtbaar nu! Gaaf!! @Preitjuh90 jaaa ik vind dit ook een gezellig groepje Ik zit me af te vragen of het raak is.. Heb echt geen idee. Op m'n liezen na voel ik gewoon helemaal niks. Voelt een beetje leeg... Het is hier wel weer prachtig weer, maar de wind is stevig helaas.. Dat maakt het ook koud. Beetje jammer.
Het is natuurlijk niet altijd zo of bij iedereen.. het is wat ik zelf weet van mijzelf uit ervaring (4 zwangerschappen..). Ik testte altijd met 2v5 op 8 dpo met meeeeega tuurstreep en als geen streep dan was ook niet zwanger. Daarom sta ik nu niet zo positief zoals gisteren.
@Lieverding nee klopt als de innesteling pas later is dan heeft het geen zin. Zo lastig om je in te houden
Pff wil mezelf niet gek maken maar voel me echt slecht sinds gistermiddag. Streken in m’n buik en borsten en vanmiddag kwam daar duizeligheid en misselijkheid bij. Net ook een uur geslapen omdat is zo moe was.. Als ik me de komende dagen nog zo voel ga ik wel voor nod testen (wat ik eigenlijk niet van plan was)
Ik probeer zo min mogelijk bezig te zijn met “dingen voelen” alleen heb ik het sinds gisteren avond echt koud! Terwijl anderen lekker in hun shirtje zitten moet ik een vest aantrekken en m’n neus is ook echt mega koud. Ik herken dit niet van mezelf want heb het eigelijk bijna nooit koud