Haha jaaaaa klopt, ik ben ontzettend onzeker dat het nog mis gaat zo net voor NOD of erna heb jij dat ook? Ik durf gewoon amper blij te zijn
Nee op een of andere manier niet. Ik heb natuurlijk geen mk gehad zo vroeg dus daarom denk ik.. het is bij mij pas met 15wk erg spannend...
Mijn testen zijn niet binnen gekomen.. Kan dus nog niks Het kan zijn dat ik morgen ongesteld word en anders is het donderdag spannend. Denk dat ik het dan toch maar gewoon af wacht en ga testen als ik echt overtijd ben. Ben er nu toch bijna
Bedankt allemaal! @Lieverding Ik heb nog 2 testen liggen (wel allebei van een ander merk) dus doe die misschien nog maar hou er daarna mee op. Twijfel ook of ik een CB Digital doe, ze zijn duur en het heeft toch geen toegevoegde waarde. @sedese Ik heb dat ook idd. Maar je had een hele duidelijke test zag ik dus denk dat dat wel een goed teken is? Ik moet in de week van 18 mei voor mijn eerste echo als alles goed blijft gaan
@Lieverding wiehoeeee gefeliciteerd!! Helemaal niet zo gek dat je 8dpo nog negatief test natuurlijk hihi waarschijnlijk pas die dag of dag erna ingenesteld heb je het met ochtendurine getest ?
Ik ga donderdag bellen! Ben benieuwd waneer ik mag naar de echo... spannend he! Ik voel enkel hele dikke buik en spanning maar verder niets
Hahah ja gek he! Misschien sensitest is gewoon minder gevoelig ook. Met Sensitest zaterdag middag urine en vandaag ochtend 3e urine maar hij is echt duidelijk zeg ik had nooit verwacht ik keek even met gedachten: ik ga weer zitten zoeken naar tweede streepje paar uur lang haha en toen ik dat zag was ik in shock
Ahh zo leuk ik zou echt een gat in de lucht springen !! Ik ben nu 9 dpo moet me eigen inhouden om niet te testen maar ben zo bang om teleurgesteld te worden !
Ja herken het helemaal.. ik was snel zwanger altijd en dus nu steeds niet lukt was ik bang om te testen steeds.. maar dus ja hoe bijzonder het is! En gewoon 8 dpo nega en 10 dpo een super mooie lijntje!
@Lieverding Hier ook al een opgezette buik en best veel last van m’n darmen Bij m’n dochtertje zag je er niets van tot ik iets van 16 weken was Ben benieuwd wanneer jij mag! Ik ga proberen op m’n afspraak 20 mei in te plannen, zou dan bijna 8 weken zijn, vind het zo spannend!
Ja klopt! Ga zo nog even testen en dan bel ik vrijdag de verloskundige! Morgen is mijn NOD. Vermoed wel dat ik blaasontsteking heb dus dat ga ik straks even laten testen bij de huisarts. Spannend he?! Is er al een bevallijstje?
@sedese ik voel me prima, af en toe wat krampjes en soms wat misselijk. Verder voel ik weinig. Hoe gaat het met jou? Ik heb geen testen meer in huis, mag van mijn man vrijdag pas testen kijken of het lukt..
Ja je hebt gelijk ook, ik doe de laatste en ik twijfel of ik nog een cb digitaal zal doen en dan moet het wel een keer stoppen haha ik ben soms wat misselijk, mn borsten worden nu wat gevoelig en mn darmen zijn helemaal van slag. En heb denk ik een blaasontsteking te pakken . Spannend vrijdag! Heb jij de verloskundige al gebeld?
Ja mijn man zegt dat ik anders mezelf helemaal gek maak haha. En merk ook wel dat ik er dan te veel mee bezig ben. Het geeft wel een soort van rust. Anders zie ik straks een test die weer lichter is ofzo. Vervelend een blaasontsteking! Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik heb nog niet gebeld, jij wel?
Nee dat heeft hij ook helemaal gelijk in! Ik ook nog niet vandaag of morgen NOD en dan durf ik mezelf hier wel op roze te zetten, dat is een begin haha
Goedemorgen! Jullie waren er vroeg bij @Ellen1989 wat naar die blaasontsteking. Beterschap! Ik herinner me nog wel de onzekerheid als je net zwanger bent. Het wordt beter zodra je je kindje kunt voelen bewegen, maar tot die tijd is het gewoon afwachten. Heb zelf twee MA's gehad en ben beide keren gecurreteerd. Nog geen bloed hier.. Maar had m'n NOD op morgen gezet dus het kan nog. Het enige gekke is dat ik normaal gesproken vollere borsten heb als ik ongesteld moet worden en dat heb ik nu nagenoeg niet. Mijn tepels zijn iets aan de gevoelige kant en ik voel getrek hoog in mijn liezen, onderrug en bij m'n schaambeen. Verder niks spannends. Mijn vriend hoopt dat ik niet ongesteld word, eigenlijk hoop ik dat ook echt!
Ja, de laatste paar dagen wel vaker vroeger wakker. Nee ik heb geen blaasontsteking, dat is @sedese . Ik reageerde op haar post. Ik hoop het ook voor jullie! Spannend hoor!