Mezelf weer op de lijst gezet, was er ineens af. NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (7) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 26 april (2) Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (0) 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (18) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
De ellende die wachten heet. Heb wat krampen en na het eten ineens niet zo lekker. En jeukende tepels? Beetje vroeg voor 4 dpo lijkt me, dus zal wel een andere reden hebben...
Poeh ja ik vind het gewoon voor ons allemaal spannend!!! Hihi hopen op heel veel roze!! Ik heb kriebels om morgen (9dpo) n testje te doen. Áls t donkerbruin is van innestelingsbloeding...zou er toch iets te zien zijn op een test? Doen? Of wachten tot maandag...
Ik krijg dinsdag testen van Sensitest binnen. Online besteld. Hoef ik de winkel niet in te lopen. Hoop dat ik het testen wel nog even uit kan stellen.
Zojuist echt helderrood bloed toen ik naar wc ging. Enkele druppels..maar toch mijn hoop is flink gedaald!
Ah nee! Kan het een innesteling zijn? Heb je krampen? Hier ook de Sensitesten besteld voor de zekerheid... Ik zie net dat ze bij ons pas met 11 weken de eerste echo doen, geen vitaliteitsecho! Wat een domper... er zat weinig verschil in mijn zwangerschap qua klachten van gezonde dochter en lege vruchtzak. Met 7.2 lege vruchtzak gezien op de echo, maar pas met 10 weken (na medicatie) de miskraam. Moet er niet aan denken om er pas met 11 weken achter te komen... Hopelijk gaan ze er snel wat soepeler mee om, maar ik vrees een beetje dat dit nog wel even gaat duren... Hoe zit dat bij jullie? Wel rond de 7 a 8 weken een echo? Of nog niet naar gekeken? Ben er verder totaal niet mee bezig, hoor...
Pff ja lastig... ik krijg dus wel mocht ik zwanger zijn echo met 5 weken ivm opstarten aspirine en eventuele heparine als ik besluit meedoen aan studie. Dan kom ik ook in miskraam poli in LUMC als ik wil en dan toen zeiden ze kan ik elke week echo maken (nu denkt ik dat het niet zo is) maar ik zou echt zeker echo willen nog met 15/16 wk... Ik denk dat tegen die tijd is het allemaal zo een beetje opgelost is. Ik heb ook totaal geen vertrouwen meer dat ik deze ronde zwanger ben. Ik heb zo’n gevoel dat iets in mij de bevruchting of innestelling niet toelaat na mk (bevalling) in september. Alsof iets mis is maar wat het kan zijn ik weet het niet want alles prima en niets geks wat ik ineens anders voel/doet etc.. werden veel echos gedaan tussen september en december ivm vage tussentijdse bloedverlies maar konden ze niet verklaren ook. Ik snap gewoon niet waarom altijd zwanger van 1e keer en nu gewoon halfjaar niets
Aahh nee!! Ik hoop dat het innestelingsbloed is! Heb je vaker al vroeg bloedverlies? Ik had vorige maand ook vanaf 9DPO bloedverlies af en toe helder naar meer bruine afscheiding. Dacht toen echt dat het innestelingsbloed was maar helaas werd ik toch ongesteld. Ik duim voor je!
Hoop het ook...als dat zo is zou er toch iets te zien moeten zijn op n test? Twijfel nog vandaag (2e urine want heb om half7 geplast) of toch wachten tot morgen..
Ja dan zie je nu wel iets op een test! Je had al even bruinverlies, als dit innesteling was dan zie je 2 dagen later zeker iets. je kunt het in ieder geval proberen maar als het zo is is dat morgen natuurlijk nog duidelijker hihi
Goedemorgen dames, Omdat veel van jullie nog in spanning zitten vind ik het niet zo leuk om de hele tijd blij te doen, maat hierbij toch even snel een foto van mn predictor van vanochtend. Vind het reuze spannend om deze week te wachten of het allemaal goed gaat dus wat dat betreft zit ik nog wel in spanning ook. Zet mezelf dan ook pas na NOD op roze hoor
Lijkt goed @sedese!! @Preitjuh90 hoe is het nu? Is het bloedverlies er nog? Ik heb bij mijn 4 zwangerschappen, twee keer MA, nooit een innestellingsbloeding gehad. Lijkt me even schrikken als je het wel hebt. Ik duim dat het zo is!! Vorige cyclus had ik het ook steeds zo koud maar dat heb ik nu niet. Ben wel humeurig merk ik. Dat had ik vorige maand ook. Bij mij betekent dat meestal dat er een menstruatie aan zit te komen.
Heb je vaker spotting voordat je ongesteld wordt? Ik heb dus dat niet het komt gelijk rood in veel hoeveelheden ineens. Als je vaker wat bruin verlies hebt ervoor zou ik wachten want kan net zo goed ongi zijn en dan verspil je de test.