NOD lijst 23-30 april 2020 -> door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preitjuh90, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Aaah wat vervelend. Hopelijk mag het bij jou de volgende ronde dan snel raak zijn!!

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  2. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Dankjewel!
    Dat weet ik niet. Ik doe geen ovulatie testen en mijn cyclussen zijn nogal wisselend. Van 24 tot 28 dagen.

LVV117 vindt dit leuk.
  3. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Oke fijn dat je test op loopt. Geniet er van!

Ellen1989 vindt dit leuk.
  4. Rosan89

Rosan89 Actief lid

28 mrt 2020
    324
    230
    43
    Wat goed, gefeliciteerd @Ellen1989 !

Balen @Preitjuh90 , vervelend al zo vroeg in de cyclus bloedverlies/beginnende menstruatie te hebben.

Ellen1989 en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  5. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    @Ellen1989 jaaa super fijn zeg!!

Dankjullie dames. Zo lief! Vind het zelf maar raar, vorige maanden kwam menstruatie netjes op 14dpo. Ga nu allerlei nare dingen denken..maargoed.. volgende maand ga ik dat die cup uitproberen! Komende week als ongi doorzet ga ik hem bestellen hihi. Wie niet waagt wie niet wint:roflmao:

Vandaag een giga humeur dag, wss door bloed etc. Kan op elk moment janken...vervelend is dat! Maar tot nu toe aardig in kunnen houden hihi. Maar mezelf kennende, barst t op een gegeven moment toch wel los!

6. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Ik ben vandaag 7 of 8 dpo, mijn linkerborst begint zeer te doen, hier zitten dan ook 2 redelijk grote cystes in ( ze noemen het anders maar kan er even niet op komen ) ben daarvoor onder controle geweest maar zijn goedaardig en komen blijkbaar heel veel voor bij vrouwen, vraag me nu wel af begint er iets te zwellen daar waardoor ze gevoelig beginnen te worden? :p Rechts heel klein beetje gevoelig. Vandaag 2 seconde ongeveer kramp in m’n baarmoeder en lichte steken in m’n lies. Ben er normaal niet mee bezig wat ik allemaal voel dus wie weet is het niks maar wilde het toch even delen :D:rolleyes:

Rosan89, sedese en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  7. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Echt balen voor je Meis hopelijk is het snel raak en idd die cup lijkt me voor jullie een fijne uitvinding! Als het bij mij deze keer niet raak is zou ik het leuk vinden om weer de volgende NOD lijst met je te delen :D

8. FryskeFrou

18 feb 2020
    42
    24
    8
    Vrouw
    @Preitjuh90 och nee :(
    En je had er nog wel zo'n goed gevoel bij. Gatver wat kan ons lichaam ons toch in de steek laten.

Ben benieuwd hoe je die cup gaat ervaren.

Keep your head up!

9. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    @Vindjelief ja dat zou ik gezellig vinden! Maaaar hopelijk kun je gewoon op roze! :)

Pfoeh daar was de uitbarsting al. Hihi. Mijn partner schoot ook vol en huilde met me mee. Zo naar :( hij vind het lastig omdat hij zich zo schuldig voelt. Zei misschien moet je maar een andere kerel zoeken. Echt...net als in de films...wat een gek! Echt niet <3

Ik hoop op heel veel roze voor jullie dames!!! Ik blijf deze lijst voorlopig nog gezellig volgen :)

10. Vindjelief

Vindjelief Actief lid

14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Ah gossie kan me voorstellen dat het erg frustrerend is voor jullie beide :( heel veel sterkte <3

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #491 Sweety28, 19 apr 2020
    Laatst bewerkt: 19 apr 2020
    @sedese ! Natuurlijk mag je blij doen met zo’n mooie test in handen. Gefeliciteerd!

12. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Preitjuh90 dikke knuffel!!! Ik hoop nog dat alles goed komt en anders volgende ronde... Ik duim voor je!

@Ellen1989 Wat goed! Super fijn dat ie oploopt!

@sedese hoeveel dpo testte jij positief als je nu 11/12 bent? Best vroeg toch?

Ik moet nog zien dat ik de zaterdag haal met testen... Heb van die vage klachten waardoor ik steeds denk 'zou het?' maar ik durf het niet te denken... pijn straalt uit naar mn liezen en had gloeiwangen vandaag, dat herken ik van mijn vorige zwangerschappen maarja ik was ook flink aan het poetsen dus zegt ook weer niks... Weer veeeel te veel mee bezig dus! Woensdag ben ik 8 dpo, misschien waag ik dan wel een sensitestje, 6 dagen voor NOD... Er komen 6 testen binnen en na deze maand gaan we toch iig 2 maanden overslaan, misschien wel 3. Genoeg tijd om bij te bestellen dus ;) Of misschien gaan we er in mei nog wel voor, dan ben ik 13 weken met de verhuizing, maar da's wel een risico dat de vermoeidheid en misselijkheid nog niet over is... Vorige keer ging het rond de 13 weken beter en lustte ik met 14 weken weer koffie (koffie addict als ik ben, vind ik dat een goede maatstaf :p:D)... Maar elke zwangerschap is anders he... Wordt wel lastig om zo lang over te slaan nu de mindset er alweer helemaal is, maarja dat is even niet anders, 4-12 weken zwanger en verhuizen (met een dreumes erbij) is echt een slecht plan...

13. Kitbe

Kitbe Niet meer actief

Ik ga morgen uitgebreider reageren op alles, maar wil @Preitjuh90 even een knuffel geven, zo balen, had zo voor jullie geduimd. :( Nu is het jullie volgende ronde echt meer dan gegund hoor, wondercups kom op!

14. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ah wat balen zeg, knuffel! Wat een fantastische man heb je! Die zo intens met je meeleeft. Jullie maand komt ook, echt!

15. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    @Ellen1989 van harte! :) Vind je het ook zo spannend? Wilde vanochtend eigenlijk niet testen maar toch (weer) gedaan haha

@Desse ja ik had 7 april mijn positieve ovulatietest en ik denk dat ei vrij snel daarna is gesprongen, misschien dezelfde dag al wel. Ik had afgelopen vrijdag al een positieve test, dus als die dinsdag/woensdag al gesprongen was zat ik toen op 9/10 dpo. Als dat niet zo is zat ik pas op 8

Ik duim heel hard voor jou in ieder geval! Spannend he! Kijk super uit naar jullie testjes!

16. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @sedese Dankjewel, jij ook!
    Zag het er goed uit?
    Ik ken het gevoel, ik heb het nog niet gedaan wil eigenlijk gewoon wachten tot m'n uiterlijke NOD dag. Aangezien m'n cyclus nogal wisselt is dat denk ik de 23e of 24e. Maar weet niet of dat gaat lukken.

17. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ja :) ik vind deze week erg spannend NOD hier ergens tussen morgen en donderdag. Heb jij ook last van menstruatiekramp? Ik heb er s avonds last van. Ook het gevoel alsof ik iets voel lopen daar beneden telkens :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Sweety28 en Vindjelief vinden dit leuk.
  18. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Lieffff

19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Jaaaa oploop!!!

sedese vindt dit leuk.
  20. FryskeFrou

18 feb 2020
    42
    24
    8
    Vrouw
    Goedemorgen dames, heeft sensitest voorgedrukte strepen?o_O
    Wordt er een beetje zenuwachtig van. Als ze niet met voorgedrukte strepen werken kan het wel eens raak zijn -telichtvooreenfoto-
    Mijn nod is vrijdag

Deel Deze Pagina