Wat tarwekiemolie allemaal voor je gezondheid kan doen, heeft je vast verbaasd. We hebben hieronder de beste redenen om tarwekiemolie te gebruiken nog even voor je opgesomd. Tarwekiemolie: Stimuleert de bloedsomloop en helpt zo hart- en vaatziekten te voorkomen Tarwekiemolie Verlaagt het cholesterol Voorkomt en vermindert striae Ondersteunt de cel regeneratie Tarwekiemolie maakt je haar zacht en sterk Als zonnebrand werkt tarwekiemolie in een zonnebrand creme prima Herstelt de overbelaste spieren Verbetert de spijsvertering Vertraagt verouderingsprocessen Tarwekiemolie bevordert de vruchtbaarheid Maakt de huid elastisch en soepel Tarwekiemolie Voedt en verzorgt de huid
Bedankt voor de info! Misschien toch ook maar eens halen hihihi. En wanneer slik je dit? Ik had ergens gelezen dat de fase voor eisprong bij iemand veel langer duurde daardoor? Dus pas slikken vanaf eisprong ofzo?
Ik gebruik pure olie maar je hebt ze idd ook in capsulevorm. Pure olie is niet bepaald lekker haha. Maar neem aan dat de inhoud hetzelfde is als het goed is komt mijne morgen binnen. Je kunt het gewoon blijven gebruiken, los van cyclus of zwangerschap. geloof dat ik de eerste 20 weken van mijn zwangerschap nog heb geslikt en toen geen nieuwe fles gehaald. teunisbloemolie is iets anders, dat is wat je volgens mij specifiek voor de eisprong kan gebruiken. Maar daar heb ik geen ervaring mee verder, kun je nog googlen eventueel
Ik heb nu ook teunisbloemolie, omdat mijn eisprong wat aan de late kant is, ik dacht ik probeer het gewoon een ronde en we zien wel. Het rare is dat ik dacht dat maandag mijn ongesteldheid over was, maar tot de dag van vandaag elke dag nog wat bruine afscheiding heb. Niet veel, maar elke dag een klein beetje. En soms zitten er kleine zwarte stukjes in, sorry voor de details. Heel bizar. Hopelijk heeft het iets te maken met de cyclus is gewoon weer normaal los gekomen na het pilgebruik oid.
Kan best lang duren voor het weer normaal is volgens mij ja. Hangt er ook vanaf hoelang je aan de pil bent geweest toch? Teunisbloem kan sowieso nooit kwaad om te slikken, super gezond! Maar ik hou het zelf even bij tarwekiem, ben anders toch bang dat teunisbloem mijn cyclus gaan beïnvloeden en die is nu perfect dus daarvoor hoef ik het niet te doen Ongesteldheid bijna over hier nog een dag of 10 tot mn ei, poeh vind het weer spannend! Deze keer gaan we er echt voor, vorige maand was het een a la minute besluit om geen anticonceptie te gebruiken in mn vruchtbare periode daarin ook maar 1x gedaan. Dus deze maand even serieus en lekker spontaan enzo
Ik dacht op zich dat het best weer snel op gang was. Had na 3 weken al normale ongesteldheid en daarna met interval van +/- 27 dagen dus was an sich heel netjes, maar misschien zat mijn pilritme er nog teveel in haha Wachten duurt lang tot het ei hè? Ik weet niet wat ik langer vind duren, tot NOD of tot ei.
Ik had ook na stoppen vd pil direct redelijk regelmatige cyclussen. Ik slikte de pil eigenlijk altijd door.. ik geloof dat ik zeker 3 a 4 strips doorslikte eer ik weer n stopweek had...dus was heel bang dat t lang zou duren voor ik regelmaat zou hebben! Dus zegt volgens mij allemaal niet zo veel...n vriendin van mij had altijd netjes stopweek na elke strip en toen ze stopte is ze een jaar niet ongesteld geweest....pfffff vreselijk! Gelukkig was ze niet gestopt ivm kinderwens anders wordt je toch gek?! Ooo ik vind tot NOD veeel langer en erger hihi
Ik denk ook dat het niet zoveel uit maakt hoe lang je de pil hebt geslikt. Het is per lichaam zo verschillend. Ik was voor de 1e ook heel bang dat mijn lichaam heel lang zou moeten afkicken van de pil. Ooit direct na mijn 1e menstruatie gestart in verband met topsport. Best wel roofbouw gepleegd op mijn eigen lichaam daarmee. Maar uiteindelijk na stoppen met de pil was ik de maand daarna direct zwanger. Nóóit durven dromen! Ik denk dus dat het oprecht niets zegt. Hopelijk snel een regelmatige cyclus!
Ja het is inderdaad zo wisselend...wij hebben wel een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Dat vind ik wel fijn, dat ze maar eens even lekker controleren hoe het allemaal daarbinnen zit en werkt hihi!! Hmpf mijn ovu testen die ik binnen heb gekregen zijn anders dan de vorige keer (wel dezelfde besteld....). Balen want nu is de meting daarvan ook anders! Zie foto.. (heb het bedrijf al gemaild om te vragen waarom ik andere heb ontvangen). Het 2e streepje is een stuk lichter dan mijn andere testen...dus gelukkig vandaag al begonnen met de nieuwe en niet rond mijn piek want dan was ik de weg kwijt denk ik haha!)
Oh die gele? Ja ik had ook altijd andere dat waren paarsen en ineens kreeg ik ook de gele. Zijn niet fijn maar wel duidelijk als je opeens je eisprong hebt! Ik gebruik nu die van sensitest de groene... deze vind ik echt fijn. Duidelijk en altijd mijn piek mee gevonden. Hier vandaag dag 13 en weer wat bloedverlies gehad sinds donderdag... vandaag lijkt het weg te zijn. Vanaf donderdag toch maar begonnen met om de dag klussen.. dit is ons nieuwe plan van aanpak deze maand haha! Meestal betekend bloedverlies bij mij dat mijn eisprong er aan komt! Maar geeft geen zekerheid haha..
O spannend! Gewoon lekker klussen hihi. Wij ook om de dag Vanmorgen geoefend met de cup inbrengen. Das nog even wennen dus ben blij dat ik het even geprobeerd heb haha. Ja ik had eerst de gele en waren ook heel goed! En nu bij deze groene is hij veel lichter dan bij de gele...ben benieuwd hoe het loopt deze ween. Ze zijn wel goed voor je portemonnee, 30 stuks voor 9.95 hihi
Ik voel al de hele dag wat zeurderig gevoel onder in mn buik...zal de ovulatie er aan komen? Ben benieuwd! Hoe gaat het met jullie?
Hier weinig te merken.. zit vandaag op dag 15 ik verwacht dat ik rond dag 18 een positieve test ga hebben. Tenminste dat hoop ik en eerder mag ook haha of net als vorige maand op dag 16 al. Wachten wachten... en maar flink klussen haha.
Hihi spannend. Ik had vorige maand vandaag mn lh piek...maar nu nog niet veel te zien.. baal wel vd nieuwe tesren...toch lastig vegelijken als je ineens n ander merk hebt
Spannend! Lastig dat je ineens andere testen hebt gekregen Ik heb nu op dag 9 nog steeds bloedverlies/bruine afscheiding. Snap er helemaal niks van. Volgens mijn app zou mn ei komend weekend moeten zijn maar dit nog nooit gehad
Ah dat is vervelend maar ik heb dat ook gehad deze maand. Bij mij wel paar dagen gestopt tussen door hoor. Nu ben ik er vanaf al paar dagen. Maar is zo vervelend voor jezelf!