Nog niet, Verwacht morgen ongesteld te worden dus wacht nog tot morgen af.. Nog niet echt de typische klachtjes die ik normaal heb voor dat ik ongesteld moet worden maar in het verleden wel vaker gehad dat het toch een paar dagen later komt
Hier vandaag 6dpo. Schiet lekker op! Ben er minder mee bezig... Vanaf morgen heb ik gewoonlijk donkerbruin dus ben benieuwd...dat zijn de eerste tekenen van menstruatie. Verder voel of merk ik niet veel..op wat meer afscheiding na!
Ja behoorlijk...vind dat bruin gedoe ook maar vervelend. Is t dan aankondiging van de menstruatie of innesteling. Zo vervelend die onzekerheid hihi. Hopelijk tot 10dpo volhouden om te testen..
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (2) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (0) Totaal (12) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (6) Zwanger (6) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Hoi dames ! Wist niet dat deze topic nog actief was! heb mezelf even op de lijst gezet. Mijn nod is 27 mei. Ik was ziekjes waardoor ik deze maand geen ovulatietesten heb kunnen gebruiken. Maar het ziet er naar uit dat ik weer rond dezelfde tijd me eisprong heb. Vandaag veel vruchtbaar slijm. hoe is het met jullie?
Gezellig dat je erbij bent! En fijn dat je ovulatie er aan komt!! Hier 7dpo en vind t wel spannend worden hihi..
Oh echt nu al? Heb je al getest???? Spannend! Hier gaat het goed vandaag 3 DPO temperatuur was vrij laag ineens vanmorgen maar waarschijnlijk gele lichaamsdip. Hopelijk morgen omhoog. Nog een weekje wachten en dan weet ik ook weer meer! Spannend!
Spannend allemaal weer! Benieuwd wanneer de volgende testen volgen Ik ben nu 6 dpo denk ik. Normaal een LF van 10 dagen, dus komt alweer in de buurt!
Gisteren nog getest maar die was negatief dus heb niet veel hoop er op dat ik vandaag positief zou testen dus ik wacht nog even af als vandaag of morgen me menstruatie op gang komt Spannend! Altijd rot die week wachten hahaha ik duim voor je!
@Desse Omdat het de eerste helft de eisprong weer kon uitstellen las ik? Nou vind ik dat op CD17 prima, dus liever niet later en teunisbloemolie zou het kunnen vervroegen, maar dat deed het niet. Echter mag je dat niet slikken als je zwanger bent dus moet je ook stoppen bij de eisprong met teunisbloem. Maakt onzeker zo'n lichaam he.. ik blijf me elke keer weer verbazen over het lijf. @Preitjuh90 Geen bruin vandaag hoop ik @mothertobe1 Welkom terug! Hopelijk toch nog raak, soms is niet alles weten ook het beste zeggen ze toch? @Luchia De duimen draaien hier volop hoor!
Vandaag 2DPO, temperatuur is nog niet zo hoog als vorige ronde, maar kruipt wel omhoog. Heb het alleen al drie dagen ontzettend koud, denk dat het komt doordat het buiten ook opeens weer wat koud is en ik heel veel achter computer heb gewerkt dus veel stil zitten. Vanmiddag maar even flinke wandeling gemaakt. Loop zo al drie dagen met mijn pittenzak rond te slepen. Gisteravond toch nog gezellig gemaakt, ook al was de eisprong al geweest, had nog nooit echt vruchtbaar slijm gezien en gisteren echt enorm veel. Soms vraag ik me wel eens af waarom het nog niet gelukt is, omdat alles zo snel weer functioneert na stoppen met de pil. En natuurlijk echt lang is het nog lang niet, maar als de cyclussen zo normaal zijn en alles lijkt te werken dan denk ik je wel eens hmmm hoe kan dat nou. Maar het komt natuurlijk zoals het komt. Al een aantal weer aardig ver, spannend!
@Kitbe ik heb het ook giga koud!!! En zelfs vanacht dekens erbij gaan pakken....en zooo koud is het nu ook alweer niet... Super moe afgelopen dagen (dan krijg ik t ook wel sneller koud..)... En nooooope geen donkerbruin......
@Preitjuh90 Laten we hopen dat het een goed teken is voor ons als koukleumpjes en ondanks dat het veel te vroeg is, al het bloed naar baarmoeder gaat en daarom koud Zou het gezellig vinden om met je naar een zwanger clubje gaan dus *fingers crossed*, geen bruin goed teken! Nogmaals *fingers crossed*
@Luchia aah naja je weet het nooit hopelijk heb jij gewoon iets later een positieve test! @Kitbe klopt ik heb het ook echt heel koud de afgelopen dagen. Maar in het is ook een stuk kouder als afgelopen weekend. De temperaturen gaan weer omhoog. Goed jezelf warm houden probeer zoveel mogelijk thee en of lauw drinken/water te drinken. Niet direct uit de koelkast maar even 20 minuten laten staan en dan pas drinken zeggen ze. @Preitjuh90 oh yes wat fijn. Geen bruin.. hopelijk blijft het weg! Ik ben vandaag weer naar acupunctuur geweest ze heeft op innesteling geprikt en maandag weer terug. Helpt bij mij zelf altijd voor veel rust in mijn hoofd maar nu hier ook extra voor geprikt. Ben benieuwd! Ook als advies meegekregen om warme voeten te houden en warm eten en drinken te gebruiken. Zo min mogelijk koud eten in ieder geval. We gaan duimen draaien voor iedereen hier!
Hihi ja me2!! Zou echt gezellie zijn! Zo ik ben gedoucht en wel in bed gaan liggen haha zooo vroeg!! Maar zo koud en moe...waarom ook niet he hihi. Heerlijk serietje kijken en weg dommelen hihi