@Preitjuh90 Gaat zijn gangetje, teunisbloemolie heeft niks gedaan. Want pas gisteren wat meer oploop testen, denk dat hij vandaag positief is of morgen. Dat valt in hetzelfde als cyclussen hiervoor, toen ook op maandag positieve test, dinsdag eisprong. Dan weer op CD17/18 eisprong en wordt met CD27/28 ongesteld. Moet net genoeg zijn als het goed is, maar tot nog toe geen resultaat. We hebben het in ieder geval gisterochtend gezellig gehad. De tarwekiemolie kan je LF ook verlegen, daarom was ik eerst met alleen tarwekiemolie begonnen, niet dat, dat het bij mij deed haha. @Desse Ik zei het van de pure olie haha, heb het niet eens geprobeerd,, maar ben sowieso een kieskeur met smaakjes en weet dat ik de meeste dingen smerig vind. Hopelijk heeft het wel bij jou het gewenste effect! @Seabert1 Ben even gaan spieken, maar jeetje in de t/m 15-5 lijst is echt alles nog rood Nou hopelijk wordt ons rondje dan heel vruchtbaar @LVV117 Alweer zo goed als op het wachtbankje @Luchia Je bent nog vroeg met testen, wellicht komt het nog. @Ellen1989 Wat fijn dat het allemaal goed zit en de pijn er gewoon "bij hoort". Fijn om een kloppend hartje te mogen zien
Jammer dat het niets heeft gedaan. Heb je dit nu voor het eerst geprobeerd? Hopelijk wordt dit inderdaad wel een mooi roze lijstje. Maar het viel mij op inderdaad. En toen vroeg ik mij af of dat niet vaker voorkomt, een bepaalde periode minder vruchtbaar. Dan zou je allemaal lijstjes van afgelopen jaren na moeten gaan lopen. Ik kwam wel onderstaan tabel tegen. En daar zie je dat tussen 7 en 20 januari er ook minder baby's geboren worden. Nou wil het natuurlijk niet zeggen dat je precies met 40 weken bevalt. Maar dat komt wel het meeste voor, rond de uitgerekende datum.
Haha wat grappig! Ik hoop toch dat wij een heel roze lijstje krijgen deze maand weer. Dat er steeds meer roze bij komt.
Afgelopen zaterdagmiddag positieve ovulatie test. Gisteren weer negatief.. vanmorgen mijn temperatuur nog laag dus denk vandaag mijn eisprong en dan morgen mijn temperatuur omhoog. Zaterdag gezellig gemaakt en vandaag nog een keer en dan mogen we officieel het wachtbankje op. Wat doen jullie allemaal om de innesteling te bevorderen??
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (2) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 28 mei (0) Totaal (12) Wachtend op de eisprong (4) Wachtbankje (4) Zwanger (6) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
@Seabert1 Inderdaad voor eerst geprobeerd en vorige ronde 2e helft cyclus alleen tarwekiemolie, maar dat maakte ook geen verschil. Nou moet ik wel zeggen, ben al van de vijf rondes, drie heel stabiel. In de zin van 28 dagen cyclus (dacht 27, maar volgens mij is het toch 28). Waarbij elke keer de maandag LH piek. En hele milde menstruatie. Soms denk ik, zou mijn lichaam nog moeten ontpillen, dat het daarom direct zo stabiel is? Maar eisprong is er wel en toename progesteron daarna ook wel duidelijk. Bijzonder dat er minder in die periode vrouwen ook bevallen, zou toch wel met elkaar wat te maken kunnen hebben, maar als ik februari zo zie zijn weer meer vrouwen die bevallen? Heb in ieder geval net de LH piek zo goed als weer gevonden, vanavond nog een keer testen en dan even gezellig maken als de zin er bij beide in zit, ook al was gisterochtend nog gezellig. Vind het te spannend om het morgenavond pas te doen. @LVV117 Alleen tarwekiemolie geprobeerd vorige ronde, maar verder niks bijzonders.
Ik dacht misschien deze ronde ook tarwekiemolie te proberen, maar hoop ook niet dat het hierdoor weer een rommeltje gaat worden. Er is bij jou toen dus niets verandert aan je lf, maar ook niet je cyclus daarna ineens over hoop was? Ik mag over een paar dagen ook op het wachtbankje. Yes! Gelukkig niet een lange cyclus. Vandaag cd 14, ik verwacht woensdag of donderdag mijn eisprong.
Fijn! Dan begint het wachtbankje lekker vol te raken...haha! Op naar de volgende stap...ROZE!! Hier 4dpo. Veel meer afscheiding dan anders....maar kan volgens mij nog niks betekenen
Ik weet zo even niet wie er wat over tarwekiem olie wat schreef maar ik ga er niet aan beginnen. Lees er te veel negatieve verhalen over. Ben gisteren begonnen met granaatappelsap en gember thee en donderdag acupunctuur en zorgen dat mijn voeten warm blijven de komende 2 weken.
@Kitbe ; Volgens mij schreef jij iets over een lf van 10 dagen. Dat is hier ook het geval. Maar beide zwangerschappen ben ik daarmee wel in de 1e en 2e maand zwanger geraakt. Het hoeft dus zeker geen probleem te zijn. Ik lees ook teveel negatieve dingen over de tarwekiem- en teunisbloem olie. @LVV117 ; Ik doe niets om een innesteling te bevorderen. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat dat kon? Haha. Maar eerlijk is eerlijk, tot nu toe ook niet nodig gehad. Vandaag 3 DPO. Waarschijnlijk over 7 dagen alweer mijn nod, gaat snel zo.
Ik had gegoogled naar tarwekiemolie en las eigenlijk vooral positieve dingen, meer in zin van baad het niet dan schaad het niet... wat lezen jullie zoal??
@Seabert1 Bij mij heeft het niks gedaan zowel niet in de negatieve zin als de positieve zin. Cyclus is bij mij exact gelijk, eisprong exact dezelfde dag. Ik las ook wisselende verhalen, maar dacht ach ik zie wel, maar dus 0,0 iets gedaan. Gistermiddag liep mijn test aardig op, gisteravond aan knallen. Heel gezellig gehad gisteravond. Verwacht dat die vandaag afloopt en zo niet, dan wellicht morgen nog eens gezellig en dan ben ik er wel klaar mee
Haha wij zaterdag positieve test en toen gezellig gemaakt en gisteravond ook nog en we zijn blij dat we even ´pauze´ hebben. En hopelijk geen moetjes meer hebben de komende 9 maanden hahaha..
Haha, inderdaad hopelijk komende 9 maanden geen "moetjes". Ik heb sowieso een heel laag libido, dus voor mij is het een lastige. Stiekem gehoopt dat het stoppen met de pil hier verandering in bracht, maar ook dat niet echt bepaald, helaas.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (2) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 28 mei (0) Totaal (12) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (6) Zwanger (6) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Toch maar op het wachtbankje gaan zitten. Misschien maken we het vanavond nog wel gezellig, maar temperatuur is omhoog dus denk gisteren gesprongen, dus waarschijnlijk losse flodders maar ach gezellig maken kan nooit kwaad! Alleen vanochtend voor het eerst dat vruchtbare slijm gezien, zat opeens aan mijn papiertje en onmiskenbaar wat een draden
Volgens mij ligt het aan de hoeveelheid tarwekiemolie die je gebruikt. Bij teveel gaat het rommelen. Ik gebruik 2 theelepeltjes per dag en op de capsules staat ook vast een aanbevolen hoeveelheid. Ik las dat er mensen zijn die alleen de tweede helft van de cyclus gebruiken. Waarom is dat? Vitamine e bevordert de vruchtbaarheid, tis net als met andere vitamines, dagelijks gebruik maakt dat het op peil blijft. Teunisbloemolie gebruik je specifiek de eerste helft van de cyclus geloof ik, misschien daarom wat verwarring? Of is er een reden die ik niet ken want dan wil ik dat natuurlijk heel graag weten!
Nou schreef ik vorige maand dat ik altijd de groeipijn van mijn ei voel. Deze keer niks! Ofja gister wat steekjes links en rechts maar geen eens een idee van welke kant t komt. Vandaag trekkerig gevoel in mn buik, dat heb ik meestal na de eisprong en zit op dag 15 maar kan het me bijna niet voorstellen. Verdorie, had ij maar een ovulatietest in huis, maakt me onzeker dit! Dag 10, 12 en 13 gezellig gemaakt, gisteravond ging niet door (oh wat baalde ik), misschien vanmiddag nog voor de zekerheid. Maar denk dat ik op het wachtbankje zit inmiddels. Frustrerend dat ik ineens niet weet waar ik aan toe ben haha!