Ben benieuwd haha. Heb vandaag ook andere foliumzuur gehaald, in combi met vitD en omega3 visolie ipv alleen foliumzuur. Of t helpt weet ik niet...maar achja...
@Preitjuh90 graag meer info over de cup wat is dat voor iets? Hier nog steeds bruinverlies ik verwacht dat het gaat doorzetten deze dagen.
Alle beetjes helpen Ik slaap wel wat onrustig de laatse dagen. Veel wakker en dan ook gewoon echt wakker. Zal er uit.. We krijgen straks visite, op 1.5 meter afstand dan weliswaar haha!
Wow wat is er veel geschreven! Gezellig! Mijn meldingen stonden uit dus bijna 10 pagina's gemist Wat fantastisch al dat roze. Gefeliciteerd dames! Mijn NOD is vandaag maar hebben besloten dinsdag pas te testen indien ik nog niet ongesteld ben geworden dan. M'n geduld wordt flink op de proef gesteld. Zeker nadat ik me vorig weekend en begin vd week echt slecht heb gevoeld was ik wel heel erg benieuwd maar de laatste dagen voel ik me weer prima. Nog geen tekenen van menstruatie die eraan komt maar met mijn lichaam weet ik het nooit. Kan zomaar ineens vanuit het niets opduiken.
Even een ego post voordat ik aan het werk moet. Vanochtend flinke temperatuurdaling, krampen, dus ook bij mij gaat ongesteldheid eraan komen Zal vanavond iedereen even bij lezen, opeens veel rood lees ik
Goedemorgen dames, Wat rot voor iedereen die ongesteld is geworden! Ik hoop voor jullie dat het volgende ronde raak is!
https://www.fertilily.com/ dIt is de cup! Ben benieuwd.. Vraagje, is her erg om maar een beetje ongesteld te zijn? Echt zo weinig dat praktisch gezien ik maar 3x pd maandverband zou hoeven verwisselen (doe t wel vaker maar niet nodig zoals ik tijdens pilgebruik had. Toen lekte ik na n uur soms al door!!)
Ik ben altijd maar een beetje ongesteld! Maar wel gewoon 4 dagen ongeveer, schijnt naar mijn weten niks uit te maken alleen maar prettig !
Zo dames. Hoe is het met jullie? Ik was na de visite zo moe dat ik op de bank in slaap gevallen ben was wel erg gezellig maar ook wel vermoeiend als je niet zo goed slaapt haha. @Preitjuh90 ik was de laatste keer ook heel mild ongesteld. Normaal was het een soort stortvloed, maar ik had wel een koperspiraal en die staat er om bekend. Ik heb alleen geen idee of er ook een norm voor is.. Hoe erg je ongesteld moet zijn om goed vruchtbaar te zijn. Het is natuurlijk het opschonen van je baarmoeder maar wie weet is het verlies van oud bloed al voldoende.
@Preitjuh90 ik heb dat in de maand februari ook gehad. Toen vermoedelijk een hele vroege miskraam gehad. Met als vervolg dat die cyclus met die slechte menstruatie 38 dagen heeft geduurd. Hopelijk heb jij hier geen last van! Pff ik ben nu echt heel erg ongesteld al 4 dagen lang... normaal word het na 3 dagen wel minder maar ik denk dat mijn lichaam is even alles goed aan het opruimen is. Tenminste hoop ik maar ben nu ook wel blij als ik er weer vanaf ben haha.. Vandaag weer begonnen met granaatappelsap. En duimen draaien deze maand!
Fijn dat bij de zwangere dames alles goed gaat en er knaltesten zijn! Super!!! Lekker genieten! Balen meiden op rood... Snel vergeten en door naar de volgende ronde! Hier na een aantal dagen beroerd de afgelopen dagen weinig klachten meer te bekennen dus zal een andere oorzaak hebben. 11dpo vandaag en een spierwitte test, bij mijn andere zwangerschappen testte ik toen al positief. Ga morgen nog 1x proberen maar heb het gevoel dat het niet raak is. Helaas...
Dacht even iets te zien op de Kruidvat test maar de sensitest is spierwit dus ik ben er klaar mee deze ronde... het was niet onmogelijk dat ik vandaag pas 11 dpo ben maarja ook nu niet positief... Hoe staat het met de andere dames? Nog getest???
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (8) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 24 april (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 26 april (2) Kitbe - 32 jaar - 1 kindje - ronde 4 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 april (1) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 28 april (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 april (0) 30 april (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Totaal (18) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (6) Zwanger (6) Ongesteld (5) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.[/QUOTE]
@Vindjelief @Rosan89 @LVV117 Ik snap je gevoel heel erg, wij gaan dan nu naar ronde 5 en ik baal er ook zo van. Weet dat het soms nog wel veel langer duurt, maar het maakt je enorm onzeker, zeker als je nog geen kinderen hebt gehad dan vraag je, je af kan het wel, is er iets? Lust jij de granaatappelsap? Ik vond het zo smerig dat ik na een glaasje proberen van de rest maar afscheid heb genomen. @mothertobe1 @Sweety28 @Daphne1002 Wat fijn dat een eerdere echo wel mogelijk is. @Preitjuh90 Ik ga echt duimen dat de cup zijn werk gaat doen Ik ben zelf altijd weinig ongesteld, vraag me ook altijd af of dat nog gevolgen heeft voor vruchtbaarheid. Ik zelf 3 dagen, waarvan 2 dagen weinig en 1 dag wat meer, maar ook niet zo erg dat ik vaak zou moeten verwisselen. @BloemNH Spannend, knap dat je het zo lang vol kan houden @Desse denk dat het roze echt al vergeven is