NOD lijst 23-30 april 2020 -> door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preitjuh90, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Hi dames!
    Welkom @nosilla. Wat naar van je miskraam..hopelijk is het dit keer raak!!!

    @mothertobe1 shit zeg zo'n heftige menstruatie. Wel echt toevallig van je uitgerekende datum. Is je 2e ook geboren op 5 januari??

    Ik heb juist een hele 'matige' menstruatie. Destijds tijdens pil echt behoorlijke menstruatie, echtbang dat ik door zou lekker vooral snachts etc. Nu is het ong 2 nachten en 1 dag, de dagen eromheen wat donkerbruin maar goed te doen met inlegkruisjes. Bijzonder want dacht juist dat je met pil een mindere menstruatie zou hebben dus ik was al bang dat het nog heviger zou worden!
    Kan verder geen kwaad toch?? Zo'n lichte korte menstruatie??
     
    nosilla vindt dit leuk.
  2. mothertobe1

    mothertobe1 Fanatiek lid

    17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @Preitjuh90 ik heb altijd heftige menstruatie gehad alleen toen ik de spiraal had kreeg ik af en toe een kleine bloeding.
    Nou gisteren was ik ook doorgelekt zo erg was het dus!
    Nee kan geen kwaad ken genoeg die een hele lichte menstruatie hebben en alleen inlegkruisjes gebruiken

    ze is op 13/01 geboren maar echt grappig als ik weer dezelfde datum uitgerekend ben haha
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Ah das echt klote als je doorlekt enzo pfff. Hopelijk is t gauw over!!

    Ooh hihi grappig zeg!! Berekenen ze met de 12 weken echo de definitieve uitgerekende datum?

    Ben benieuwd hoe t ons vergaat deze maand! Spannend voor ons allemaal weer :)
     
  4. mothertobe1

    mothertobe1 Fanatiek lid

    17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ja volgens mij met 12 weken.
    Inderdaad spannend weer, maar ga wel proberen om er niet constant mee bezig te zijn.
    word lastig met de Corona situatie omdat ik niet echt afleiding heb
    En dit keer ga ik echt pas 1 dag na NOD pas testen.
     
    sedese, Preitjuh90 en Vindjelief vinden dit leuk.
  5. Vindjelief

    Vindjelief Actief lid

    14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Ik heb jaren de pil geslikt vroeger en uiteindelijk op aanraden van moeders een mirena spiraal laten plaatsen. Had tijdens de Mirena nauwelijks menstruatie soms een aantal druppels. Een half jaar geleden de spiraal laten verwijderen ( even alle hormonen uit m’n lijf ) en heb nu ook echt een lichte menstruatie.. tampon is maar voor 1/3 “volgezogen” en ‘s nachts verlies ik bijna niks en dit zo’n 3 a 4 dagen ( dag 1 en 4 verlies ik nog minder ) daarbij is m’n cyclus ongeveer 34 a 35 dagen. Ik ben benieuwd of dit nog zal veranderen heb het idee dat m’n lichaam misschien een beetje lui is geworden aangezien je met de pil natuurlijk altijd de menstruaties zelf regelde haha ( overigens echt nooit de pil doorgeslikt ) hoop dattie nog korter gaat worden dat scheelt weer langer wachten op je volgende kans! :p Succes allemaal meiden, hopelijk hebben we snel een positieve test in handen :$
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  6. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Welkom dames, gezellig!

    Ik heb afgelopen maand tarwekiemolie geslikt en heb nu een mega menstruatie gewoon o_O weet niet of het ermee te maken heeft maar normaal gesproken ook een dag of 3, 4 licht.

    De dagen gaan super snel als je ongesteld bent zit alweer op dag 3, ging dat maar zo snel als je zit te wachten op je NOD :roflmao:

    Ik gebruik ook de ovu testen van action, heel erg tevreden tot nu toe. Zit nu te denken om er clearblue bij te kopen voor een maandje..
     
  7. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Zo zie je weer elk lichaam is anders!
    Toen ik stopte met de pil, meteen daarna een redelijk constante cyclus van ongeveer 28 dagen. Soms 29 soms 27. Maar had ik echt niet verwacht na bijna 13 jaar pil en heeeel regelmatig doorslikken...super blij mee!!
     
    Vindjelief vindt dit leuk.
  8. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @sedese Ik vind de tijd sowieso best snel gaan! Menstruatie is zo goed als weer voorbij dus binnenkort alweer dus kan dit weekend alweer beginnen met ovulatietesten doen :D Ik vind alleen de tijd tussen de ovulatie en NOD altijd echt te lang duren idd :p
     
    sedese vindt dit leuk.
  9. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Jaaa die dagen tot je nod duren veel te lang haha! Ik verwacht volgende week dinsdag of woensdag te ovuleren. Ik gebruik geen ovulatie testen, maar ik overweeg het wel. Ben alleen bang dat het dan te veel een moeten wordt..
     
  10. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa die dagen na ovu zijn fuuuucking lang hihi!
    Ik heb die ovu testen vrijwel meteen gekocht na stoppen met de pil. Puur om te kijken of ik uberhaubt een eisprong had na zo'n tijd geen door de pil. Mn vriend vond dat juist ook fijn om te weten en nu kijkt hij steeds mee op het lijstje en zegt dan: oooh schat vanavond moeten we hè...haha! En dan met n heel blij hoofd, dus hier is het "moeten" helemaal niet negatief! Ligt ook een beetje aan je partner misschien...weet natuurlijk niet hoe die daar over denkt/hoe hij daar in staat.
     
  11. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wij vinden het ‘moeten’ ook niet erg :roflmao:
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  12. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 30 april

    23 april (5)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4
    Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel
    Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10
    Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam

    24 april (0)

    25 april (1)

    Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    26 april (1)
    Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na ma)
    Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april (2)

    Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2


    Totaal (7)
    Wachtend op de eisprong (9)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  13. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Heb mijzelf toegevoegd. Vandaag ongesteld geworden helaas... snap niets van want altijd makkelijk zwanger van eerste ronde maar na laatste mk al halfjaar lukt het maar niet... heb ook sindsdien onwijs lichte menstruatie. Is wel gewoon okey 5 dagen en goede hoeveelheid denk ik maar geen stolsels etc (had dat altijd eigenlijk tot laatste zwangerschap). Heel gek!

    Drink vitamines etc en mijn man ook maar lukt niet terwijl ik echt eisprong weet te vinden altijd heel goed. Enige verschil is dat ik nu torenhoge foliumzuurgehaalte heb na mk (via bloedonderzoek) maar was prima volgens arts en lage D vitamine. Foliumzuur bleef ik slikken 800mg en D extra ook.. misschien heeft die hoge foliumzuur toch iets te maken geen idee! Alle vier zwangerschappen ervoor heb ik foliumzuur en vitamines niet geslikt tot 4 weken..
     
  14. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Welkom in dit clubje :)
    Balen zeg dat je cyclus zo anders is als anders! Wat zegt de arts hiervan verder dan? Blijven oefenen of verder onderzoeken?
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  15. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Lieverding welkom!! Wat vervelend dat je cyclus nu anders is.. Het lijkt mij niet dat het foliumzuur je lichaam ontregelt maar zeker weten doe ik het niet.

    Kan het niet nog zijn dat je lichaam door de mk nog niet stabiel is? Ben je gecurreteerd of heeft je lijf het zelf gedaan? Heb je ook controles gehad om te zien of je baarmoeder goed schoon is?

    Een mk is trouwens heel naar.. Heb er ook eentje gehad in 2009. Dat was mijn eerste zwangerschap. Ben er maanden kapot van geweest. Mijn lichaam was na de curretage wel snel hersteld. Dat verbaasde me.

    Gisteren had ik een iets minder fijne dag. En toen kreeg ik ook nog knallende koppijn. Echt van die hoofdpijn die met pijnstillers niet weggaat. En hij zit er nu nog een beetje. Gelukkig kan ik gewoon slapen tot ik uitgerust ben en hoef ik geen wekker te zetten... Dus nu maar rustig opstarten :)
     
    Lieverding en Preitjuh90 vinden dit leuk.
  16. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    Aah..hoofdpijn vind ik echt 1 van de meest vervelende pijnen...eigenlijk alles rondom je hoofd (kiespijn etc). Hopelijk gaat het inmiddels wat beter?!

    Haha, bestaat nesteldrang ook als je nog niet zwanger bent?? Ik zit ivm corona thuis... we hebben een leuk huurhuis maar was al lang niks meer gedaan aan de binnenkozijnen...ik begon met 2, dat ging lekker en zo enorm opgeknapt...nu heb ik er nog 3 gedaan, de voordeur en nog 2 deuren...haha...en nu, bezig met de trap! Die is heel lelijk geel...dus wordt nu ook mooi wit :roflmao: en dan is zijn er boven ook nog 4 stuks deurkozijnen en deuren die oud bruin zijn...waar wit veel mooier zou zijn....haha erg dit!!
     
  17. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Nou niets tegenwoordig kan je niet eens afspraak maken dus denk ik zoiezo niets onderzoeken want ik was nog jaar terug gewoon gelijk zwander
     
  18. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    ik heb bevalling gehad en ja alles prima gelijk ging. Dus ligt niet aan cyclus. Cyclus is gewoon altijd 27/28 dagen en ovulatie altijd 14 dagen voor nod. Ook na bevalling gelijk bm slijmvlies netjes etc. Ik weet dus echt niet waarom het zwanger worden niet lukt. Jaar terug gewoon van 1x sex niet eens ovulatie berekenen zwanger geworden. Al die keren ervoor ook behalve na eerste mk daar was ik ronde 4 zwanger pas..:
     
  19. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Wat vervelend voor je zeg! Maar ik zou ook niet weten of foliumzuur ermee te maken heeft.
    Ik hoop voor jou dat je nu ook gewoon zo snel mogelijk zwanger word.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  20. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Welkom bij de club van hoofdpijn. Ik heb deze menstruatie ook heel veel hoofdpijn gehad. Alleen met pijnstillers te verhelpen..
    Hopelijk nu wel wat beter al bij jou? Hier wel in ieder geval..
     

Deel Deze Pagina